Hop til indhold

Domina med vacbed

Featured Replies

Skrevet

Hejsa!

Har umiddelbart ikke kunne finde en domina i hovedstadsområdet med en egentlig latex vacuumseng.

Kender I til en der har sådan en? Og evt latex tøj til dressup også.

På forhånd tak

Skrevet

Ved det ikke med sikkerhed.

Men prøv at forespørge hos Lady Iris i Taastrup. Hendes studio er super veludstyret, og hun er meget til latex.

• 9 months later...
Skrevet

Jeg gå også med en fantasi med en Latex vacbed. Fant du en dominans der havde en ?

eller er der nogen der kende en der har en vacbed ?

Skrevet

Måske hende i Nykøbing Sj har? I det overfyldte sommerhus…

Husker desværre ikke navnet. 

Skrevet
Sharky skrev, for 24 minutter siden:

Måske hende i Nykøbing Sj har? I det overfyldte sommerhus…

Husker desværre ikke navnet. 

Det er hende her: https://www.dommedark.com/

Har besøgt hende og hun havde vist noget ligende. Hun mente bestemt det var noget jeg skulle prøve ved en anden lejlighed, når vejen faldt forbi igen..

Redigeret af Lillemorten

Skrevet

Så skriv og hør hende ad, hun er sød til at svare...

Redigeret af Lillemorten

• 1 month later...
Skrevet

Er der nogen der har besøgt den omtalte kvinde i Nykøbing Sjælland for nyligt ? 

jeg var forbi for 3-4 år siden men fandt seancen meget rodet og huset ligeså. Vil høre om andre deler samme opfattelse eller om jeg var uheldig. 

Husker hende også som rigtig sød og venlig og med masser af frækt latex - dog snakkede hun en tand for meget. 

Skrevet
glade_lars skrev, for 15 timer siden:

Er der nogen der har besøgt den omtalte kvinde i Nykøbing Sjælland for nyligt ? 

jeg var forbi for 3-4 år siden men fandt seancen meget rodet og huset ligeså. Vil høre om andre deler samme opfattelse eller om jeg var uheldig. 

Husker hende også som rigtig sød og venlig og med masser af frækt latex - dog snakkede hun en tand for meget. 

Jeg har ikke. Har forsøgt at få planlagt et møde men det er ikke super nemt at få hende til at svare noget konkret ift dage og tidspunkter. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.