Hop til indhold
Guest Husmorsex

Godkendelse af annonce

Recommended Posts

Guest Husmorsex
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Min hvor jeg skriver at jeg holder ferie i juli er endnu ikke godkendt… :ph34r: så det kan godt tage lang tid åbenbart 

Hold da op, så er det jo ikke nemt

Unavngivet xxx.png

Redigeret af Husmorsex

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 8 timer siden:

Min hvor jeg skriver at jeg holder ferie i juli er endnu ikke godkendt… :ph34r: så det kan godt tage lang tid åbenbart 

Det forstår jeg ikke et klap af, jeg går da bare ind og retter teksten, uden at skulle vente på noget? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 4 minutter siden:

jeg går også ind og ændrer - men så kommer den røde kasse frem :blink:

Hmmm, jeg har ændret for tre minutter siden, ingen røde kasser. Kan det mon have noget at gøre med, hvilket abonnement man havde før der gik koks i betalingen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 13 minutter siden:

Hmmm, jeg har ændret for tre minutter siden, ingen røde kasser. Kan det mon have noget at gøre med, hvilket abonnement man havde før der gik koks i betalingen?

Ah ja, jeg har aldrig betalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Det kunne være derfor, jeg betalte og kommer til at betale igen, når man kan.

Det tænker jeg helt sikkert også har betydning. Pt de der jo ingen mulighed for betaling, så der er nok ikke mulighed for at ændre det lige nu 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Kan det mon have noget at gøre med, hvilket abonnement man havde før der gik koks i betalingen?

Vist ikke som sådan noget med hvem som betalte, men vip/ikke vip. Denne måned var jeg heldig at få vip ved at spørge support. Men langt fra altid de aktiverer det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 10 minutter siden:

Vist ikke som sådan noget med hvem som betalte, men vip/ikke vip. Denne måned var jeg heldig at få vip ved at spørge support. Men langt fra altid de aktiverer det. 

VIP er netop det, der normalt er betaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oprettet mig som TravelNetwork på Internationalsexguide.nl

De har også det problem at brugerne ikke længere kan betale med kreditkort.

De prøver nu at få alle til at betale med Bitcoin, og de har sågar en formular til at sende kontanter i en kuvert.

Situationen virker til at være ret desperat, og jeg har forsøgt mig med bud på mulige løsningsmodeller.

Hvis EG kunne være interesseret, kan tråden på ISG følges her:

Thread: Alternate subscription methods
http://www.internationalsexguide.nl/forum/showthread.php?4087-Alternate-subscription-methods 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 17 timer siden:

VIP er netop det, der normalt er betaling. 

Ja er jeg godt klar over, men man kan være heldig de aktivere det gratis her mens betaling ikke virker. Også kan man også rette profil uden godkendelse. Så siger blot har intet at gøre med om man betalte inden systemet gik ned. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 22 timer siden:

Ja er jeg godt klar over, men man kan være heldig de aktivere det gratis her mens betaling ikke virker. Også kan man også rette profil uden godkendelse. Så siger blot har intet at gøre med om man betalte inden systemet gik ned. 

Ah, det giver mening. Det var bare mig, der ikke havde fantasi til at tro, at folk der normalt ikke betaler for annoncen, nu beder om gratis annonce ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 6 timer siden:

Ah, det giver mening. Det var bare mig, der ikke havde fantasi til at tro, at folk der normalt ikke betaler for annoncen, nu beder om gratis annonce ;) 

Ens behov kan jo ændre sig. Plus nye ikke har en chance for at betale så de kan da have lige så meget behov for vip selvom de aldrig har betalt før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 40 minutter siden:

Ens behov kan jo ændre sig. Plus nye ikke har en chance for at betale så de kan da have lige så meget behov for vip selvom de aldrig har betalt før. 

Selvfølgelig. Jeg har også skrevet med nogle nye og sagt de skal skrive til support :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...