Hop til indhold
Guest phadez

Domina med vacbed

Recommended Posts

Guest phadez

Hejsa!

Har umiddelbart ikke kunne finde en domina i hovedstadsområdet med en egentlig latex vacuumseng.

Kender I til en der har sådan en? Og evt latex tøj til dressup også.

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved det ikke med sikkerhed.

Men prøv at forespørge hos Lady Iris i Taastrup. Hendes studio er super veludstyret, og hun er meget til latex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gå også med en fantasi med en Latex vacbed. Fant du en dominans der havde en ?

eller er der nogen der kende en der har en vacbed ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sharky skrev, for 24 minutter siden:

Måske hende i Nykøbing Sj har? I det overfyldte sommerhus…

Husker desværre ikke navnet. 

Det er hende her: https://www.dommedark.com/

Har besøgt hende og hun havde vist noget ligende. Hun mente bestemt det var noget jeg skulle prøve ved en anden lejlighed, når vejen faldt forbi igen..

Redigeret af Lillemorten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der har besøgt den omtalte kvinde i Nykøbing Sjælland for nyligt ? 

jeg var forbi for 3-4 år siden men fandt seancen meget rodet og huset ligeså. Vil høre om andre deler samme opfattelse eller om jeg var uheldig. 

Husker hende også som rigtig sød og venlig og med masser af frækt latex - dog snakkede hun en tand for meget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
glade_lars skrev, for 15 timer siden:

Er der nogen der har besøgt den omtalte kvinde i Nykøbing Sjælland for nyligt ? 

jeg var forbi for 3-4 år siden men fandt seancen meget rodet og huset ligeså. Vil høre om andre deler samme opfattelse eller om jeg var uheldig. 

Husker hende også som rigtig sød og venlig og med masser af frækt latex - dog snakkede hun en tand for meget. 

Jeg har ikke. Har forsøgt at få planlagt et møde men det er ikke super nemt at få hende til at svare noget konkret ift dage og tidspunkter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...