Guest FeetMann Skrevet 3. Oktober, 2023 Denne tråd er er dømt til at gå i kludder mudder, da vi alle ser forskelligt på utroskab, ligesom politik, som vi ikke må debatere herinde . Derfor jeg ikke gå nærmerer ind i denne debat, som der sjældent kommer noget godt ud af . Til sidst : Ts kan både være fake eller sand, hælder nok mest til det første pga, der er for meget drama i den . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1340 Skrevet 3. Oktober, 2023 (edited) Larschristian skrev, for 4 timer siden: Og fordi han har drømt om det. og konen ikke tænder på det eller kan lide det så skal hun bare undertrykke sine egne følelser ? og give ham det. ellers er det ok han går til en GP. Fuck det er bizar tanke gang. så hvis min kone tænder på at gennem kneppe mig med en kæmpe strap on så skal jeg bare sige ok for ellers er jeg selv skyld i utroskab. Fordi jeg ikke er åben for nye ting. det er da den mest vanvittige tilgang til utroskab. Selvfølgelig skal man ikke gøre det for enhver pris. Men det er altid sundt at forny sig. Var det nu 10 ting han drømte om kunne det jo være hun kunne opfylde blot 1 af dem. Mange er meget snævertsynet. Og faktum er kvinder bruger sex om magt. Og det er en kamp de (ofte uvidende) ender med at tabe. Hvis det hvergang i x antal år er samme sex rutine så. Så bliver det kedeligt og så dør sexlivet. I den perfekte verden ville det være bedst at slutte et forhold i stedet for at være utro. Men det ses oftere i de tilfælde hvor partner uanset køn bliver forelsket i en anden. Hvor kærligheden er væk. Og ikke så ofte der hvor det er sexlivet der halter. Fordi det kan løses selvom det er moralsk forkert. Jeg ville da selv hade at opdage utroskab, og trøste min veninde/kammeret hvis det skete for en af dem. Det er aldrig, rart og det er altid forkert, men der er også altid en årsag til det sker. Og jeg kommer som gp aldrig til at dømme eller takke nej. For hvis ikke jeg siger ja gør en anden. Det løser ikke problemet i det parforhold at jeg siger nej. Ps hvis du kan sige dig fri for at have følt, din partner (hvis du har en) har nægtet sex pga noget du har gjort forkert, noget du fik sagt forkert, noget hun har bedt dig gøre som du ikke har fået gjort endnu. Så er du meget heldig. Og den del er forkert og altødelæggende for et forhold (sexlivet). Redigeret 3. Oktober, 2023 af SweettieDK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4772 Skrevet 3. Oktober, 2023 SweettieDK skrev, for 22 minutter siden: I den perfekte verden ville det være bedst at slutte et forhold i stedet for at være utro. Men det ses oftere i de tilfælde hvor partner uanset køn bliver forelsket i en anden. Hvor kærligheden er væk. Og ikke så ofte der hvor det er sexlivet der halter. Fordi det kan løses selvom det er moralsk forkert. God analyse, som jeg tror du rammer meget præcist med. SweettieDK skrev, for 24 minutter siden: faktum er kvinder bruger sex om magt. Og det er en kamp de (ofte uvidende) ender med at tabe. Interessant vinkel. Også her mener jeg, at du har fat i den lange ende. I hvert fald i forhold til de mænd, som kan gennemskue det, og som handler på det. I det store billede er der dog nok en del mænd (mange? De fleste?), som forbliver kuede og ikke vælger GP-løsningen. Tak for et rigtigt godt og nuanceret indlæg, @SweettieDK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 3. Oktober, 2023 SweettieDK skrev, for 23 minutter siden: det jo være hun kunne opfylde blot 1 af dem. Hvorfor hvis hun ikke kan lide det. hvis konen Beder mig modtage hendes pis i munden fordi hun drømmer om det skal jeg så gøre det fordi ellers er det ok at være utro. SweettieDK skrev, for 26 minutter siden: Og jeg kommer som gp aldrig til at dømme eller takke nej. Det er heller ikke dig job SweettieDK skrev, for 27 minutter siden: Ps hvis du kan sige dig fri for at have følt, din partner (hvis du har en) har nægtet sex pga noget du har gjort forkert, Har haft i mange år men ikke mere og nej er ikke blevet nægtet noget som jeg husker det fordi jeg har gjort noget forkert. SweettieDK skrev, for 29 minutter siden: Det løser ikke problemet i det parforhold at jeg siger nej. Nej men synes bare grænsen for hvornår det er ok at være utro står mig lidt uklart. og hvem tager den beslutning ? Den utro ja og det kan han/hende ikke vurdere. er det ok at gå til GP fordi nu har i været uvenner en uge og hun gider ikke sutte pik. eller er det først ok at være utro når hun ikke har givet sex et år. er det ok at lyve for sin partner fordi man ikke vil miste noget økonomisk. lige pludselig ser folk alle mulige undskylninger for ikke give den man er sammen med den ære og respekt som den man påstår man elsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 3. Oktober, 2023 Hvis man nu tager udgangspunkt i, at historien er legit, samt at det forholder sig, som TS rent faktisk beskriver - at utroskaben skyldes REEL underliggende "sexafhængighed". Således vidner samtlige kommentarer, blot om total uvidenhed, og el manglende forståelse for, anerkendelse af hvad en afhængighed er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1340 Skrevet 3. Oktober, 2023 @Larschristian nu må jeg altså trække lidt på smilebåndet. Kunne ikke undlade at bemærke du skrev til dengladeamatør at du vidste han ville hold fast i han havde ret. Lige nu føles det mere som du vil påtvinge andre din holdning selvom det kræver du fordrejer alt der skrives. 1 har aldrig sagt nogen skulle tvinges til noget Har blot sagt det kunne gavne kvinderne og forholdet hvis de var i stand til, ikke at de skal tvinges, og i øvrigt at små simple ting kunne ændres. Du snakker om kæmpe dildoer og pis, sikkert i i håb om overdrivelse fremmer forståelsen Et stykke tid inde i et forhold, bliver det altid hverdag. Mange tager hinanden for givet og glemmer/undlader at gøre de små ting som kunne gøre en kæmpe forskel. 2 utroskab er aldrig ok Så din søgen efter svar på hvor grænsen går, findes ikke den er individuel. Men den perfekte verden findes ikke og folk finder deres egen vej til mest mulig lykke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 3. Oktober, 2023 SweettieDK skrev, for 5 minutter siden: du vidste han ville hold fast i han havde ret. Fordi vi har haft den før SweettieDK skrev, for 6 minutter siden: Lige nu føles det mere som du vil påtvinge andre din holdning selvom det kræver du fordrejer alt der skrives. Overhoved ikke jeg påtvingen ingen noget. men som i alle dialoger og diskutioner fremlægger man noget for at få den anden til at se hvad man siger eller skriver. Og jeg spørger igen klart og tydeligt. hvis manden ønsker anal sex skal kvinde så sige ja for ellers risikerer hun at han vil gå til en GP. Simpelt spørgsmål som jeg er sikker på selv du ville kunne forholde dig til. SweettieDK skrev, for 10 minutter siden: håb om overdrivelse fremmer forståelsen Ja det giver lige som sig selv men det kunne også være små ting vil hun ikke sluge sæd. skal hun så det ? Eller kan hun sige nej uden af have frygt for han går til en GP. SweettieDK skrev, for 11 minutter siden: Så din søgen efter svar på hvor grænsen går, findes ikke Nej præcis for folk vil altid finde undskylninger i stedet for at stå ved deres handlinger. og hvis man ikke kan leve med det kæresten kan give så vær dog et mand folk og forlad fruen med respekt og uden at ødelægge et andet menneske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1340 Skrevet 3. Oktober, 2023 (edited) Larschristian skrev, for 10 minutter siden: hvis manden ønsker anal sex skal kvinde så sige ja for ellers risikerer hun at han vil gå til en GP. Synes i hvertfald det er urimeligt at sige nej uden at prøve. Så fandt hun/de ud af om det var noget eller ej. Svarer lidt til sige man ikke kan lide tomater uden at have smagt dem. Hvis der så i sidste ende er for mange ting ham (eller hun) ikke kan leve uden er det jo op til den enkelte om man har moral til utroskab eller forlader forholdet. Redigeret 3. Oktober, 2023 af SweettieDK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 3. Oktober, 2023 SweettieDK skrev, for 6 minutter siden: Synes i hvertfald det er urimeligt at sige nej uden at prøve. Så fandt hun/de ud af om det var noget eller ej. Svarer lidt til sige man ikke kan lide tomater uden at have smagt dem. Hvis der så i sidste ende er for mange ting ham (eller hun) ikke kan leve uden er det jo op til den enkelte om man har moral til utroskab eller forlader forholdet. Det er da noget sludder undskyld mig. masser af ting jeg siger nej til at prøve selv om jeg aldrig har prøvet det før. Fordi jeg ene og alene synes det er frastødende. har aldrig prøvet at blive pisket men nej tak herfra selv om jeg ikke har prøvet det. Så den holder ikke i byretten igen dårlig undskyldning. jeg stopper her god dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 3. Oktober, 2023 SweettieDK skrev, for 15 timer siden: pga surmulen over små latterlige hverdags uenigheder. Lige den vending fangede mig i den grad ... Og for mit vedkommende, handlede det ikke kun - ikke en gang primært - om sex. Det var bare i dén grad noget der prægede det ene forhold jeg har haft .. og det dag ud, dag ind .. Et meget effektivt middel til detailstyring af alt hvad der skete ... (Sexlivet var ikke spændende, men det var først de sidste par år mangel på sex var et problem) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 3. Oktober, 2023 Larschristian skrev, 1 time siden: Fordi vi har haft den før Overhoved ikke jeg påtvingen ingen noget. men som i alle dialoger og diskutioner fremlægger man noget for at få den anden til at se hvad man siger eller skriver. Og jeg spørger igen klart og tydeligt. hvis manden ønsker anal sex skal kvinde så sige ja for ellers risikerer hun at han vil gå til en GP. Simpelt spørgsmål som jeg er sikker på selv du ville kunne forholde dig til. Ja det giver lige som sig selv men det kunne også være små ting vil hun ikke sluge sæd. skal hun så det ? Eller kan hun sige nej uden af have frygt for han går til en GP. Nej præcis for folk vil altid finde undskylninger i stedet for at stå ved deres handlinger. og hvis man ikke kan leve med det kæresten kan give så vær dog et mand folk og forlad fruen med respekt og uden at ødelægge et andet menneske. Ja du kan ikke debatere med ham, han hører kun på sig selv og stopper ikke før han har ret, må være trættende for hans omgangskreds tænker jeg . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 3. Oktober, 2023 FeetMann skrev, for 2 minutter siden: Ja du kan ikke debatere med ham, han hører kun på sig selv og stopper ikke før han har ret, må være trættende for hans omgangskreds tænker jeg . Er det mig du mener eller ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8095 Skrevet 3. Oktober, 2023 Larschristian skrev, for 3 timer siden: hvis konen Beder mig modtage hendes pis i munden fordi hun drømmer om det skal jeg så gøre det fordi ellers er det ok at være utro. Hvis min kone drømte om at pisse en mand i munden, ville jeg ikke have noget imod at hun fandt en mand der ville tage imod det. (Hun kunne måske endda tjene en skilling på det ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 3. Oktober, 2023 (edited) Larschristian skrev, for 2 timer siden: Er det mig du mener eller ? nej, den glade amatør, jeg er enig med dig . Redigeret 3. Oktober, 2023 af FeetMann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gamle hest Skrevet 3. Oktober, 2023 Det er jo bare sex - ikke andet - lad os ikke gøre det svært. Tænk hvor meget vi kunne redde, hvis det bare var sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 3. Oktober, 2023 (edited) SweettieDK skrev, for 22 timer siden: Som sexarbejder lægger vi ører til mange fortællinger om hvorfor de kommer ved os. Af og til ret simple ting som konen afviser overhovedet at afprøve. Jeg synes @SweettieDK bliver tolket helt ud i det absurde på dén bemærkning ... sorry to say ... Jeg kom til at tænke på en detalje fra mit eget forhold som måske sætter tingene lidt i perspektiv ... I starten af vores forhold, kyssede min (dengang) kæreste meget og gerne. Jeg var også dengang kysse-nusse typen, så det var rart for mig. Men vi havde ikke været samboende så forfærdeligt længe, før hun kategorisk nægtede at kysse ... Det frustrerede mig selvfølgelig, men det var ikke et emne der på nogen måder stod til diskussion ... Det gav ingen respons, hvis jeg spurgte om hvad grunden var (dårlig ånde eller lign.)... Og ja, det er da rigtigt, at man jo selvfølgelig ikke skal tvinge sin partner til at kysse hvis hun ikke vil ... Men på den anden side er det da mærkeligt, at noget, hun holdt meget af i starten af forholdet, pludselig skulle virke så frastødende ... Det var bare eet eksempel, når jeg tænker efter var der mange lignende ting, men jeg vil ikke gå så meget i detaljer ... Kun at i starten af forholdet, var hun selv på nogen punkter ret udfarende med at gøre nogle lidt mere eksperimenterende ting ... Men så snart vi var etablerede, nægtede hun alt andet end ren vanillje / missionærstilling sex, blot ville hun meget gerne slikkes ... Enkelte gange prøvede vi andre stillinger, og andre ting, men jeg havde en fornemmelse af at så snart hun opdagede, jeg kunne lide det, nægtede hun det kategorisk Måske er det den type situationer @SweettieDK tænker på - snarere end de meget kinky ønsker .. ? Redigeret 3. Oktober, 2023 af sneræven 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 3. Oktober, 2023 sneræven skrev, for 2 minutter siden: Men vi havde ikke været samboende så forfærdeligt længe, før hun kategorisk nægtede at kysse . Har læst hele dit skriv. Hvis hun intet samværd har lyst til så forlad da damen igen grund til at blive. for hvorfor blive giver bare ikke nogen mening for mig. forlad damen og så gå til GP bagefter forstår ikke den trang til at blive i et forhold der tilsyneneladede aldrig vil gøre noget godt for hende og dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 3. Oktober, 2023 (edited) Larschristian skrev, for 14 minutter siden: Har læst hele dit skriv. Hvis hun intet samværd har lyst til så forlad da damen igen grund til at blive. for hvorfor blive giver bare ikke nogen mening for mig. forlad damen og så gå til GP bagefter forstår ikke den trang til at blive i et forhold der tilsyneneladede aldrig vil gøre noget godt for hende og dig. Jooeh ... Hvis du har læst det jeg før har skrevet, sådan hen ad vejen, så véd du også at det forhold gik i opløsning for over 30 år siden, at jeg aldrig har haft noget forhold siden, og at jeg først begyndte at besøge piger for godt ti år siden - da alle andre muligheder var afprøvet .. Min daværende kone vidste på eet eller andet plan ud-e-mærket godt, at det ville være meget svært for mig at finde en ny kæreste ... Det tror jeg hører med i billedet ... Og da der var fælles børn ved jeg den dag i dag ikke om det var den bedste løsning at blive skilt ... Jo, for mig selv - var det nok den mindst mulig dårlige løsning ... Skilsmissen var mere eller mindre på min daværende kones initiativ - efter hun havde været utro .. Jeg har også flere gange skrevet, at jeg ikke er vild med den løsning, nogle vælger, at besøge GP når de er i forhold ... Men jeg ved netop også ud fra min personlige erfaring, at man kan havne i nogen forbandet knudrede situationer, hvor man rent moralsk har valget imellem at blive hængt eller blive brændt ... Redigeret 3. Oktober, 2023 af sneræven 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1340 Skrevet 3. Oktober, 2023 sneræven skrev, for 2 timer siden: Måske er det den type situationer @SweettieDK tænker på - snarere end de meget kinky ønsker .. ? Det er sådan lidt begge dele. Som du selv siger bliver der lukket ned for ting af forskellige årsager. Men står også ved mit skriv om det ville gavne koner / kærester at ville lidt mere. Tvinges skal de ikke. Men hvis TS er reel kunne hun jo give budskabet videre til sine veninder og der fra osv. Synes sådan helt generelt med hvad jeg ser, hører, oplever, læser (også andre steder end her), at mange ikke alle kvinder er lidt fastlåst på hvad de vil. Hvis de selv tog lidt initiativ. Trir jeg manden ville rende knapt så meget ude. Hvornår har de sidst vimset rundt i frækt tøj omkring det klokkeslæt de ved han kommer hjem, gået ham i møde med er kys og visket knep mig, blot et eksempel lige læne sig ind over spisebordet og være klar. Men som jeg også svaret til LarsKristian hvad skade sker der ved at prøve nyt, f.eks anal. Evt. blot starte med at tillade en finger i numsen. Så en lille buttplug osv. De ved reelt ikke om de kan lide det før de prøver. Skal de leve evig frygt for utroskab, reelt nej, men risikoen for han skrider uden at have været utro er der også. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 3. Oktober, 2023 (edited) @SweettieDK - Tak for svar .. SweettieDK skrev, for 13 timer siden: Og faktum er kvinder bruger sex om magt. Og det er en kamp de (ofte uvidende) ender med at tabe. Det er ikke kun i parforhold eller ægteskab. Jeg landede efter min skilsmisse i en situation, som jeg tror ikke er usædvanlig for single mænd. Jeg var brændt alvorligt lun på en kvinde. Jeg var både tiltrukket af hende seksuelt, og på det personlige plan. Jeg blev af omstændighederne tvunget til at melde ud over for hende, og det startede en lang proces hvor hun på een gang friendzonede mig ("håber på et godt venskab") og samtidig ikke helt afviste mig, masser af tvetydige og dunkle signaler .. Vi blev ret involverede, både personligt og i kraft af et fælles projekt, og vi fungerede egentlig fint sammen på mange måder. Men det blev aldrig til noget seksuelt, både fordi jeg var klar over at det ville ødelægge venskabet hvis jeg for alvor lagde an på hende, og fordi jeg ville have hun skulle tage et medansvar hvis vi skulle gå videre. Jeg tror dog også hendes interesse i noget seksuelt med mig var begrænset, men hun fik et forhold af en type hvor hun havde den fulde kontrol, og som passede godt for hende i situationen. Jeg bærer ikke på nogen måde nag til hende, jeg gik i virkeligheden ind i det med åbne øjne, og vi havde efterfølgende et godt bekendtskab i mange år. Min pointe med at fortælle det er, i den her sammenhæng, er: Jeg tror ikke det er usædvanligt i nutidens single-kultur, at kvinder på den måde bruger seksualiteten til at opnå et personligt forhold, hvor de kan få opmærksomhed og støtte, men samtidig kan droppe bekendtskabet eller tage elskere uden komplikationer eller dårlig samvittighed. Min veninde antydede faktisk flere gange at det var sådan hun gjorde, og at hun ikke var så tilbøjelig til at knytte sig til nogen. Hvilket hun egentlig var ked af. Og på mange måder var hun helt OK, vi har haft en del gode ting sammen, så det er fair nok Det var ikke pænt gjort fra hendes side, men jeg var lidt selv ude om skuffelserne ... Redigeret 3. Oktober, 2023 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GæstPartner 11 Skrevet 4. Oktober, 2023 Hej alle, jeg er skam ægte nok og selvom jeg påskønner at jeg også skal tage ansvar for vores relation, så ville min løsning på vores problemer aldrig indbefatte utroskab. Vi var meget åbne seksuelt. Vi havde trekanter med andre kvinder, han solgte mig herinde til bj’s, fordi vi syntes det var sjovt. Alligevel var han mig utro gennem et helt år. I skal ikke tage mine ord for hvor skadeligt utroskab er for den bedragede. Det kan I selv låne eller købe bøger om. Hvis man elsker sin partner (som jeg gjorde), så er det horribelt, stressfyldt og ja, jeg blev diagnosticeret med PTSD. Han er bruger på dette site siden 2013. Kan jo spørge ham om han har lyst til at svare på denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1340 Skrevet 4. Oktober, 2023 GæstPartner skrev, 1 time siden: han solgte mig herinde til bj’s, fordi vi syntes det var sjovt Ok nu bliver jeg simpelthen nysgerrig. Sikrede du dig så at dem du gav bj var singler. Eller kom moralen i forhold til utroskab først da du var offeret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GæstPartner 11 Skrevet 4. Oktober, 2023 Jeg er helt klar over min egen rolle i det. Som sagt, jeg har allerede sagt at jeg ingen reservationer har overfor erhvervet eller kvinderne. Jeg forstår godt prostitution og havde han spurgt mig om han måtte se en luder ville jeg have sagt ja. Jeg er ikke her for at moralisere. Jeg er en beskidt, slutty møgluder. Det har ikke noget med utroskab at gøre. Grunden til jeg skriver herinde er fordi her er mange utro mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 4. Oktober, 2023 GæstPartner skrev, for 47 minutter siden: Jeg er helt klar over min egen rolle i det. Som sagt, jeg har allerede sagt at jeg ingen reservationer har overfor erhvervet eller kvinderne. Jeg forstår godt prostitution og havde han spurgt mig om han måtte se en luder ville jeg have sagt ja. Jeg er ikke her for at moralisere. Jeg er en beskidt, slutty møgluder. Det har ikke noget med utroskab at gøre. Grunden til jeg skriver herinde er fordi her er mange utro mænd. Det bliver du nød til at uddybe. det har ikke noget med utroskab at gøre. men grunden til du skriver herinde er fordi her er mange utro mænd. kan du prøve et uddybe det lidt evt. være lidt mere specifik hvad dit budskab egentlig så handler om ? Ud over du har fået det dårligt over han var utro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gloa 5 Skrevet 4. Oktober, 2023 Kære trådstarter Først kæmpe omsorg til dig. Om du er ægte eller ej kan man ikke tage den oplevelse væk som nogle af os har været ude for med sexafhængig partner. Jeg har før forsøgt at lave et opslag herinde for en del år siden da jeg fandt ud af hvad min partner lavede. Desværre blev jeg også beskyldt for alt muligt og hurtigt skudt ned med ting som det var men egen skyld jeg gav ikke sex nok osv. her er det kun os der kender vores side af sagen. Om du har solgt dig selv eller ej om du har valgt det selv eller ej skal jeg på ingen måde gøre mig til dommer for. Der kan være så mange årsager til man går med til dette. Det ændre ikke på du har været udsat for et svigt som ofte betyde mindre selvværd tankemylder bebrejdelser mindre selvtillid. Min mand så porno besøgte ludere skrev med mange ludere i konstant søgen på at få sit fix han tilsidesatte de mennesker der betød allermest for ham. For hvad hårdt sagt en skide udløsning som udløste dopamin samme stof som alle andre med misbrug jagter. Jeg er lige glad med den fysiske ting men løgn bedrag har en indvirken på alle. Og i dit tilfælde var det at sælge jer som part åbent men hans utroskab noget kun han vidste. Vi kæmper ikke hver dag mere men til tider for tillid for begæret og for os. Det går stille og langsomt frem men frygten for det vil ske igen er der som en lille stemme nogle gange og så holder man fast i sig selv. Beskytter sig selv og passer på. Til jer glædespiger ludere gudinder eller hvad i vil kaldes. Har fulgt med herinde længe og se jer tro på hvad gifte mænd fortæller sorry men hvis i tror alle kvinder ikke gider sex er snerper sure og magtsyge kællinger vi lever i 2023 vi er oplyste nysgerrige på sig selv og lyster tør sige hvad vi har lyst. Tilgengæld står vi med leverpostej madderne de sure underhyler børnene og ringer og bestiller tid hos tandlægen… mens vi i frokostpausen tjekker sinful og håber bedsteforældre kan tage børnene om to måneder og manden tænder på det man bestiller. Vi knalder ikke for penge men af lyst. Nogle af lever med jeres børn familier og omgangs kreds ikke ved hvad i laver hvis det ikke gør noget ved jeres følelser så undre det mig virkelig. At leve på løgn og bedrag tror jeg ikke på er sundt. Til jer gifte mænd Jeg håber ikke i selv tror på i bliver bedre mænd af at gå til luder. Jeg håber i forstår jeres løgn og bedrag ikke føre noget godt med sig. Hvis i tror det gør jer gladere mere nærværende og omsorgsfulde overfor familien så undre det mig at vi koner finder gemte tlf opdager det og nogle vælger at blive andre vælger at gå. Hvis i ikke kan sætte jer ind hvad det gør ved dem i holder af. Så siger det rigtigt meget om jer. At kunne se sig selv udefra og andre indefra er en evne som er rigtig god at besidde. Tør i stå og kigge på Jer selv udefra og stå ved jeres handlinger. Ved jeg for høvl men god dag til jer alle. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg