storogslap 26 Skrevet 1. Oktober Jeg har selv deltaget i 2 gangbang uden creampie. Det var en sjov oplevelse. Men synes efterhånden der er langt imellem gb med kondom. Mit spørgsmål til kvinden: Hvorfor har du lyst til at tage imod så meget sperm fra så mange mænd på en gang. Hvordan føles der forneden? Mister du ikke følelse jo mere sperm der bliver sprøjtet op i dig. Og i forhold til BJ. Hvad gør du har lyst til at sluge måske 10 fremmede mænd på 1 Time. Gør du det for pengene eller fordi du faktisk nyser at sluge det? Til manden: Hvordan føles det at stikke dik pik op et sted der allerede er fyldt med sperm fra andre mænd. Hvis jeg har billet damen to gange på en time, synes jeg faktisk runde 2 er lidt ..... Synes det føles Meget våd og følelsen nedsættes lidt. Hvad gør man som mand har lyst til at få en anden mand sperm på sig. Ingen angeb, men er du måske lidt bi? Spørger fordi jeg er nysgerrig. Ingen angreb på nogen. Og I kan gøre hvad i vil. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 1. Oktober Tror ikke du får ret mange svar fra kvinder, da man ikke vil udstille sig selv og hvorfor skulle man også gøre det i et off forum ? Tilbage til dit spørgsmål som er ret simpelt. Mange har en sperm fetish og syntes det er enormt frækt at modtage sperm, eller at sprøjte op i en fisse, der er dar ikke noget som er frækkere, jeg ville dog ikke gøre det i gangbang med andre mænd, alene af den grund at jeg passer på mig selv og ikke vil smittes med noget, men forstår godt dem som syntes det er mega frækt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ellap999 49 Skrevet 1. Oktober FeetMann skrev, for 12 minutter siden: Tror ikke du får ret mange svar fra kvinder, da man ikke vil udstille sig selv og hvorfor skulle man også gøre det i et off forum ? Tilbage til dit spørgsmål som er ret simpelt. Mange har en sperm fetish og syntes det er enormt frækt at modtage sperm, eller at sprøjte op i en fisse, der er dar ikke noget som er frækkere, jeg ville dog ikke gøre det i gangbang med andre mænd, alene af den grund at jeg passer på mig selv og ikke vil smittes med noget, men forstår godt dem som syntes det er mega frækt . Så du mener ikke at du kan blive smittet med noget hvis det er en sperm fyldt pige du stikker den ind i frem for en mand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 1. Oktober (edited) ellap999 skrev, for 8 minutter siden: Så du mener ikke at du kan blive smittet med noget hvis det er en sperm fyldt pige du stikker den ind i frem for en mand. Det har jeg ikke sagt noget om, det jeg siger at jeg ikke dyrker crampepie pga jeg passer på mig selv, men kan godt se det frække i det . Redigeret 1. Oktober af FeetMann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 488 Skrevet 1. Oktober Gangbang og creampie handler i virkeligheden om undertrykkelse og ydmygelse af pigen. Virkeligt klamt. 2 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ellap999 49 Skrevet 1. Oktober cassanova skrev, for 1 minut siden: Gangbang og creampie handler i virkeligheden om undertrykkelse og ydmygelse af pigen. Virkeligt klamt. Der er ikke noget der er klamt eller forkert så længe at alle partner er enige om det der foregår. Så længe at det ikke er ulovligt selvfølgelig. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 1. Oktober ellap999 skrev, for 1 minut siden: Der er ikke noget der er klamt eller forkert så længe at alle partner er enige om det der foregår. Så længe at det ikke er ulovligt selvfølgelig. Jeg syntes heller ikke det er klamt, men derfor må andre jo godt have sin egen holdning til det, ville være kedeligt hvis vi alle var enige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 163 Skrevet 1. Oktober cassanova skrev, for 1 time siden: Gangbang og creampie handler i virkeligheden om undertrykkelse og ydmygelse af pigen. Virkeligt klamt. En række mænd, der skal betale for at have sex med kvinden? I den situation ser jeg ikke kvinden som værende undertrykt, tværtimod. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 488 Skrevet 1. Oktober FeetMann skrev, for 2 timer siden: Jeg syntes heller ikke det er klamt, men derfor må andre jo godt have sin egen holdning til det, ville være kedeligt hvis vi alle var enige Enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 488 Skrevet 1. Oktober Hvorfor er der mon ikke en eneste GP der svarer på denne tråd ? Kan i mon forklare dette , var ? Men mon ikke det handler om skam og ydmygelse , ingen GP med Respekt for sig selv vil fortælle at de dyrker gangbang og spermes til af mange mænd og får penge for det. Det er sgu da forståeligt nok. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 419 Skrevet 1. Oktober Jeg ser intet galt i GB. Ikke helt min scene, men heldigvis er vi alle forskellige. Har dog delt en GP med 2 andre - fantastisk oplevelse. Måske det kan kaldes et mini-GB Ser heller ikke noget ydmygende eller skamfuldt. Så længe alle er enige om forudsætninger og rammer, så må det være fint. Min oplevelse var kun anal til hende med gummi - og afslutning i mund uden gummi. Jeg afsluttede først, så kan ikke sige noget om at få andres sperm på pikken. Det er ikke en tanke som tænder mig, men kan godt se det frække at fylde en kvinde med sperm. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 1. Oktober cassanova skrev, for 26 minutter siden: Hvorfor er der mon ikke en eneste GP der svarer på denne tråd ? Kan i mon forklare dette , var ? Men mon ikke det handler om skam og ydmygelse , ingen GP med Respekt for sig selv vil fortælle at de dyrker gangbang og spermes til af mange mænd og får penge for det. Det er sgu da forståeligt nok. Jeg skrev i min første kommentar at jeg ikke regnede med nogle GP er ville skrive, lidt naivt af TS, hvis han troede dette . Jeg tror det hænger sammen med, vi mænd er ret anonyme herinde, modsat mange GP er som har profil og let at genkende, så det forstår jeg godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funktionæren 79 Skrevet 1. Oktober cassanova skrev, for 58 minutter siden: Hvorfor er der mon ikke en eneste GP der svarer på denne tråd ? Kan i mon forklare dette , var ? Men mon ikke det handler om skam og ydmygelse , ingen GP med Respekt for sig selv vil fortælle at de dyrker gangbang og spermes til af mange mænd og får penge for det. Det er sgu da forståeligt nok. Eller også synes de det ikke er interessant at svare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 230 Skrevet 1. Oktober (edited) cassanova skrev, for 4 timer siden: Gangbang og creampie handler i virkeligheden om undertrykkelse og ydmygelse af pigen. Virkeligt klamt. Nu er det sådan at min kone ELSKER gangbang. Hun ved ikke noget bedre end at mænd står i kø eller og hun kan betjene en tre/fire mænd på én gang. (Og jeg har ikke det mindste imod at kigge på ) Prøv at tage i swingerklub, der er ofte gangbang og det har da intet med undertrykkelse at gøre. Redigeret 1. Oktober af jens69 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr88 120 Skrevet 1. Oktober cassanova skrev, for 1 time siden: Hvorfor er der mon ikke en eneste GP der svarer på denne tråd ? Kan i mon forklare dette , var ? Men mon ikke det handler om skam og ydmygelse , ingen GP med Respekt for sig selv vil fortælle at de dyrker gangbang og spermes til af mange mænd og får penge for det. Det er sgu da forståeligt nok. Jeg troede at du efter så lang tid på det her forum, ville være klog nok til ikke at skrive så ligegyldige og nedladende kommentarer, men ak. Jeg tog fejl 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 362 Skrevet 1. Oktober cassanova skrev, for 4 timer siden: Gangbang og creampie handler i virkeligheden om undertrykkelse og ydmygelse af pigen. Virkeligt klamt. Hvem har bildt dig det ind ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 362 Skrevet 1. Oktober cassanova skrev, for 2 timer siden: Hvorfor er der mon ikke en eneste GP der svarer på denne tråd ? Kan i mon forklare dette , var ? Men mon ikke det handler om skam og ydmygelse , ingen GP med Respekt for sig selv vil fortælle at de dyrker gangbang og spermes til af mange mænd og får penge for det. Det er sgu da forståeligt nok. Der ere ellers piger der skriver det i deres annoncer, og til tider er, de også slået op i dette forum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 60 Skrevet 1. Oktober Gangbang er uden gummi alt andet er kunstigt om man kommer i fisse eller mund er ikke væsentligt . Det kan være mini gangbang hvor nogle har en lyst til slikke fisse når en anden kommet nogle piger tænder det vildt at flere kommer i dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 13545 Skrevet 1. Oktober cassanova skrev, for 3 timer siden: Hvorfor er der mon ikke en eneste GP der svarer på denne tråd ? Kan i mon forklare dette , var ? Men mon ikke det handler om skam og ydmygelse , ingen GP med Respekt for sig selv vil fortælle at de dyrker gangbang og spermes til af mange mænd og får penge for det. Det er sgu da forståeligt nok. Måske fordi det er de færreste GP’er herinde, der tilbyder GB uden gummi, har du tænkt på det? Jeg kan ikke komme i tanke om en eneste…. Mon ikke de kvinder der tilbyder nævnte gerne vil fortælle om det, hvis ellers det er muligt uden de mødes af fordomsfulde ytringer, forudindtagede overbevisninger og grimt sprog? 10 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 111 Skrevet 1. Oktober Jeg holder gb. Og føler mig på ingenmåde undertrykt. Synes det er frækt at der står flere mænd, tændte på at nyde mig og endda betale for det. Begæret fra mændene er da mega frækt. Og så elsker jeg, at jeg kan tilfredsstille så mange mænd. Er åbenbart heller ikke helt dårlig til blow og mouthfuck, er da frækt at høre mandens nydelse og få ham til at komme. Men ja lige en mening fra en kvinde der elsker at afholde gb 16 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 488 Skrevet 1. Oktober Liv skrev, for 4 timer siden: Måske fordi det er de færreste GP’er herinde, der tilbyder GB uden gummi, har du tænkt på det? Jeg kan ikke komme i tanke om en eneste…. Mon ikke de kvinder der tilbyder nævnte gerne vil fortælle om det, hvis ellers det er muligt uden de mødes af fordomsfulde ytringer, forudindtagede overbevisninger og grimt sprog? WHAAT , grimt sprog , fordomsfulde ytringer, hvad bilder du dig egentligt ind. Gangbang er og bliver total fornedrelse og kvindeundertrykkende . Jeg fatter ikke at kvinder kan få sig selv til at udsætte sig selv for denne fornedrelse for ussel mammon. Det er virkeligt SÅ klamt. 2 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 488 Skrevet 1. Oktober Gangbang-milf skrev, for 2 timer siden: Jeg holder gb. Og føler mig på ingenmåde undertrykt. Synes det er frækt at der står flere mænd, tændte på at nyde mig og endda betale for det. Begæret fra mændene er da mega frækt. Og så elsker jeg, at jeg kan tilfredsstille så mange mænd. Er åbenbart heller ikke helt dårlig til blow og mouthfuck, er da frækt at høre mandens nydelse og få ham til at komme. Men ja lige en mening fra en kvinde der elsker at afholde gb Ja men fred med det da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 488 Skrevet 1. Oktober Fyr88 skrev, for 6 timer siden: Jeg troede at du efter så lang tid på det her forum, ville være klog nok til ikke at skrive så ligegyldige og nedladende kommentarer, men ak. Jeg tog fejl Så forklar mig hvordan jeg er nedladende? Kan du det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridolfo 146 Skrevet 1. Oktober cassanova skrev, 1 time siden: WHAAT , grimt sprog , fordomsfulde ytringer, hvad bilder du dig egentligt ind. Gangbang er og bliver total fornedrelse og kvindeundertrykkende . Jeg fatter ikke at kvinder kan få sig selv til at udsætte sig selv for denne fornedrelse for ussel mammon. Det er virkeligt SÅ klamt. Er du på EG for at blive fornærmet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 267 Skrevet 1. Oktober Tilbyder IKKE det, MEN, når du nu spørger hvorfor man som kvinde har lyst til den slags, så handler det vel om instinkt? Altså, lysten til at mænd tager en og kommer oppe i en, det er vel et “ritual” som giver ufattelig meget biologisk mening Jeg tænder bestemt på tanken!! Men grundet risiko for sygdomme og graviditet, er det ikke en mulighed.. Men lysten handler vel i bund og grund om, at man følger ens lyst/biologi 15 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg