Hop til indhold
Petter123

Meget lunkent besøg hos KIkki

Recommended Posts

På trods af blandede anmeldser, har Kikki været på min liste længe - især på grund af hendes store pik. 

I sidste uge lykkedes det mig at være i samme by som hende, og jeg fik sat et besøg op med hende. 1500 for en halv time - jeg skrev at jeg ønskede gensidig oral og mig som aktiv i sexdelen.

Jeg ankom til stedet og blev budt indenfor. Hun virkede sød og var klar i sengen med det samme. Jeg smed tøjet og hoppede op til hende. Jeg forsøge at kysse hende, men blev blidt afvist med en lidt fræk bemærkning om, at jeg jo ikke have betalt for varen endnu. Det var jo korrekt, så det skyndte jeg mig at gøre. Det hjalp desværre ikke. Hun ville ikke kysse, men var klar på at blive suttet. Hvilket jeg gjorde. Det var helt ok, og hendes pik blev stor og lækker. Til gengæld ville hun heller ikke sutte mig. På trods af jeg bad hende om at gøre det flere gange. Hun satte sig mellem mine ben og spillede både hendes egen og min pik, og gjorde lidt klar til at kneppe mig. Jeg sagde, at hun var for stor, hvilket var ok. Dog valgte hun så at lege med mit røvhul med spidsen af sin pik - uden gummi. Jeg bad hende om at stoppe, men hun blev ved og sagde, at hun jo ikke stak den ind. Totalt turn off, og jeg fik det stoppet. Så bad jeg om at få lov til at kneppe hende - hvilket hun afviste, for hun var jo mest aktiv. Jeg forsøgte flere gange, men blev afvist, og hun sagde, at det havde jeg i hvert fald ikke skrevet i beskeden til hende. 

På det her tidpunkt var jeg virkelig træt af situationen. Så det skulle bare overståes. jeg suttede hende, og hun kom ud over min hage, og så spillede jeg den af ud over hendes bryster. Jeg skyndte mig at blive tørret og skred.

Jeg tror, at jeg er ved at være færdig med Shemales. Jeg orker ikke flere dårlige oplevelse, og føler mig svindlet gang på gang. 

Jeg ved ikke, hvorfor der er så mange uærlige personer i dette miljø. Langt flere end blandt andre prostituerede. Det virker om om, at de shemales har en meget lav standard for deres arbejde, og forsøger at slippe med minimum af indsats og ofte med en dårlig attitude. 

Kikki kan i hvert fald ikke anbefales fra min side. Dårlig service, og hun lover en masse som hun ikke holder.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter123 skrev, for 52 minutter siden:

Kikki kan i hvert fald ikke anbefales fra min side. Dårlig service, og hun lover en masse som hun ikke holder.

Tænker at det må være denne Kiki i Helsingør : https://annoncelight.dk/showad/354946

Bare lige for at gøre din anmeldelse mere forbrugervenlig/anvendelig fremadrettet for søgning:)

Redigeret af Pinkman
mgl. ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter123 skrev, for 2 timer siden:

På trods af blandede anmeldser, har Kikki været på min liste længe - især på grund af hendes store pik. 

I sidste uge lykkedes det mig at være i samme by som hende, og jeg fik sat et besøg op med hende. 1500 for en halv time - jeg skrev at jeg ønskede gensidig oral og mig som aktiv i sexdelen.

Jeg ankom til stedet og blev budt indenfor. Hun virkede sød og var klar i sengen med det samme. Jeg smed tøjet og hoppede op til hende. Jeg forsøge at kysse hende, men blev blidt afvist med en lidt fræk bemærkning om, at jeg jo ikke have betalt for varen endnu. Det var jo korrekt, så det skyndte jeg mig at gøre. Det hjalp desværre ikke. Hun ville ikke kysse, men var klar på at blive suttet. Hvilket jeg gjorde. Det var helt ok, og hendes pik blev stor og lækker. Til gengæld ville hun heller ikke sutte mig. På trods af jeg bad hende om at gøre det flere gange. Hun satte sig mellem mine ben og spillede både hendes egen og min pik, og gjorde lidt klar til at kneppe mig. Jeg sagde, at hun var for stor, hvilket var ok. Dog valgte hun så at lege med mit røvhul med spidsen af sin pik - uden gummi. Jeg bad hende om at stoppe, men hun blev ved og sagde, at hun jo ikke stak den ind. Totalt turn off, og jeg fik det stoppet. Så bad jeg om at få lov til at kneppe hende - hvilket hun afviste, for hun var jo mest aktiv. Jeg forsøgte flere gange, men blev afvist, og hun sagde, at det havde jeg i hvert fald ikke skrevet i beskeden til hende. 

På det her tidpunkt var jeg virkelig træt af situationen. Så det skulle bare overståes. jeg suttede hende, og hun kom ud over min hage, og så spillede jeg den af ud over hendes bryster. Jeg skyndte mig at blive tørret og skred.

Jeg tror, at jeg er ved at være færdig med Shemales. Jeg orker ikke flere dårlige oplevelse, og føler mig svindlet gang på gang. 

Jeg ved ikke, hvorfor der er så mange uærlige personer i dette miljø. Langt flere end blandt andre prostituerede. Det virker om om, at de shemales har en meget lav standard for deres arbejde, og forsøger at slippe med minimum af indsats og ofte med en dårlig attitude. 

Kikki kan i hvert fald ikke anbefales fra min side. Dårlig service, og hun lover en masse som hun ikke holder.

 

 

Kender ikke Kikki, har ikke besøgt hende men har dog haft hende i kikkerten flere gange.

Synes generelt at hendes anmeldelser er noget blandede, blandt andet at "imødekommenheden" ændrer karakter det øjeblik pengene skifter hænder. Derfor har jeg holdt mig væk.

Til gengæld kender jeg problematikken med dårlige shemale oplevelser, næsten altid falske billeder eller også yder de kun en brøkdel af det som lovet i annoncen.:oops:

Det er simpelthen pisse irriterende.

Om 2 måneder går turen til Thailand, der får man sgu, hvad man betaler for, både hos kvinderne og hos shemale/ladyboy :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må nok indrømme det kan jeg slet ikke ligge kende til.. 

 

hun har altid leveret mega service og leveret det hun har lovet. Og nej hun er ikke kun aktiv men også passiv. 
vil faktisk sige hun er en ener af de shemales der er i Danmark og er danske..! 
 

Tit handler det om kemi og tiltrækning og nogle tænder bare ikke på hinanden til og kysse osv og det er man nød til og respektere.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg sådan set enig i. Men så kunne hun have meldt det ud, have givet mig pengene retur og sagt tak for i dag.

Og ikke lyve om det, som er aftalt.

Redigeret af Petter123

Del dette indlæg


Link til indlæg
theman41 skrev, for 19 timer siden:

Tit handler det om kemi og tiltrækning og nogle tænder bare ikke på hinanden til og kysse osv og det er man nød til og respektere.. 

Både og. Nu er det her jo ikke en "normalt" hook-up, det er noget der bliver betalt for. Det er absolut helt fint, at en GP ikke vil det ene eller andet pga. manglende kemi / tiltrækning, og selvfølgelig skal de respekteres - man skal jo ikke tvinge dem til noget de ikke vil.

Meeen, så kan de jo heller ikke beholde pengene. De er jo i deres ret til at afvise en kunde hvis de ikke tænder på dem, men de kan ikke tage pengene og så undlade at gøre halvdelen af hvad man betalte dem for. Det er jo svindel.

Har selv været ude for det, at en GP lover ydelser, og vi aftaler en pris. Så er vi godt i gang og lige pludselig gider de ikke det vi aftalte. Det er da svindel, og skide irriterende, for hvis de nægter tilbagebetaling, så kan man jo ikke rigtig gøre noget.

Disclaimer: dette er ikke rettet specifikt mod Kiki, ved jo ikke hvad hende og OP har aftalt eller hvordan det hele forgik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, den 20.9.2023 at 12:37:

Kender ikke Kikki, har ikke besøgt hende men har dog haft hende i kikkerten flere gange.

Synes generelt at hendes anmeldelser er noget blandede, blandt andet at "imødekommenheden" ændrer karakter det øjeblik pengene skifter hænder. Derfor har jeg holdt mig væk.

Til gengæld kender jeg problematikken med dårlige shemale oplevelser, næsten altid falske billeder eller også yder de kun en brøkdel af det som lovet i annoncen.:oops:

Det er simpelthen pisse irriterende.

Om 2 måneder går turen til Thailand, der får man sgu, hvad man betaler for, både hos kvinderne og hos shemale/ladyboy :D 

Jeg er lige kommen hjem fra Thailand og jeg gav 100-200kr for short time 2-3 timer og nogle gang var det gratis for et sted og sove og mad 

C665193E-5433-4870-91E2-88BB588B5B4E.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Farvel25 skrev, den 23.9.2023 at 17:30:

Jeg er lige kommen hjem fra Thailand..

Det ville jeg slet ikke kunne styre. Jeg ville ende med at fylde hotelværelset helt op med ladyboys :razz: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doktor Diller skrev, den 27.9.2023 at 16:33:

Det ville jeg slet ikke kunne styre. Jeg ville ende med at fylde hotelværelset helt op med ladyboys :razz: 

Hvis der er for mange stjæler de dine ting eller slås, jeg har haft to LB og en fyr på værelset, efterhånden som de bliver færdig stjal de med arme og ben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg har ikke mødt Kiki eller hvad hendes kunsternavn nu er. Har været i kontakt med hende i perioder, men i en kombination af nogen halv arrogante svar og at hendes anmeldelser kan tag et hårdt dyk engang imellem, så har jeg ikke lige følt for at få hende besøgt. 
 

Når det så er sagt, så har jeg ingen på hjemmefronten at stå til ansvar overfor. Men hvis du er en diskret type, så vil jeg måske genoverveje at tag kontakt. Jeg har oplevet mere end en gang at få tilsendt beskeder / billeder uopfordret. Alt efter settingen kan der jo hurtig opstå en akavet situation når en gigantisk mørk penis hopper frem på skærmen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eftersom hun fra tid til anden er begyndt at kører 500 kr. blowjobs pakker (måske fordi business ikke boomer længere), så tog jeg chancen.

Det positive er at jeg ikke brændte 1500-2000 kr af, selvom de 500 stadig faldt i kategorien lettere dumme lærerpenge. 
Blowjobbet var uden CIM hvilket er fair. Men når det bliver 80% handjob og måske også efter egen udholdenhed, bliver afsluttet så hurtigt, så var det spild af tid og penge. Fra jeg trådte ind til jeg var ude igen, var der gået under 5 min.  
Ud fra billederne synes jeg hun er en virkelig pæn shemale. Men ift. virkeligheden, synes jeg, at hendes udtryk stadig er meget maskulint. 

Spar dig selv pengene eller vælg en GP som levere på tid og ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...