Hop til indhold
Guest Den liderlige

Husmorsex i 6500 Vojens i Sønderjylland

Recommended Posts

Guest Den liderlige

Jeg skrev sms og lavede aftale om 30 min uden kondom med anal, fik adressen

Jeg mødte op som aftalt og blev lukket ind lige med det samme.

Jeg blev vist ind til sengen, vi gik forbi hendes mand (som der står i annoncen ville han være hjemme)

Nu tænder jeg meget på modne kvinder, og hvilken d ejligmoden kvinde der stod bag døren klædt i stram sort kjole og tog imod mig. Billeder og alder passer med annoncen.

Da jeg havde betalt det aftalte beløb, klædte vi os af, hun havde rød hofteholder og røde strømper inde under kjolen, og hun startede med at give et skønt blowjob, mens jeg kælede for hendes bryster, indtil jeg stoppede hende for ikke at komme før jeg kunne kneppe hende

Jeg startede med at slikke hende, hvilkelt man kunne mærke hun nød, hun var dejlig våd, inden jeg  tog hende i doggy med et godt tag i hendes hofter, med god udsigt til en velformet blød røv

Da jeg kunne mærke jeg ikke havde langt igen, trak jeg mig ud og spurgte om hun var klar til anal, og langsomt tog jeg hende analt til at starte med til jeg ikke kunne styre det, og tog hende hurtigere og hårdere til jeg kom jeg dybt i hendes stramme røv.

Jeg klædte mig på og jeg tog afsted med løftet om, jeg snart ville komme igen, for hende vil jeg gerne kneppe igen.

En skøn oplevelse som skal gentages inden længe.

Eneste minus var hun ikke er til at kysse.

https://annoncelight.dk/showad/382877

Del dette indlæg

Link til indlæg
ellap999 skrev, for 35 minutter siden:

Ja sådan kan man også annoncere når man venter på godkendelse af annonce her.

Underlig kommentar, at mistænkeliggøre nogen på den måde!

• Forvirret 1
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtøre skrev, for 15 minutter siden:

Underlig kommentar, at mistænkeliggøre nogen på den måde!

Det syntes jeg ikke da de begge er helt nye her.

Ser man på tiderne så har kunden skrevet sit indlæg på vej ud af døren. Men ja der findes hurtige afleveringer.

Redigeret af ellap999
Forkert formulering
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
ellap999 skrev, for 18 minutter siden:

Ser man på tiderne så har kunden skrevet sit indlæg på vej ud af døren. Men ja der findes hurtige afleveringer.

Tænkte det samme i forhold til reklame. Men det med tiden tror jeg nu du har misforstået. 
Aftalen var ikke om 30 min “klokkeslæt”. Men derimod af 30 min varighed, som jeg læser det. 

• Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Hmm dette er en falsk anmeldelse. Der er et par stykker der får en hilsen

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...