Hop til indhold
Wombat

Smukke, smukke Nadia i Odense

Recommended Posts

Første gang jeg mødte  NADIA var i forbindelse med et besøg på en anden adresse end der, hvor hun kan besøges nu. Det var ikke hende jeg besøgte dengang, men jeg nåede på et splitsekund at blive betaget af hendes - synes jeg - usædvanligt smukke ansigt. Lige siden har jeg haft lyst til at møde Nadia.

Til min store glæde er Nadia nu dukket op på et kendt sted i nærheden af gl. OUH, og jeg har haft fornøjelsen af et skønt møde på 90 lækre minutter.

Billederne er 100% ægte. Nadia er en gudesmuk lille thai med store bryster.

Massage mm var en skøn oplevelse præcis som jeg gerne ville have det. Masser af sødme og indlevelse. Og kompetent massage.

Det jeg har lyst til at fremhæve er, at Nadias personlighed er lige så smuk som hendes ydre. Vi har haft fantastisk kommunikation før og under vores møde, som gav oplevelsen en ekstra dimension.

Nadia skriver og taler virkelig fint engelsk, hvilket gjorde alting dejlig nemt. 

Så kæmpe anbefaling herfra hvis du er til Thaimassage med ekstra af en sød og gudesmuk pige :x

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex og blow - dejlig oplevelse. Vores seance var meget stille og blid. Kan ikke svare på om hun også har en mere vild side. Bryster hjulpet. Jeg ønsker ikke at dele min pris, da vores aftale ikke lige fulgte standard ydelser/priser. Så jeg ved faktisk ikke hvad standard 90 min koster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi igår til et dejligt besøg. Hun er en charmerende pige med godt humør. Kunne især godt lide bj mens hun lå mellem mine ben og kiggede mig dybt i øjnene, mens hun vekslede mellem forskellige måder at slikke på. Samtidigt er de bryster super lækre.

absolut sød pige med placering tæt på sygehus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Var forbi igår til et dejligt besøg. Hun er en charmerende pige med godt humør. Kunne især godt lide bj mens hun lå mellem mine ben og kiggede mig dybt i øjnene, mens hun vekslede mellem forskellige måder at slikke på. Samtidigt er de bryster super lækre.

absolut sød pige med placering tæt på sygehus.

Ved du om hun er rejst væk eller om hun blot holder weekend pause? Synes ikke, at jeg kan finde hendes annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimme17 skrev, for 3 timer siden:

Ved du om hun er rejst væk eller om hun blot holder weekend pause? Synes ikke, at jeg kan finde hendes annonce. 

Nok weekend pause, hun sagde hun ville være her næsten hele måneden, hvis der kom kunder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 2 timer siden:

Nok weekend pause, hun sagde hun ville være her næsten hele måneden, hvis der kom kunder

Ja okay, det må vi håbe! Tak for svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft et skønt genbesøg hos søde og smukke Nadia i denne uge. Anmeldelsen er lige så positiv som efter mit første besøg. Hun rejser videre om nogle uger, men vi ser hende vist igen i det nye år. Hun er heldigvis blevet glad for Odense :x Det fulde link til hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/373396

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wombat skrev, for 7 timer siden:

Har haft et skønt genbesøg hos søde og smukke Nadia i denne uge. Anmeldelsen er lige så positiv som efter mit første besøg. Hun rejser videre om nogle uger, men vi ser hende vist igen i det nye år. Hun er heldigvis blevet glad for Odense :x Det fulde link til hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/373396

Link virker ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wombat skrev, for 2 minutter siden:

Det gør det, når annoncen er aktiv :)

Det virker nu

En anden ting, et af billederne viser hendes mave, den ser lidt udvisket ud? Er det pga løst maveskind eller er maven helt normal

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 2 timer siden:

Det virker nu

En anden ting, et af billederne viser hendes mave, den ser lidt udvisket ud? Er det pga løst maveskind eller er maven helt normal

nok fordi hun har været gravid

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 19 minutter siden:

Men er maveskindet meget løst eller bare sådan helt normalt?

Jeg havde også lagt mærke til det på det ene billede, og tænkte det lignede meget løs maveskind. Jeg syntes ikke der var så meget mere end normalt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 minutter siden:

Jeg havde også lagt mærke til det på det ene billede, og tænkte det lignede meget løs maveskind. Jeg syntes ikke der var så meget mere end normalt

Tak for svar. Altså jeg har intet imod at man kan se og fornemme at pigerne har fået børn. Men omvendt har jeg også oplevet at være sammen med nogle hvor hele midten af maven omkring navlen er en stor “flomme masse” og det er total turn off.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nadia har en virkelig dejlig krop :x Også hendes mave. Den er på ingen måde “løs”. Jeg har besøgt hende nogle gange nu og også set den frække side af hende. Hun kan blive meget tændt, når der trykkes på de rigtige knapper ;) For mig er Nadia noget helt særligt. Jeg synes virkelig hun har hele pakken: sød og sjov, god og nem at tale med, smukt ansigt, lækker krop, fræk sex og kompetent massage. Hun er her ikke så længe endnu. Håber virkelig at hun kommer tilbage i det nye år. I mine øjne er hun langt vigtigere for Odense end H. C. Andersen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig Wombats betragtninger. Hun er et stykke kunst. Alting er ægte; smilet, kroppen, brysterne. Her er ikke snydt med noget, man får hvad man ser.

En perceft krop, der ikke er skæmmet at grimme tatues, kun en lille diskret en.

Hurtig og præcis kommunikation på engelsk. Prisen er helt sikkert value for money.

Gentagelse fare, meget stor.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
wobleren skrev, for 2 timer siden:

Er hun smuttet videre? mener bestemt hun havde stillet i udsigt, at hun ville blive i byen til starten af december?

Hendes annonce og profil på annoncelight er slettet, så ja, jeg tror hun er smuttet. Hvis hun ikke har haft mange kunder, gav det nok ingen mening at blive i længere tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror og håber at hun er her endnu. Men hun “slukker” nogle gange for annoncen en eller flere dage. Det vil ærge mig voldsomt, hvis jeg ikke får besøgt hende en gang mere inden hun rejser :( Hun er en ener :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...