Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Nogle garantier kan nemlig ikke afgives.

Faktisk jo :)

Som at der gives den garanti, at når du sætter dig op i en flyver så kommer du også ned igen.

På den ene eller den anden måde, i eller ikke i hel tilstand ;)

Så gives der også den garanti når du køber sex, at så får du lov til at betale.

Om du så betaler for en god eller en mindre god oplevelse?

Det får jo hver gang komme an på en prøve.

Nogen garanti kan ikke gives.

Husk at der skal 2 til at danse tango, og at det ikke altid og uanset er kunden der har ret!

At jeg for eksempel på trods af en blå pille 1 time før Pussy Party og 4 skønne kvinders ihærdig indsats, end ikke kunne få rejsning.

Det kan jo kun skyldes at jeg er party færdig, og sådan bør man altid som kunde kunne se sig selv lidt selvkritisk i spejlet.

Om det er den ene eller den anden ydelse vi køber!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 21 minutter siden:

Det kan jo kun skyldes at jeg er party færdig, og sådan bør man altid som kunde kunne se sig selv lidt selvkritisk i spejlet.

Velkommen i klubben. Partyfærdig har jeg nu været i snart mange år.;)

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Til TS:

Hvis vi - som du siger i din trådstart - antager at det er god kemi, så kan man egentlig anbefalde hvem som helst. Jeg har haft utallige oplevelser af det du kalder "GFE med kys" - både i indre by og i udkanten af Kbh. Og også nogle lidt kedelige, hvor andre har været begejstrede. Sådan er det jo. At du sidder her, en måned senere og stadig spørger fører dig jo ingen steder. Nogle garantier kan nemlig ikke afgives.

Kommentaren med en måned var mere i forhold til der har været en del udskiftning, da man ser flere tråde om piger der er rejst eller blevet bedt om at rejse. Så jeg ville bare høre om der er andet der har erstattet disse.

Leder heller ikke efter en garanti, men har erkendt hvis man spørger og forespørger på hvad man kan lide, er der større chancer for man møder den nødvendige kemi der leder til GFE oplevelsen.

Hvis du har lyst må du gerne nævne de steder du har haft succes, enten her eller i pm :)

Skrevet
Bananas skrev, for 17 timer siden:

50 km? Hvad er det med jer danskere? Hvor jeg kommer fra var det 50 km for at købe snus, og den lille vej tog man ikke en gang bilen. 50 km til en kvinde som Mook er jo nada.

Du har faktisk ret  , det burde sgu ikke afholde mig fra at nyde godt selskab :)

Skrevet
Allerhelst Thai skrev, den 16.11.2023 at 15:17:

og jeg undskyldte også på forhånd

Gør det afsporingen mere legit??-_-

Skrevet
Gløden skrev, for 1 time siden:

Gør det afsporingen mere legit??-_-

Nej, det gør det ikke, @Gløden Men det betyder heller ikke at du skal afspore tråden yderligere med diskussion om hvad en afsporing er. Rapportér, hvis du mener at folk afsporer. Så behøver du ikke at bruge energi på det.

Og til alle jer andre også. Tilbage på sporet, som er trådstarters efterlysning. 

@Naboen, @Bananas @Rejsenetværk, @Allerhelst Thai, @Den_glade_amatør

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.