Guest sexes Skrevet 3. Oktober, 2023 Hmmmm... var der en som sagde ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 3. Oktober, 2023 Hvad siger du til det så ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 3. Oktober, 2023 Sjovt, den sætning hæftede jeg mig også ved... Og med ét mistede jeg al lyst til at kommentere yderligere.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 3. Oktober, 2023 DetStærkeKøn skrev, for 2 minutter siden: Hvad siger du til det så ? Tror det er taget fra en anden tråd. min GP er forelsket i mig. Bare et gæt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 3. Oktober, 2023 Larschristian skrev, for 12 minutter siden: Tror Ved jeg godt.. Spørger blot til TS holdning, af den mindre heldige udtalelse fra nden trådstarters side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 3. Oktober, 2023 DetStærkeKøn skrev, for 1 minut siden: Ved jeg godt.. Spørger blot til TS holdning, af den mindre heldige udtalelse fra nden trådstarters side. Han har da i det mindste fanget det. samt en enkelt lyserød. Som lavede kommentaren hmmm. ts i denne tråd kommer nok op med hvad han vil opnå med tråden. må man da håbe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 3. Oktober, 2023 Med dette link giver OP nok lidt mere mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 3. Oktober, 2023 Jeg er også nogle gange træt af mit arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 3. Oktober, 2023 Larschristian skrev, for 9 minutter siden: fanget Tænker flertallet, nu nok har formået at fange omtalte sætning i den pågældende tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 3. Oktober, 2023 DetStærkeKøn skrev, Lige nu: Tænker flertallet, nu nok har formået at fange omtalte sætning i den pågældende tråd Ja måske tror jeg dog næppe men hvad ved en bonderøv om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 3. Oktober, 2023 Larschristian skrev, Lige nu: Ja måske tror jeg dog næppe men hvad ved en bonderøv om det Ikke en diskussion jeg har tænkt mig at forfølge du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 3. Oktober, 2023 sexes skrev, for 50 minutter siden: Hmmmm... var der en som sagde ? Hvorfor tar du den op i en ny tråd, hvad er din hensigt med det, kunne være interresant at vide ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 3. Oktober, 2023 DetStærkeKøn skrev, for 4 minutter siden: Ikke en diskussion jeg har tænkt mig at forfølge du Ingen diskussion har jo sagt jeg ikke aner det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. Oktober, 2023 Jeg ville satme også være ked af mit arbejde, hvis jeg sad på et kommunekontor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 3. Oktober, 2023 SweetKisses skrev, for 2 timer siden: Sjovt, den sætning hæftede jeg mig også ved... Og med ét mistede jeg al lyst til at kommentere yderligere.. Hvorfor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 3. Oktober, 2023 FeetMann skrev, for 1 time siden: Hvorfor tar du den op i en ny tråd, hvad er din hensigt med det, kunne være interresant at vide ? For ikke at afspore den anden tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 3. Oktober, 2023 sexes skrev, 1 time siden: For ikke at afspore den anden tråd. Ja det er jeg klar over, men hvorfor har du taget emnet op, der må der være en grund til det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 3. Oktober, 2023 tvr skrev, for 1 time siden: Jeg ville satme også være ked af mit arbejde, hvis jeg sad på et kommunekontor Sidder GP'n i den tråd på et kommunekontor? Har du adressen? Dog et bra sted hvis man vil knalde medborgere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. Oktober, 2023 Bananas skrev, for 3 timer siden: Sidder GP'n i den tråd på et kommunekontor? Har du adressen? Hvorfor tror du der er tale om en GP?? Det står ingen steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 439 Skrevet 3. Oktober, 2023 Jeg er sgu også ked af mit arbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2564 Skrevet 3. Oktober, 2023 Jeg har slet ikke noget arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 4. Oktober, 2023 Hvordan vil i fortolke hendes hmmm....? Jeg ved ikke mere end i ved. Har også spurgt sweetkisses hvorfor hun med et mistede lysten til at hjælpe den anden ts. Jeg også blevet misforstået kan jeg se, det ikke mig som siger hmmm... Over udtalelsen "hun er selvfølgelig er ked af sit arbejde",,, det kun sweetkisses, og jeg vil gerne vide hvorfor. Har hun et problem med mænd som besøger udlandske gp? Eller noget helt andet??? Jeg tror for mange andre som læste at thai pigen var ked af sit arbejde, så var det desværre en selvfølgelighed at det sådan det er. Men sweetkisses er måske overrasket? Uden sweetkisses lyst til at svare på disse spørgsmål, tror jeg ikke vi kan komme så meget videre. Men i velkommen til at fortolke på hendes hmmm.... Jeres bud kan være ligeså gode som mine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 4. Oktober, 2023 (edited) Ah, nu er jeg med @sexes - så du opretter altså en tråd, for at høre om min mening? Det kunne du da bare have skrevet, da jeg tydeligvis har misforstået din hensigt med denne tråd. Jeg forstår egentlig slet ikke behovet for at oprette en ny tråd, da emnet faktisk også er relevant for den forrige tråd. Og måske der er en mening med, at jeg ikke ønsker at ytre min mening omkring det. Men faktisk, så overfortolker du mit "hmmm" - og måske du endda tager det personligt, i forhold til hvad jeg kan læse her: sexes skrev, for 7 timer siden: Har hun et problem med mænd som besøger udlandske gp? Eller noget helt andet??? Nej, jeg har ikke et problem med mænd, der besøger udenlandske GP'er. Der er mange skønne piger, og deres nationaliteter har jeg ingen interesse i - jeg dømmer hverken pigerne eller mændene. Jeg har et problem med mænd, der mener, at en GP "selvfølgelig" er ked af sit arbejde. Og det førte mine tanker i retningen af, om det måske var drømmen om at være den frygtløse ridder, der kommer og redder den skønne ungmø ud af tårnet (i dette tilfælde en udenlandsk GP, der er nødsaget til at sælge sex for at betale sit lån i sit hjemland?), som trådstarter egentlig var mere forelsket i, end han faktisk var forelsket i hende. Selvfølgelig er det ikke alle der kan elske sit arbejde lige meget hver dag - jeg elsker heller ikke mit "normale" job hver dag. Og ja, jeg ved godt der er kvinder i branchen, der ikke ønsker at lave det de laver - men hvis man tager det som en selvfølge, at hun ikke er glad for sit erhverv, så burde det måske kræve en selv-indsigt i forhold til de kvinder man besøger? Hvilket er en diskussion jeg faktisk slet ikke har lyst til at gå ind i, men på opfordring fra dig, Kære @sexes, har I nu min mening omkring det. @sexes en anden gang er du også velkommen til at skrive en privatbesked, hvis jeg skriver noget du undrer dig over. Men jeg er dog beæreret over, at et enkelt "hmm" kan aflede endnu en tråd, og så mange uopklarede spørgsmål og forestillinger om hvad jeg egentlig mente.... Og forresten - så handler det absolut ikke om lyst til at svare! Det handler nærmere om prioritering af min private tid og ikke mindst et behov for lige at genovervejer mit svar, så det blev mere velformuleret, en dét der lige var on top of my mind da jeg læste, især dit sidste svar i denne tråd. God dag. Redigeret 4. Oktober, 2023 af SweetKisses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2021 Skrevet 4. Oktober, 2023 (edited) SweetKisses skrev, for 34 minutter siden: Og det førte mine tanker i retningen af, om det måske var drømmen om at være den frygtløse ridder, der kommer og redder den skønne ungmø ud af tårnet Det kaldes "White Knight Syndrome" Det findes bestemt ikke kun i forbindelse med GP-verdenen ... Det er noget djævelskab uden sidestykke, hvis en mand først for alvor bliver grebet af det ... Redigeret 4. Oktober, 2023 af sneræven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 4. Oktober, 2023 sneræven skrev, for 8 minutter siden: Det kaldes "White Knight Syndrome" Det findes bestemt ikke kun i forbindelse med GP-verdenen ... Det er noget djævelskab uden sidestykke, hvis en mand først for alvor bliver grebet af det ... Lige præcis! Lige så fantastisk det kan være at i vil redde og gøre jer til, lige så meget kan det være skyld i jeres egen undergang.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg