Dojo 15 Skrevet 5. Oktober, 2023 Der er efterhånden mange der tager REVOLUT, er der nogen der har prøvet og brugt denne APP ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1203 Skrevet 5. Oktober, 2023 Det er ikke bare en app. Det er en bank. Troede selv inden jeg oprettede mig, at det var ala mobilepay. Men det er blot en udenlandsk bank. Tror mange har den for ikke at være bundet af, at skulle have en dk bank for at arbejde i dk. Der er dog en mulighed for at lave en betalings anmodning som sendes til gæsten. Hvilke muligheder der er for at betale, om det kræver begge har Revolut har jeg endnu ikke fundet ud af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dojo 15 Skrevet 5. Oktober, 2023 Tak for svaret så du har fået dine penge den problemer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1203 Skrevet 5. Oktober, 2023 Fået mine penge? Har ikke afprøvet den med gæster endnu. Men har selv overført til Revolut fra min anden bank. Og det fungere fint. Lige nu er det for mig blot en ekstra bank og har sat penge ind. Både for at dække det månedlige gebyr og for at bruge den aktivt. Og det fungere uden problemer, både betaling via applepay, mobilepay og kortbetalinger i butikker fungere som alle andre dk banker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 5. Oktober, 2023 Jeg oprettede også en Revolut konto tidligere i år. Fungerer nemt. Har også bestilt fysisk kort, har brugt det herhjemme og på ferie i både danske kroner og euro. Overførsel af penge fra min egen bank foretages fra Revolut App, tager 2 min. Har også betalt for besøg en gang, det er faktisk nemt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tykke94 53 Skrevet 5. Oktober, 2023 SweettieDK skrev, for 35 minutter siden: Fået mine penge? Har ikke afprøvet den med gæster endnu. Men har selv overført til Revolut fra min anden bank. Og det fungere fint. Lige nu er det for mig blot en ekstra bank og har sat penge ind. Både for at dække det månedlige gebyr og for at bruge den aktivt. Og det fungere uden problemer, både betaling via applepay, mobilepay og kortbetalinger i butikker fungere som alle andre dk banker. Du skal bare være opmærksom på at begge parter kan se hinandens fulde og rigtige navne, og man kan ikke lave pseudonymer som på Mobilepay. Jeg havde en pige som blev meget overrasket da jeg kunne vise hende hendes fulde navn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxon 180 Skrevet 5. Oktober, 2023 Det fungerer fint! Har brugt den både til GP og til andet privat formål. Det virker fint! Jeg tror det tog 10 minutter at oprette sidste år. Og så har man et digitalt MasterCard Debit kort, eller man kan bestille et fysisk kort mod lidt betaling. Første gang jeg brugte det hos en GP, blev hun også meget overrasket over at jeg kunne se hendes navn. Men hvis man tror på diskretion, eller ikke har noget at skjule er der intet i vejen for at bruge Revolut. Skulle nogen have lyst til at oprette sig og kunne tænke sig at bestille et fysisk kort, har jeg et link de meget gerne må få og bruge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farvel25 83 Skrevet 5. Oktober, 2023 Den rejsende skrev, for 1 time siden: Jeg oprettede også en Revolut konto tidligere i år. Fungerer nemt. Har også bestilt fysisk kort, har brugt det herhjemme og på ferie i både danske kroner og euro. Overførsel af penge fra min egen bank foretages fra Revolut App, tager 2 min. Har også betalt for besøg en gang, det er faktisk nemt. ja hvis du overføre med kort... men lave du en overførelse så er det som når du sender til udlandet ; ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farvel25 83 Skrevet 5. Oktober, 2023 Maxxon skrev, for 11 minutter siden: Det fungerer fint! Har brugt den både til GP og til andet privat formål. Det virker fint! Jeg tror det tog 10 minutter at oprette sidste år. Og så har man et digitalt MasterCard Debit kort, eller man kan bestille et fysisk kort mod lidt betaling. Første gang jeg brugte det hos en GP, blev hun også meget overrasket over at jeg kunne se hendes navn. Men hvis man tror på diskretion, eller ikke har noget at skjule er der intet i vejen for at bruge Revolut. Skulle nogen have lyst til at oprette sig og kunne tænke sig at bestille et fysisk kort, har jeg et link de meget gerne må få og bruge ja men nu betaler de kun 250kr for dem du får hivet ind til dem ; ) og husk de skal os bruge korte før du får de penge de lover dig ; ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxon 180 Skrevet 5. Oktober, 2023 (edited) Farvel25 skrev, 1 time siden: ja men nu betaler de kun 250kr for dem du får hivet ind til dem ; ) og husk de skal os bruge korte før du får de penge de lover dig ; ) Hos mig betaler de 500. Op til 3 gange Og jeg betaler i så fald gerne de 3x 50 kr. (hver) tilbage, som de skal købe for (Tilbage på sporet. Sorry!) Redigeret 5. Oktober, 2023 af Maxxon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1203 Skrevet 5. Oktober, 2023 tykke94 skrev, for 4 timer siden: Du skal bare være opmærksom på at begge parter kan se hinandens fulde og rigtige navne, Intet problem for mig mere gæsten der skal være ok med det. Og det er det samme med f.eks PayPal app der ses hele navnet også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4639 Skrevet 5. Oktober, 2023 tykke94 skrev, for 4 timer siden: Du skal bare være opmærksom på at begge parter kan se hinandens fulde og rigtige navne, og man kan ikke lave pseudonymer som på Mobilepay. Er der så overhovedet vundet noget ved at bruge Revolut, udover at overførslen ikke foretages fra ens normale bank? Måske realtime pengeoverførsel, hvor modtageren straks kan se pengene, hvis både afsender og modtager bruger Revolut? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farvel25 83 Skrevet 5. Oktober, 2023 Maxxon skrev, for 3 timer siden: Hos mig betaler de 500. Op til 3 gange Og jeg betaler i så fald gerne de 3x 50 kr. (hver) tilbage, som de skal købe for (Tilbage på sporet. Sorry!) Ha ha nej den er sat nede til 250 kor ja tilbage til sporet ; ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tykke94 53 Skrevet 5. Oktober, 2023 SweettieDK skrev, for 2 timer siden: Intet problem for mig mere gæsten der skal være ok med det. Og det er det samme med f.eks PayPal app der ses hele navnet også. Man skal bare være opmærksom på det, det var hende som jeg opdagede det sammen med tydeligvis ikke. Men det ledte til en interessant og hyggelig omgang pillow-talk om hendes familie, opvækst og baggrund. Hun virkede meget lettet over at kunne tale frit på den måde. Det må være utroligt anstrengende at skulle holde sit liv opdelt på den måde. Anyways, endnu et sidespor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1203 Skrevet 5. Oktober, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden: Er der så overhovedet vundet noget ved at bruge Revolut For pigerne er der især de udenlandske. De får pengene direkte med ud af landet udenom dansk bank og dansk mønt. (Kontanter) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 541 Skrevet 15. Oktober, 2023 Den_glade_amatør skrev, den 5.10.2023 at 14:44: Er der så overhovedet vundet noget ved at bruge Revolut, udover at overførslen ikke foretages fra ens normale bank? Måske realtime pengeoverførsel, hvor modtageren straks kan se pengene, hvis både afsender og modtager bruger Revolut? Ikke alene står pengene på den udenlandske konto 10 minutter efter der er trykket på knappen, men vekselkursen fra Revolut er iflg. mine venner også bedre end bankernes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 541 Skrevet 15. Oktober, 2023 SweettieDK skrev, den 5.10.2023 at 18:54: For pigerne er der især de udenlandske. De får pengene direkte med ud af landet udenom dansk bank og dansk mønt. (Kontanter) Er du sikker på det ? Iflg. mine informationer kræver det en bank konto at overføre fra. Ikke noget med kontanter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1203 Skrevet 15. Oktober, 2023 sanook skrev, for 5 timer siden: Er du sikker på det ? Iflg. mine informationer kræver det en bank konto at overføre fra. Ikke noget med kontanter. Ja de skal jo ikke indsætte kontanter, hvis kunderne overfører betalingen fra deres konto til pigens Revolut. Så ja er sikker. Personer fra mange forskellige lande kan oprette Revolut. Og pigerne kan rejse hjem og bruge kreditkortet/pengene i deres eget land. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg