Hop til indhold
Jammerlap

anal i flensburg.. hvorhenne?? Hvem?

Recommended Posts

Det er meget sporadisk hvem der tilbyder anal, søg evt. på sexnord.de

http://sexnord.net/profiles/suche

 

Under Service vælg AV Passiv.

Så kommer der en liste over dem der tilbyder det.

 

Dog skal der her siges, at selv om det står i deres profil, så er det ikke sikkert at de reelt tilbyder det.

Har også oplevet at ringe til dem, spørge efer Anal Verkehr Passiv, hvor de siger ja, og når man så besøger dem tilbyder de det alligevel ikke.

 

Som oftest tilbyder de Latinaer der er på adressen i Waldstrasse 3, anal.

 

Hvis du finder en tysk pige i Flensborg, der siger hun tilbyder anal, så passer det som regel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Jam.

Prøv Alicia hos Engelsburg.(gudinde krop)

Jasmin på P-club

og så er der en hvor jeg ike husker navnet , flot krop meget fugemasse .Harrisleer strasse 19.

Se på fairgirls og sex nord

Anal hedder AV passiv. Hvis du ønsker en dildo i stjernen er det AV aktiv, set fra pigens vinkel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg kigget lidt efter waldstrasse 3.. Det eneste der dukker op er en trans.. Måske er det bare mig der ikke kan finde noget..

 

 

 

Men nu har jeg da lidt at gøre med, men hvis nogen har erfaring med nogen så er jeg da frisk på at høre om det..

'

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg kigget lidt efter waldstrasse 3.. Det eneste der dukker op er en trans.. Måske er det bare mig der ikke kan finde noget..

 

 

 

Men nu har jeg da lidt at gøre med, men hvis nogen har erfaring med nogen så er jeg da frisk på at høre om det..

'

 

Jeg læste på en tysk side at hende ROCHELLE er også til anal, og det var en god oplevelse.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg kigget lidt efter waldstrasse 3.. Det eneste der dukker op er en trans.. Måske er det bare mig der ikke kan finde noget..

 

Men nu har jeg da lidt at gøre med, men hvis nogen har erfaring med nogen så er jeg da frisk på at høre om det..'

 

Troede du netop gerne ville have anal?  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor nu det - når du synes det er så dajligt?  ;)

 

Der er forskel på at give og tage..

 

Lidt som.. Jeg kan godt lide at lave pandekager til familien, men spiser dem ikke selv..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes jo alen lange beretninger om stort set i Flensborg hvis du gider at bruge søgefunktionen, ellers kontakt dog stederne selv, mød op eller ring til dem, de bider ikke med mindre du betaler dem for det

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen du spørger og spørger om det samme hele tiden, til trods for at alt ligger tilgængeligt her på sitet, det var såmænd bare et venligt ment tip, således du kunne komme videre og lave en anmeldelse til os andre

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

når hun har været i flensborg  http://sexnord.net/profile/6053/Husum/Geiler%20Angel  har hun anal på menuen, der er bare lige det lille minus at hun næsten ikke har bryster, se bort fra det så er det okay tur. 150 for en time med anal

 

Sjove billeder, der er taget i et studie og hvor baggrunden så er klistret ind bagefter.

 

Kan se hun har det meste på menuen også bl.a. AV Aktiv = AnalVerkehr til manden  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

ha ha av aktiv er så ikke lige mig, men av pasiv er jeg helt vild med bare det er med kvinder. tror også hendes bryster er foto shoppet, resten var det jeg fik

Del dette indlæg


Link til indlæg

ha ha av aktiv er så ikke lige mig, men av pasiv er jeg helt vild med bare det er med kvinder. tror også hendes bryster er foto shoppet, resten var det jeg fik

 

Ja, nu kan du så næsten ikke se brysterne på billederne og der skal ikke meget indlæg til for at skubbe dem lidt frem, så der bliver en lille kurve - ellers er min erfaring med kvinder med små bryster - at de som regel er megafrække  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan bidrage med en anbefaling af Luna3, som offererer sine tjenesteydelser på kaufmich.com / kaufmich.de, og reklamerer ligefrem med at hun  elsker anal ...

 

http://www.kaufmich.com/luna3

 

Har besøgt hende sidste sommer - det var lidt vanskeligt at finde en passende tid, men ellers er alt vel - hun svarede hurtigt på mail. Hun er ikke helt ung, til gengæld lidt kraftigere bygget, men bestemt også meget medlevende og imødekommende.

Eneste ulempe: hun holder til på 4. sal (eller 5 ?) i en ældre ejendom i byen - så bliver en sku forpustet før tid :smile:

 

Prisen var ca. den sædvanlige, rimmelige, timesats i Flensburg - vi blev jo opfordret til ikke at nævne konkrete beløb her  - til gengæld blev det til en ret så lang time eller næsten 2 :-)

 

Det virker,som om det er hendes private lejlighed - hele seancen har en snert af at besøge en gammel veninde - det passede mig udmærket. Så hvis man er til den aldersklasse, er der kun anbefalinger herfra. Besøger hende sikkert igen, når lejligheden byder sig.

 

Hun angiver desuden, at hun taler dansk - jeg har dog talt tysk med hende.

 

 

Man skal tilmelde sig kaufmich for at kunnen skrive - med det er gratis.

 

Go' fornøjelse :-P

Redigeret af sydvinden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...