Hop til indhold
whipit

Anita fra Søborg - “Gummi-Dronningen” - info

Recommended Posts

Hej Drenge

Jeg nævnte i et indlæg Anita og skrev hun er aktiv torsdage. Der har været flere der har skrevet til mig om kontakt-info.

Efter aftale med Anita er de her:

tlf. 50 33 31 62 kun torsdage

E-mail [email protected] 2-3 dage typisk

For dem der ikke ved hvem Anita er/var:

Anita er en legende, intet mindre !

Anita er ekstrem erfaren og ekstrem fræk i sexualitet - uden overdrivelse. Se blikket i øjnene på billedet fra 2004. Det er ægte !

Anita er lynene intelligent, veluddannet og har været jorden rundt. Hendes humor er lynhurtig, en lille smule skarp men aldrig modbydelig. Hun er et service-menneske og har meget let ved smil. Hun er det stik modsatte af en gammel sur kælling. Der er mange der over 60 bliver bitre sf livets gang og uretfærdighed. Det er Anita ikke, hun er livs-nyder og i en samtale efter sessionen sprudler hun normalt af overskud. Jeg har selv besluttet ikke at blive en gammel sur røv, så jeg går ud af døren med et smil fra øre til øre fordi Anita er så god til “Feel good” som mange servicemennesker kan.

Anita er i dag lige over 60. Hun startede på Østerbro i 80’erne og var endda slavepige. Jeg kendte hende desværre ikke dengang men jeg er sikker på der er læsere der kan supplere med at hun sikkert dengang også var helt i sin egen klasse. Senere i 00’erne fik hun en fantastisk SM-studie på Søborg Hovedgade hvor mange husker hende fra, samt hendes “lille” hjælper Anthon der skød de mest fantastisk billeder af hende, dem mange kan huske fra hendes hjemmeside Anita.As. Hun lukkede så studiet og siden ned i 2012 og trak sig lidt tilbage fra rampelyset. Forståeligt når man også havde været jorden rundt i latex med alle dem der opdagede hendes meget tidlige side og deraf inviterede hende.

Tempoet idag er selvfølgeligt ikke det samme som i 00’erne men Anita er bestemt leveringsdygtig. Der er selvfølgeligt noget hun er bedre til en andet. Jeg havde ikke besøgt Anita i en del år da jeg som andre troede hun var stoppet. Så fik jeg i dec 22 jeg nummeret af en bruger her (Tak !!!)

Jeg ringede og en blød stemme som en mellemting mellem en lægesekretær og en mormor hilste mig velkommen. Jeg fik mail og skrev en ønskeseddel på flere sider. Den gik på gik på Anita som Hunulven Ilse fra SS. Ind af døren, tøjet af, hætte uden øjne. Op i hejseværket, af med hætten… og foran mig stod Ilse… nazi-kasket på langt lyst hår, lang frakke, korset med flot barm og høje støvler. Waaauuu, der var 10 år siden, men Anita er virkeligt velplejet og ikke skam-opereret, kun små og vellykkede modifikationer.

Og hun så ond ud - Anita er super til at spille ( hun har været i det som ung) og gav mig lige det jeg havde bestilt: At hun var herskerinde (som hun selv udtrykker det) over liv og død…

Hun kørte mig over kanten hvor jeg opgav - og samlede mig op igen. 2 timer gik og det psykologiske spil havde hun klart fanget i mit oplæg.

10 år var gået - og jeg ægre  mig lidt, men omvendt ændrede mit SM-liv sig klart derefter - fordi ingen tidligere har gjort sig så meget umage for at opfylde mine ofte besværlige og nøje udtænkte ønsker - og der er nu god tid til at evaluere og hygge.

Efterfølgende sessioner har vi leget med den helt lange singletail, den er svær med Anita tog udfordringen da hun ikke var mester i den. Jeg havde balloner med hun smadrede på min rumpe og efter nogle sessioner rammer hun plet på 3-4 meters afstand. DET er Anita i en nøddeskal; hun tager udfordringen som Pippi Langstrømpe og kort efter mestre hun det. Hun er IKKE træt, mennesker og udfordringer interessere hende.

Efterfølgende har vi leget med champagne i RÅ mængder. Hun kan drikke vand som en hest og levere !!

Vi har spillet modbydelig terning om antal slag med spanskrøret - fra 2 til 64 kan den vise…

Jeg har fået saddel på og blevet reddet med sporer, jeg har været i gabestok og gyngen, analt er jeg blevet brugt, jeg har medbragt lange piske, støvler med 16cm syle og modbydeligt stød-halsbånd til dræberkøtere. Vi har laver lussinge-koncentrationsleg hvor hun står 5 cm fra mit ansigt og kigget mig i øjnene så jeg fik lussinger når mit blik veg. Jeg har fået 10x25 med pisken og så 10x25 med spanskrøret og været helt omtåget. Alt har hun leget med uden hovedrysten eller nej - det gør hende helt unik.

Jeg kan på det varmeste anbefale Anita !

kh W

 Billedet er fra 2004.

 

 

axa02.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den kvinde er fantastisk. Og hvor er det dejligt at høre at hun er still going strong.

Jeg har været med Anita helt tilbage fra hun gav almindelige sexydelser og igennem hendes transformation til den beste og stærkeste Domina både af ydelse og personlighed. Hun er en flot  kvinde med en fantastisk udstråling.

Desværre er jeg vokset fra den variant af Dominans, hvor Anita er bedst og hvor almindelig sex ikke indgår. Men hvis nogle skulle lokke mig tilbage til en “enkelt” seance igen, så er det Anita.

Stort tak til @whipit for denne fantastiske information.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun står som mejslet ind i mine tanker da jeg var en ung Domina Anita har for mig og er stadig en ud af få danske Dominaer “ som bare kan sit shit …. Jeg har altid set optil hende og syntes hun er 100 % dedikeret og fuldført i alt hun står for Virkelig dygtig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 24 minutter siden:

Hun står som mejslet ind i mine tanker da jeg var en ung Domina Anita har for mig og er stadig en ud af få danske Dominaer “ som bare kan sit shit …. Jeg har altid set optil hende og syntes hun er 100 % dedikeret og fuldført i alt hun står for Virkelig dygtig 

Wow - har du været i lære hos Anita eller på anden måde arbejdet med hende….?

….for så er det logisk at dine egne altid fremragende anmeldelser netop også hviler på skuldrene af Anita.

Ja, hun er et ualmindeligt fint og dannet menneske der også mestre den svære kunst at være Domina - jeg har sex med hendes hjerne, ikke hendes krop - og det er langt sværere - for hende - for hun skal “Tune” sig ind på mig - og det er hun bare super til. Selvfølgeligt er der nogen hun ikke passer sammen med - men jeg er helt forelsket i hendes kapacitet, intelligens og “dannethed” som menneske.….

Og så er hun aldrig blevet sur…. Når hun er Domina…. Resten må andre udtale sig om :-)

kh W

Redigeret af whipit

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tenderness62 skrev, 1 time siden:

Den kvinde er fantastisk. Og hvor er det dejligt at høre at hun er still going strong.

Jeg har været med Anita helt tilbage fra hun gav almindelige sexydelser og igennem hendes transformation til den beste og stærkeste Domina både af ydelse og personlighed. Hun er en flot  kvinde med en fantastisk udstråling.

Desværre er jeg vokset fra den variant af Dominans, hvor Anita er bedst og hvor almindelig sex ikke indgår. Men hvis nogle skulle lokke mig tilbage til en “enkelt” seance igen, så er det Anita.

Stort tak til @whipit for denne fantastiske information.

Hvor er du heldig….

Hvis jeg var arabisk olieprins havde jeg budt hende op i millioner for at få den gunst…

Jeg er desværre i samme alder som Anita ikke i stand til at levere det samme som da jeg var ung - man skal slå til når man kan - og sex med hendes hjerne er altså bedre end så meget andet. Og man føler altid at hun er hold-spiller så vi er sammen om hvad der skal ske.

ikke ret mange - om nogen - har givet mig så meget “hold-spil” - “feel good” i SM.

Bare hendes “onde Ilse” med piske er utrolig - især da jeg gav hende udfordringen med 500 slag - det styrende hun med forskellig slagstyrke og kørte mig langs kanten af opgivelse i en time - men aldrig i panik. Bare mesterligt !

Del dette indlæg


Link til indlæg
whipit skrev, den 22.9.2023 at 16:34:

 

axa02.jpeg

Lige sådan jeg husker Domina Anita omkring 2008 hvor jeg besøgte hende nogle gange. :) Fantastisk oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tenderness62 skrev, den 22.9.2023 at 17:59:

hvor almindelig sex ikke indgår.

Jeg husker Anita som en fuldstændig outstanding drømmepige, med en gudindekrop så fin. Altid nøgen når hun åbnede døren, med de flotteste bryster, og de blideste kærtegn. Desværre skiftede hun retning, og det var væk fra det jeg nød med hende. Skønt at høre hun lever og er i fuld vigør. Hvor ville jeg gerne opleve almindelig sex med hende igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, 1 time siden:

Jeg husker Anita som en fuldstændig outstanding drømmepige, med en gudindekrop så fin. Altid nøgen når hun åbnede døren, med de flotteste bryster, og de blideste kærtegn. Desværre skiftede hun retning, og det var væk fra det jeg nød med hende. Skønt at høre hun lever og er i fuld vigør. Hvor ville jeg gerne opleve almindelig sex med hende igen. 

Hendes krop burde være afstøbt i bronze og udstillet - og hjernen med - for det er den der bestemmer hvor god en sex og samarbejde man har sammen.

Hun er jo umådelig skarp og engageret - stadigvæk - og meget dygtig til den svære diciplin som avanceret SM er.

Jeg havde aftale med hende inden jul, hvor jeg netop af den beundring jeg har for hende,  bad hende om at droppe alt “feel good” og bringe mig ud over kanten med 2 piske på een gang og bare slå hvad hun kunne.

Det gjorde hun også SÅ godt - snerrede (det er normalt ikke hende) og så hive huen ned over hovedet på mig så jeg slappede lidt af - og så give mig en omgang mere. Men lige netop med hende er smerten ok og det at være i “hendes hule hånd” - selvom hun desværre ikke er typen der håndtere “slaven” hårdt - som jeg godt kan lide.

Men hun fik mig til at tigge og be om at stoppe - og fortsatte - flere omgange…

Jeg er stadig fuldstændig plettet som en leopard og stribet som en tiger.

Prøv at snakke opera eller film eller forfattere med hende - hun er KNIVSKARP.

Hun er stadig en gudinde - på en anden måde - men hvor er jeg misundelig. Er der et flueben på min liste jeg godt ville ha’ haft er det “Sex med Anita” - men jeg er samme alder og slet ikk nogen supermand mere - og Anita ikke til sex…

Men kan du ikke berette lidt fra hukommelsen… tænk hun har været slavepige også… hun kunne da ha’ indkasseret hele min månedsløn da jeg var ung….

Skriv lidt, dit heldige asen…

kh W

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...