Hop til indhold
biker

trans kiarra Stouby - advarsel duer slet ikke

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/384062

besøgte ham og må sige huset er ynkeligt og smudsigt. Mørkt i rummet så man næsten ikke kan se noget.. 

han prøvede at løbe fra forskellige aftaler om ydelser - da jeg så bad om pengene og ville gå  - accepterede han

han passer ikke med billederne.. har en meget lille pik... tykkere og et helt andet ansigt.. blev i tvivl da jeg ankom men da det var så mørkt kom jeg i tvivl. 

Han levere ikke det der loves - måtte ikke kneppe ham og han ville ikke sutte pik osv.    og ville ikke levere sperm ligesom min sperm tog han ikke selvom jeg bad ham herom flere gange

Det er snyd og bedrag det hele... 

Jeg holder mig fremover til Tina Trans og Karen Castro og Anastasia   de levere alle varen og ser bragende godt ud... 

karakter 

stedet 5/10

Ydelsen 3/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu da lige godt satans altså, at 9 ud af 10 transer ikke lever op til hverken billeder eller ydelser.

Det er pis hamrende irriterende for nu at skrive det lige ud af posen.

Tak fordi du tog chancen Biker og fedt, at du smuttede igen med pengene i lommen.

PS : Tina Trans er lækker ja, men man skal efterhånden være heldig med at fange hende på en god dag. Som oftest er hun mega strreset eller irri over et eller andet.

Redigeret af mikkel15

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, 1 time siden:

Det er sgu da lige godt satans altså, at 9 ud af 10 transer ikke lever op til hverken billeder eller ydelser.

Det er pis hamrende irriterende for nu at skrive det lige ud af posen.

Tak fordi du tog chancen Biker og fedt, at du smuttede igen med pengene i lommen.

PS : Tina Trans er lækker ja, men man skal efterhånden være heldig med at fange hende på en god dag. Som oftest er hun mega strreset eller irri over et eller andet.

Enig, det er som om der er langt mere svindel mht. transer, men der er også generelt bare meget mindre antal af dem i forhold til kvinder.

Personligt holder jeg mig til dem med mange gode anmeldelser, eller dem som jeg selv kender til. Der er et par stykker som jævnligt besøger diverse steder i Jylland og et par som efterhånden mest er at finde på Sjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, for 11 timer siden:

PS : Tina Trans er lækker ja, men man skal efterhånden være heldig med at fange hende på en god dag. Som oftest er hun mega strreset eller irri over et eller andet.

Har fuldstændig samme oplevelse. Hun var min første transseksuele oplevelse tilbage i 2019 efterfuldt af en positive oplevelse i 2021. Efterfølgende har jeg besøgt hende 2 gange, hvor det ikke fungerede for hende.  
Det eneste positive var at den ene gang slog hun halv skade og gav halvdelen tilbage og anden gang var “gratis” da hun havde opgivet på forhånd.  
 

mikkel15 skrev, for 11 timer siden:

Det er sgu da lige godt satans altså, at 9 ud af 10 transer ikke lever op til hverken billeder eller ydelser.

Synes generelt der er blevet langt imellem dem som ikke bare ligner mænd med paryk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, for 1 time siden:

 Det eneste positive var at den ene gang slog hun halv skade og gav halvdelen tilbage og anden gang var “gratis” da hun havde opgivet på forhånd.  
 

Synes godt nok du dømmer hende hårdt, taget i betragtning at du valgte at komme tilbage, og hun gav dig først 50% og efterfølgende 100% rabat :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 19 minutter siden:

Synes godt nok du dømmer hende hårdt, taget i betragtning at du valgte at komme tilbage, og hun gav dig først 50% og efterfølgende 100% rabat :shock:

Altså når jeg har sex uden betaling har jeg da også en holdning til om det var godt eller skidt. 
Jeg genkender blot @mikkel15’ beskrivelse. Som skrevet var mine to første oplevelser med hende rigtig positive. 
Hvorefter de seneste møder har været præget af at hun har haft en af sine dårlige dage: ikke været oplagt til sex. Hvor jeg jo trods alt giver hende plus point for at refundere dele eller hele beløbet. Det kunne mange i branchen lærer noget af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, den 12.9.2023 at 07:45:

Det er sgu da lige godt satans altså, at 9 ud af 10 transer ikke lever op til hverken billeder eller ydelser.

Det er pis hamrende irriterende for nu at skrive det lige ud af posen.

Tak fordi du tog chancen Biker og fedt, at du smuttede igen med pengene i lommen.

PS : Tina Trans er lækker ja, men man skal efterhånden være heldig med at fange hende på en god dag. Som oftest er hun mega strreset eller irri over et eller andet.

Tina var dejlig engang, jeg har en oplevelse med hende hvor hun fortæller at hun havde været på Coke dagen før.

Hun prøves og blive stiv men hendes pik kunne ikke. Jeg fik skyld for problemet med hendes rejsning grundet jeg ikke var stille nok.

Der var ikke det der ikke var galt den dag.

Jeg har haft mange gode stunder med hende. Men hun virker som om hun er kommet for langt ud i misbrug eller andet.

Så jeg genkender det som bliver beskrevet her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silverback48 skrev, for 11 timer siden:

Tina var dejlig engang, jeg har en oplevelse med hende hvor hun fortæller at hun havde været på Coke dagen før.

Hun prøves og blive stiv men hendes pik kunne ikke. Jeg fik skyld for problemet med hendes rejsning grundet jeg ikke var stille nok.

Der var ikke det der ikke var galt den dag.

Jeg har haft mange gode stunder med hende. Men hun virker som om hun er kommet for langt ud i misbrug eller andet.

Så jeg genkender det som bliver beskrevet her.

Ja, det er sgu en skam altså.

Hun gav mig min debut engang for mange mange år siden i en lejlighed i nordvestjylland......lækker og sød og fræk......

Ærgerligt, mest for hende selv naturligvis, fordi ingen rimmer eller deepthroater som Tina :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...