Hop til indhold
The Rider

hvorfor melder folk sig ikke ind i EG ?

Recommended Posts

Krølle Bølle

Du slutter dit indlæg med "jeg spør bare "

Det er det samme jeg gør som trådstarter, jeg spørger bare og det har jeg vel lov til lige så vel som du har lov til det.

Det er jo sådan at ingen tvinger folk til at komme med indlæg hvis de ikke har lyst.

Det jeg ville med mi indlæg var bare at sige at hvis flere meldte sig ind så kom der vel også flere anmeldelser af steder og

forhåbentlig anmeldelser af steder vi aldrig hører om her.

Jeg er særlig intereseret i thaisteder og vi hører altid om de samme 10 steder

Der er jo langt over 100 steder alene her i københavn som bliver besøgt (ellers ville de jo nok lukke)

så der må vel være nogle oplevelser der ville være fine at høre om

The

Rider

Kære ridder af den hvide hest: beklager dybt - det var IKKE møntet på dig. Det var, og det fremgår måske ikke helt tydeligt, mere ment som et retorisk spørgsmål. Hvis de ikke skal mere til for at fornærme folk herinde, så er svaret jo direkte givet, Som de siger i NETTO: derfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Krølle Bølle

Jeg er såment ikke fornærmet og håber på at se mange svar eller indlæg fra din hånd.

godt nytår

The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Krølle Bølle

Jeg er såment ikke fornærmet og håber på at se mange svar eller indlæg fra din hånd.

godt nytår

The Rider

Takker. Skal prøve at leve op til ønsket.

Godt nyt (h)år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker. Skal prøve at leve op til ønsket.

Godt nyt (h)år.

Og drister man sig endelig til at skrive en beretning eller et indlæg, så får man en spand lort i hovedet lige med det samme fra nogle skribenter.

Det er heller ikke fremmende for at være aktiv mere.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og drister man sig endelig til at skrive en beretning eller et indlæg, så får man en spand lort i hovedet lige med det samme fra nogle skribenter.

Det er heller ikke fremmende for at være aktiv mere.

Venligst

på med ja hatten bd og vær ligeglad med andres gøren og laden... Du kan jo godt skrive super indlæg, det har vi jo set og enda i positiv stil smiler. Vær glad og kom friskt i stedet for at blive i fortiden... God karma knus til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og drister man sig endelig til at skrive en beretning eller et indlæg, så får man en spand lort i hovedet lige med det samme fra nogle skribenter.

Det er heller ikke fremmende for at være aktiv mere.

Venligst

Jeg har valgt at prøve noget nyt her i det nye år.... At være "usynlig" herinde... Eller hvad det nu hedder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M54Årh.

For mit vedkommende er det siden eg blev opdateret/ omlagt blevet mere besværligt at logge på, da jeg ikke længere kan logge på med mit brugernavn, men i stedet kun kommer rigtigt ind i varmen med min mailadresse. Derfor nøjes jeg nu hyppigere end tidligere blot at checke nye indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

For mit vedkommende er det siden eg blev opdateret/ omlagt blevet mere besværligt at logge på, da jeg ikke længere kan logge på med mit brugernavn, men i stedet kun kommer rigtigt ind i varmen med min mailadresse. Derfor nøjes jeg nu hyppigere end tidligere blot at checke nye indlæg.

Skyldes nok at du har et Å i dit brugernavn; de specielle danske (skandinaviske) bogstaver æ,ø og å har voldt visse problemer.

Den lette løsning er at du opretter dig med et nyt brugernavn eller blot ændrer det nuværende, hvis det er muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Cherie (skat): husker du at fjerne flueben i "husk mig" når du logger på? Hvis ikke - så bliver du nemlig ikke logget af efter genstart af browser eller computer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

på med ja hatten bd og vær ligeglad med andres gøren og laden... Du kan jo godt skrive super indlæg, det har vi jo set og enda i positiv stil smiler. Vær glad og kom friskt i stedet for at blive i fortiden... God karma knus til dig

Det er gemt men de svinske personlige angreb nogle profiler har foretaget mod mit handle fordi sandheden altid er ilde hoert bliver aldrig glemt.

God karrma ogsaa til dig.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er gemt men de svinske personlige angreb nogle profiler har foretaget mod mit handle fordi sandheden altid er ilde hoert bliver aldrig glemt.

God karrma ogsaa til dig.

Venligst

sæt dig da fri af dem/ det. Tilgivelse er oftes vejen til forglemmelse har jeg erfaret smiler.. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

sæt dig da fri af dem/ det. Tilgivelse er oftes vejen til forglemmelse har jeg erfaret smiler.. Knus Line

Vi er enige om at det er vejen frem, men når de bliver ved, ved og ved i det uendelige uanset hvad jeg kommentere og beretter så bliver det sgu for meget til sidst.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vi er enige om at det er vejen frem, men når de bliver ved, ved og ved i det uendelige uanset hvad jeg kommentere og beretter så bliver det sgu for meget til sidst.

Venligst

send en masse gode tanker til dem, så stopper det/ de smiler knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da en yderst ejendommelig udtalelse af en bruger, der ikke holder sig for god til at gå over på gimel.dk's debatstreng ("Stakkels Nikita" og "falske anmeldelser") for at angribe flere agtværdige EG-brugere personligt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Drenge og Piger på denne " Site ". Jeg har været tilmeldt Euroguide i et stykke tid, og har med begejstring og forfærdelse læst de fleste indlæg her.

Begejstringen går på de helt kliniske indlæg, hvor beskrivelsen er sober, holdt i et sprog, hvor vi alle kan følge med, og hvor oplevelsen med pigen er det

vigtigste

Jeg har med vilje ikke lagt anmeldelser, da jeg ikke har haft meget lyst til at blive " Disset " af de mere erfarne brugere !

Jeg er " Thai-Freak " Nyder den verden, hvor den smukke Thai kvinde byder mig velkommen, og jeg håber¨på det bedste sker, når jeg bliver bedt om at vende mig om på ryggen :wink:

Forfærdelsens læsning er så meget værre ! En tråd starter og vedkommende er glad / skuffet ?

Og I kaster jer over vedkommende, beskylder ham for løgn, og det som er værre ?

Måske skulle vi alle synke spyttet, tænke lidt, og acceptere at vi ikke er ens ?

Stor respekt til jer alle :wink:

Og så kommer en lille hyldest, til en bruger som nemlig er sober, og meget velformuleret og gør det rigtigt godt :wink:

Borende X :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej GMC62

Lad være med og spekulere for meget over de personer hvor tonen ikke er sober, når jeg læser nogle af de kommentarer hvor jeg syntes man går over stregen tænker jeg for mig selv

" små hjerner små fornøjelser". Vi er heldigvis mange herinde der nyder og læse indlæg, jeg selv er som du thai-freak så bare kom med dine indlæg min ven.

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej GMC62

Tak for dine positive ord, og hjertelig velkommen til.

Af og til kan bølgerne ganske rigtigt gå lidt højt herinde, men vi er altså ikke helt så slemme, som vi ser ud til.

Det er netop her min redning ligger! :D :D.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej GMC6

Tak for dine positive ord, og hjertelig velkommen til.

Af og til kan bølgerne ganske rigtigt gå lidt højt herinde, men vi er altså ikke helt så slemme, som vi ser ud til.

Det er netop her min redning ligger! :D :D.

arh... Det er da ellers et meget fint "selfie" du har på profilen  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

arh... Det er da ellers et meget fint "selfie" du har på profilen  :D

Det værste er, at fotoshoppen kan gøre underværker, man ikke drømmer om. Ligesom hos pigerne :lol: :lol: :lol:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det værste er, at fotoshoppen kan gøre underværker, man ikke drømmer om. Ligesom hos pigerne :lol: :lol: :lol:

Så de buskede øjenbryn blev "trimmet" i fotoshop ??  :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så de buskede øjenbryn blev "trimmet" i fotoshop ??  :D :D

Ja, de var værre før. Shoppen måtte give op og frisøren sled en saks op :P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mit vedkommende tjekker jeg mest EG uden at være logget ind. Jeg bruger typisk "Inprivate" eller "inkognito" indstillingen i mine browsere, så der ikke bliver gemt noget i historikken. Det ville være så uheldigt hvis konen eller kollegaen åbnede en browser og www.eroguide.dk var det mest besøgte link :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er meldt her men er uerfaren på den her legeplads, så jeg ser tingene an.

Kan det virkelig passe at der ikke er nogle childboards som kun medlemmer kan se?

Jeg vil være meget varsom ift at skrive + anmelde hvis alt jeg skriver kan findes med en søgemaskine.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...