midtjyden 50 Skrevet 14. September, 2023 Er der nogen der har erfaring med Tar i Randers? https://annoncelight.dk/showad/379036 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 170 Skrevet 14. September, 2023 Det ligner et 15 år gammelt billede af den dame, der sad hos Emmee og så trist ud for et par dage siden. midtjyden skrev, for 15 minutter siden: Tar i Randers 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 15. September, 2023 fila skrev, for 13 timer siden: Det ligner et 15 år gammelt billede af den dame, der sad hos Emmee og så trist ud for et par dage siden. Ok - så det er ikke noget man skal køre efter eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 170 Skrevet 15. September, 2023 (edited) midtjyden skrev, 1 time siden: så det er ikke noget man skal køre efter Ikke hvis det er som jeg tror. Ellers skal du aftale, at det er Emmee selv du får: https://annoncelight.dk/showad/366800. Så kan du måske samtidig se den anden dame. Der er også mulighed for begge på én gang Redigeret 15. September, 2023 af fila Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 15. September, 2023 Tar skal man holde sig fra - jeg vil skyde på at hun er omkring 60… Det eneste der taler for er prisen… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 15. September, 2023 Nogen der ved hvad tar tilbyder, kunne godt være fristet til at besøge en moden ældre thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 170 Skrevet 15. September, 2023 midtjyden skrev, for 4 timer siden: vil skyde på at hun er omkring 60 Enig, jeg turde bare ikke skrive andet end at billederne er i hvert fald er gamle Bosse1910 skrev, 1 time siden: Nogen der ved hvad tar tilbyder, Tænker ikke der er mange begrænsninger, og selv om hun sad og så trist ud, kan hendes massage mm. jo godt være udmærket. Det er bare at prøve. Selve klinikken er ok, betaling efter massagen, kontant/Mobilepay. Indgangen er noget indiskret, men jeg har da været der nogle gange alligevel. Jeg synes June var god. Stille, sød og behagelig. Hun fristede med bj i stedet for min plan om hj, og det var der Mobilepay blev nødvendig Hun er i Thailand, og jeg ved ikke om hun kommer igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg