Guest FeetMann Skrevet 30. September, 2023 Allan37 skrev, 1 time siden: Hvem blev stemt ud?. spørg Fransois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 121 Skrevet 30. September, 2023 Moralsk rigtigt eller forkert, skal jeg ikke gøre mig klog på, men en kvinde i den situation vil nok helt selv kunne bestemme, hvor mange, hvor ofte og hvilke gæster, hun orker og har lyst til at modtage. Hvis vi "brugere" så samtidig kan finde ud af at behandle kvinderne med respekt, så tror jeg faktisk godt, det kan være der, man får de varmeste oplevelser. Jeg besøgte for et par måneder siden en GP sidst i fyrrerne, hun kunne muligvis være i denne kategori af GP, og jeg havde en skøn oplevelse med masser af omsorg, nærhed og dejlig hygge og sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 641 Skrevet 1. Oktober, 2023 jydefyren skrev, for 16 timer siden: Moralsk rigtigt eller forkert, skal jeg ikke gøre mig klog på, men en kvinde i den situation vil nok helt selv kunne bestemme, hvor mange, hvor ofte og hvilke gæster, hun orker og har lyst til at modtage. Bestemt, og hvis hun skulle tjene mere end 84.200kr om året og indberetter dette så hendes førtidspension sættes ned, så er det jo helt findet. Andet er selvfølgelig ulovligt og dermed vel også moralsk forkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 1. Oktober, 2023 (edited) ErnstOle skrev, for 3 timer siden: Andet er selvfølgelig ulovligt og dermed vel også moralsk forkert. Lov er ikke ensbetydende med moral. I det gamle DDR (og snart i Sverige) var det ulovligt ikke at stikke naboen til myndighederne hvis man havde mistanke om en afvigende politisk holdning (måske går TS i tanker om at stikke den pågældende kvinde?). De fleste af os synes alligevel det var umoralskt at følge loven. Der findes tusindevis af eksempler hvor lov og moral ikke følges ad. Redigeret 1. Oktober, 2023 af Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 641 Skrevet 1. Oktober, 2023 (edited) Bananas skrev, for 11 minutter siden: Lov er ikke ensbetydende med moral. I det gamle DDR (og snart i Sverige) var det ulovligt ikke at stikke naboen til myndighederne hvis man havde mistanke om en afvigende politisk holdning (måske går du i tanker om at stikke den pågældende kvinde?). De fleste af os synes alligevel det var umoralskt at følge loven. Der findes tusindevis af eksempler hvor lov og moral ikke følges ad. Bemærk ordet "vel" i min sætning. Den Europæiske Menneskerettighedskonvention, der bl.a. stiller krav til vores lovgivning er en del af dansk lovgivning og den er selvfølgelig et værn mod arbitrær lovgivning m.v. Hvis du kender din historie vil du vide, at DDR (visse statsansatte) blev dømt for at krænke menneskerettighedskonventionen selvom de fulgte en lovgivning/praksis, der var konventionsstridig, så din sammenligning er malplaceret. Spørger du oprigtigt, om jeg påtænker at "stikke" vedkommende - som jeg ikke ved hvem er - til myndighederne? Redigeret 1. Oktober, 2023 af ErnstOle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 1. Oktober, 2023 ErnstOle skrev, for 40 minutter siden: Spørger du oprigtigt, om jeg påtænker at "stikke" vedkommende - som jeg ikke ved hvem er - til myndighederne? Nej, jeg redigerede til TS som du nu kan se. Min fejl. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3300 Skrevet 8. Oktober, 2023 FeetMann skrev, den 29.9.2023 at 19:25: Snakker ikke om min moral, men moral generelt, derfor jeg spurgte om andras moral i forumet . Modtager hun sociale ydelser og "glemmer" at opgive sine indtægter er det moralsk forkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg