Hop til indhold
The Youngster

Blog - Eks-pro langer ud efter sine kunder

Recommended Posts

Vi har hørt det før, men hende her er meget direkte. Og angående spørgsmålet om at have et forhold/venskab med sine kunder, så virker det til hun kun havde had tilovers for sine kunder. 

 

Er måske en smule kold, men denne blog er for mig et tydeligt eksempel på "de hurtige penges pige", og at hun desværre havde problemer med at give dem op. Yderligere kan jeg også godt forstå hun kaster noget skyld over på sine tidligere kunder - Det tror jeg er meget normalt i sådan nogle tilfælde, men i dette tilfælde er det måske også en meget god idé at kigge indad.

 

Jeg har ikke læst alt hvad hun har skrevet på sin blog, og kender ikke hendes historie, men dette indlæg får mig stadig ikke til at føle skyld ved at besøge en pige i branchen. Derimod får det mig til at tænke, at der kan selvfølgelig være rigtige mange følelseskolde kyniske mandelige gæster, men det samme er tilfældet for modparten på den anden side. Det er nemt at smide med skyld, og hende her har sikkert haft gæster som er gået over grænsen utallige gange. Men som sagt, før du smider med skyld omkring dig, så ville det nok være en god idé, at se hvor meget af dette du kunne have undgået ved at have lidt selvindsigt.

 

Udklip fra Bloggen. http://tanjarahm.dk/?p=626

 

Det rækker så rigeligt, at du linker.

 

Din måde at citere på krænker helt åbenlyst kvindens ophavsret, og med hendes syn på tingene, tvivler jeg ikke på, at hun vil bruge dette mod dig og sitet her.

 

Derfor har jeg slettet det.

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

AHHHH denne blok forklarer et af mine spørgsmål. Nemlig hvad pigerne gør når den månedlige periode kommer. Propper en natursvamp op, snedigt :smile: så fungerer maskinen

 

Men gud hvor er pigen dog ringe til at kigge indad og se hvad hun egentlig gerne vil. Tænk sig at tage på arbejde hver dag og have disse tanker. Der er plads til lidt personlig udvikling hos hende.

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhh, er det med fuldt overlæg, at du opretter en ny streng om dette emne/denne person?

Eller har du blot ikke set denne få dage gamle streng ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stakkels kvinde. Hun skriver om ansvarsfralæggelse, og projicerer ved hjælp af egne ord alle negative egenskaber hos sig selv over i mænd. Jeg har ondt af sådan en person, som ikke formår at træde ud af prostitutionen, eller i det mindste søge hjælp, både til de personlige kriser, men også til at komme ud af den negative spiral hun var havnet i. Som køber af sex, ved jeg udmærket, hvad jeg gør og hvorfor jeg gør det. Måske er jeg snotdum eller moralsk depraveret, men jeg kan ved den søde grød ikke se den store forskel i at gå ned i byen for at finde en pige til en one nighter, eller om jeg tager hen til et sted, hvor jeg for direkte kontanter kan få det jeg egentlig kunne være gået i byen for at få, til samme pris om end prisen bliver betalt med varer frem for kontanter.

Enhver af os ved, at ikke alle kvinder har lyst til en kunde, og de er i deres gode ret til at sige nej tak, ligesom vi som kunder kan sige nej tak når vi har set, hvad der bydes på.

 

Jeg har det sådan, at Tanja Rahms er en person som har det svært, og med nogle af de beskrivelser hun fremturer med omkring mænd ikke burde vække had og forargelse, men der i mod burde den, hvis hun har det menneskesyn hun påstår at have vække medlidenhed over for de stakler som ikke kan finde ud af at score, som socialt ikke kan begå sig og derfor af nød søger ud i købesex'ens verden. Dette har hun ikke, og derfor finder jeg hendes blog hyklerisk og opmærksomhedskrævende ud over alle grænser.

 

Jeg er udmærket klar over at jeg kan få på puklen for mine holdninger, men jeg står ved dem, fordi jeg har valgt at have dem og delvist offentliggøre  dem, ligesom jeg forventer at ethvert andet menneske står ved sine egne valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes blogindlæg har titlen "Til dig der køber sex"

 

Desværre har hun begået et meget stor fejl, idet titlen retteligt burde have været "Til dig der købte sex hos mig"

 

Igennem hele blog-indlægget skriver hun i jeg-form, og der er derfor tale om en personlig iagttagelse. Hun har derfor absolut ingen belæg for at lave denne generalisering, som hun gør i titlen.

 

Og efter at have læst hendes baggrundshistorie, bekræfter det endnu mere, at hendes behov for at nedgøre andre mennesker (f.eks. dem som sælger og køber sex), mere bunder i et behov for at have en syndebuk, idet hun ikke magter, at adresserer den som i virkeligheden bærer det primære ansvar. Nemlig hende selv!

 

Alle mennesker er på dette punkt lige. Vi har igennem livet retten til at vælge og fravælge. Og det er på grundlag af de valg vi foretager os, op til os selv, til at få det bedste ud af livet. Vi kan ikke og bør ikke skyde skylden på andre.

 

Hverken på den fordrukne far der ikke var der, den dårlige mor der ikke var fornuftig, ens søskende som kun levede deres eget liv, ens kæreste-bekendtskaber, ens skolelærer, pædagoger, psykologer osv. osv.

 

Tanja har så meget skyld med sky på, som hun gerne vil pålægge andre.... men i sidste ende, så er det udelukkende hende selv der har stået (og står) i vejen for hende selv.

 

Heldigvis så har hun oplevet det at få et barn, hvilket netop har gjort, at hun så småt er begyndt at tage ansvar for sig selv.

 

Jeg håber for hende, at hun bliver ved med at tage ansvar, og stå ved de beslutninger hun nu og fremadrettet tager i sit liv.

 

At stå ved de beslutninger man har taget/tager igennem livet, og selv tager det fulde ansvar herfor, giver den største ro i ens liv, og derved også den største mulighed for at opnå den fred og forsonlighed, som giver lykken igennem livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det rækker så rigeligt, at du linker.

 

Din måde at citere på krænker helt åbenlyst kvindens ophavsret, og med hendes syn på tingene, tvivler jeg ikke på, at hun vil bruge dette mod dig og sitet her.

 

Derfor har jeg slettet det.

 

Easy now du mægtige leder. Haha. Jeg linker til en anden gang. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.bt.dk/danmark/heidi-kritiserer-prostitueret-kollega-kunderne-var-soede-og-rare

 

Heidi kritiserer prostitueret kollega: Kunderne var søde og rare

 

7085175-heidihansen1.jpg

Heidi Hansen er tidligere prostitueret og har intet dårligt at sige om branchen.

 

http://www.bt.dk/danmark/vrede-maend-til-tidligere-prostitueret-du-var-jo-glad-nok-for-pengene

Vrede mænd til tidligere prostitueret: Du var jo glad nok for pengene!

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Offentlig terapi 

 

Fint nok for Tanja at hun er kommet videre, og har brug for at lægge afstand til sin tid som sprostitueretmen "omvendte syndere" begår ofte den begynderfejl, at de vil missionere buskabet ved agitation og projektion og ophæver deres egen proces og virkelighed til en generel moralsk sandhed, der tangerer arrogance og "jeg har set lyset - det skal du også".

Det afstedkommer desværre en yderligere social brændemærkning og placering af sexkøbere i en "lavere kaste" og de mange afledte konsekvenser, sådan en brændemærkning kan have på et menneskes udfoldelse og selvforståelse er vidtrækkende.

 

Ironisk.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror hun arbejder på at få en karrierer hos Enhedslisten :mrgreen:

Det var da en ualmindeligt tåbelig bemærkning. Du ville gøre dig selv og alle andre en stor tjeneste ved st lade være ned at ytre dig, når du ikke har noget fornuftigt at sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...