Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens 

Jeg tænkte at det var på tide, at jeg fik delt min oplevelse i sidste uge, med denne pige. 

https://annoncelight.dk/showad/368614

Arbejdsmæssigt var jeg i området lidt uden for Aarhus. Jeg befandt mig i en tilstand af lidt brugt krop.....og lidt små liderlig (relaterbart for nogle af jer tænker jeg). Jeg faldt over denne pige som bestemt ser appetitlig ud på billederne:D.

Jeg fik hurtigt lavet en aftale om 45 min og hj. (Hvilket gik meget nemt og uden problemer). Prisen var standart pris for Aarhus.

Stedet: er ganske fint men ligger tæt på en større vej. 

Der mødes jeg af pigen i døren. Meget afslappet atmosfære og generel god kemi / lidt småsnakken på engelsk (kemi er vigtig for mig og den var fin her). 

Ser hun som på billederne?. 
Ja altså det er hende (tatoveringerne giver ingen tvivl efterladt) men billederne er nok et par år gamle. Selv om hun ikke står 100 % så skarpt som på billederne, så må jeg sige hun har en ret pæn krop. Særligt at er hendes bryster ganske fantastisk og for mig en helt perfekt størrelse (de er lavet, men for pokker den læge kan sit håndværk til guldmærke) og så er de meget berøringsvenlige:x.

Massagen hvordan var den?. 
Nu skal jeg med det samme sige, at for mig, er en knaldhård massage ikke = god massage. Afpasset efter behov er kodeordet hos mig. Men hun var faktisk pokkers god til massage delen (nok også en del beder end gennemsnittet af grønne steder). Det bedste var, at hun ud over en god massage, også forstod at pirre på en helt perfekt måde (uden det bare er at rykke lidt i dilleren her og der). 

Kunne hun så også forstå at lave Heinz jobbet ("it doesn't mean to be rude" hos mig). Ja det forstår hun godt. Det bedste var at hun satte sig nøgen på mit lår da hun gjorde det.  Da hun sad der, så yndigt og rystede ketchup ud af flasken, så kunne hun ikke få nok af at jeg/hende selv gramsede på hende. Resultat udeblev ikke.......ketchup effekt (inkl. Et ret vådt lår).

Efter det hårde arbejde var der ingen stress. Stille og roligt, en cola, et hurtigt bad og bye bye til mig. Jeg stod på gaden igen efter 48 min (jeg er dum nok til at kigge på klokken). 

Husk det er på 10 skala og en af en jyde. 

Stedet 6
Pige 7
Oplevelsen 9
Total 8

Ja jeg kommer igen næste gang jeg er på de kanter -_-.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver ellers aldrig herinde. Men nu vil jeg altså også give mit besyv med. Massagen for mig er netop noget af det bedste indenfor dk jeg har prøvet. Fordi hun forstår at trykke til ( uden det bliver for meget) og hun går nærmest lidt kirurgpraktisk til værks til tider . Kropmæssigt er jeg også sikker på det er hende.  Eneste minus jeg vil gi’ er hendes b2b ( jeg har været der 2 gange nu. Første gang troede jeg hun havde glemt det. Det var først anden gang jeg fandt ud af vi har lidt forskellige opfattelser af hvad b2b er ). Jeg kommer igen…men det kan godt vente lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rakam den røde skrev, den 18.9.2023 at 22:47:

Selv stedet er rigtig fint. Det skyldes udelukkende beliggenhed som ikke er så diskret. 

Når det så er sagt, så har det ikke fået 2 eller 3, for så udsat er man heller ikke. 

Håber det giver mening :)

Det gør det

Jeg tager chancen imorgen og prøver at få en aftale, jeg trænger til noget blid massage lidt pirring og en god hånd/mund trold

Del dette indlæg


Link til indlæg
hjlarsen skrev, den 20.9.2023 at 17:55:

Det gør det

Jeg tager chancen imorgen og prøver at få en aftale, jeg trænger til noget blid massage lidt pirring og en god hånd/mund trold

Kom du afsted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Så har jeg også været forbi i Sabro, massagen på ryg/ben og arme var super fin, det var pirringen bestemt også, men efter komandoen vende om, synes jeg det gik for stærkt med at få mig gjort færdig, havde betalt for 1 time & FP, bevares det fik jeg, men den sidste del skulle satme gå stærkt, stod på gaden efter 40 minutter.

Kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det i nærheden af Sabro Kro? Evt pb, jeg vil bare gerne vide om det ikke er alt for langt i gåafstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved det ikke, men ud fra pics (og hvis de er taget i Sabro), så er der ikke ret mange steder med etagebyggeri. Sabro er ikke blandt verdens 10 største byer, men da lejlighederne ligger helt modsat af kroen, tænker jeg, at en anden parkering vil være at foretrække.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker udemærket Anna. Og jeg kommer aldrig igen. Uinspirerende, ligegyldig, fjern i blikket, og hun skal bare have én til at komme. På billederne ser hun langt skarpere ud end i virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Burde have læst herinde inden jeg tog kontakt til Anna. Aldrig har jeg oplevet så dårlig service, hun tænkte kun på at få en ud af døren igen, efter 17 minutter sagde hun "time finish"og så var det besøg forbi, jeg nåede ikke engang en udløsning, og det til trods for at jeg havde betalt for 30 minutter.

Hold jer væk!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...