Wombat 69 Skrevet 28. November, 2023 Buck skrev, for 9 minutter siden: Hun er tilbage på annoncelight Dagens bedste nyhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wombat 69 Skrevet 11. December, 2023 Så blev det desværre Nadias sidste dag i Odense i denne omgang. Men alt tyder på at hun vender stærkt tilbage i det nye år, hvilket jeg allerede glæder mig voldsomt til I modsætning til det fodboldhold, som træner i nærheden af hendes adresse, så hører Nadia til i den absolutte superliga 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wombat 69 Skrevet 10. Februar, 2024 Nadia er tilbage Tilsyneladende på ny adresse i Odense C. Ud fra de nye billeder ligner det at hun er i fin form Jeg satser på et besøg og en frisk anmeldelse i næste uge. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest godefyr Skrevet 12. Februar, 2024 hej jeg kan ikke finde hendes annonce , er der nogen herinde der har den . har været hos hende to gange med stor succes . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterParker 43 Skrevet 12. Februar, 2024 Nadia’s kontakt: https://annoncelight.dk/showad/373396 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 15. Februar, 2024 PeterParker skrev, den 12.2.2024 at 15:44: Nadia’s kontakt: https://annoncelight.dk/showad/373396 den er så væk igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1423 Skrevet 15. Februar, 2024 Wombat skrev, den 11.12.2023 at 14:13: Så blev det desværre Nadias sidste dag i Odense i denne omgang. Men alt tyder på at hun vender stærkt tilbage i det nye år, hvilket jeg allerede glæder mig voldsomt til I modsætning til det fodboldhold, som træner i nærheden af hendes adresse, så hører Nadia til i den absolutte superliga Jeg syns billederne er taget hvor hun var før....tæt på OUH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 172 Skrevet 15. Februar, 2024 Randy skrev, for 21 timer siden: den er så væk igen https://annoncelight.dk/profile/Nadiah3046 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper12 21 Skrevet 19. Februar, 2024 Jeg har været der tre gange nu. De to første havde hun mens. Så der var kun blowjob. 3. Gang. Havde jeg bestilt en time med 2xcum. Den ene gang i munden. Masser af tungekys. Jeg nåede ikke at ligge mig før hun havde min pik I munden. Mig på knæ på sengen. Hende på knæ på gulvet. Jeg lagde mig på ryggen mens hun suttede videre. Så kravlede hun op og kyssede med mig. Længere op så jeg ku kysse bryster. Til sidst sad hun på mit ansigt og kørte fissen rundt i hovedet på mig. Jeg slikkede hende også i røven. Det ku hun godt li. Så på med gummi og baglæns ridetur. Om på alle fire med hende og derud af. En finger i røven ville hun gerne ha. "Please play whit my ass again". Jeg synes hun er dejlig fræk. Og nok noget af det smukkeste jeg har set. De der bryster. De er bare for vilde. Og hun har en dejlig sød stemme. Virkelig et besøg værd. Omkring starten af Skibhusvej. I almindelig boligblok. Pris må i selv snakke med hende om. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big lover 9 Skrevet 18. November, 2024 Jesper12 skrev, den 19.2.2024 at 10:02: Jeg har været der tre gange nu. De to første havde hun mens. Så der var kun blowjob. 3. Gang. Havde jeg bestilt en time med 2xcum. Den ene gang i munden. Masser af tungekys. Jeg nåede ikke at ligge mig før hun havde min pik I munden. Mig på knæ på sengen. Hende på knæ på gulvet. Jeg lagde mig på ryggen mens hun suttede videre. Så kravlede hun op og kyssede med mig. Længere op så jeg ku kysse bryster. Til sidst sad hun på mit ansigt og kørte fissen rundt i hovedet på mig. Jeg slikkede hende også i røven. Det ku hun godt li. Så på med gummi og baglæns ridetur. Om på alle fire med hende og derud af. En finger i røven ville hun gerne ha. "Please play whit my ass again". Jeg synes hun er dejlig fræk. Og nok noget af det smukkeste jeg har set. De der bryster. De er bare for vilde. Og hun har en dejlig sød stemme. Virkelig et besøg værd. Omkring starten af Skibhusvej. I almindelig boligblok. Pris må i selv snakke med hende om. Besøgte hende fredag i Horsens, synes ikke helt hun ligner hende på billederne, hun jeg besøgte talte spansk, men hun var super fræk og dejlig og vild med kysselege der var en dejlig oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg