keypelican 12 Skrevet 11. September, 2023 (edited) Besøgte for nylig Ayla fra Ukraine i Carlsberg byen. Det er givetvis hende på billederne, men de er stærkt redigerede og formentlig også nogle år gamle. Det velkendte gys løb i hvert fald igennem kroppen da hun åbnede døren - slet slet ikke min type, synes ellers at hun så voldsomt lovende ud på billederne. Selvfølgelig var jeg dum nok til at træde indenfor alligevel. Det blev en drøj omgang. Jeg tændte overhovedet ikke på hende. Hendes opførsel var ellers fin, hun opførte sig pænt og ordentligt. Pikken fik et ordentlig sprøjt sprit og aftørring af hende, selvom jeg gik i bad hos hende. Ikke det mest charmerende. Lejligheden var den bedste jeg har oplevet ved en GP, ren luksus. Hun havde en del acne på ryggen, hvilket ifølge en af mine venner ikke er unormalt hos ukrainske piger. Hvad det skyldes ved jeg ikke, men virkeligheden lå meget meget langt fra det polerede ydre der præsenteres på hendes billeder. Kan læse herinde at andre ikke er blevet skuffede, så man må bare konkludere at smag er forskellig. Jeg kommer helt sikkert ikke tilbage, kan også se at hun er rejst væk for nu. https://nympho.dk/n12397/4019/ayla/ Redigeret 11. September, 2023 af keypelican 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 827 Skrevet 11. September, 2023 (edited) sjovt . du beskriver helt det samme som jeg i min anmeldelse af hende , dog havde du et negativt udgangspunkt mens mit var positivt . man skal bare have et positivt syn på verden , det har givet en helt anden oplevelse for mig med ayla . det hjalp selvfølgelig at jeg tændte på hende Redigeret 11. September, 2023 af AgentLeman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2609 Skrevet 11. September, 2023 AgentLeman skrev, for 2 timer siden: man skal bare have et positivt syn på verden Enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Twain 261 Skrevet 11. September, 2023 (edited) Besøgte Ayla for tredje gang i benævnte lejlighed i Carlsbergbyen. Stor oplevelse som de foregående gange. Men jeg er ikke enig i, at det “givetvis er hende på billederne” Og det er ikke bare mig, der har været skeptisk. Mit eget gæt er, som andetsteds skrevet, at det kun er videoen, der er af hende. Hvis jeg skulle tage fejl, er billederne ikke nødvendigvis særligt gamle, men de må i alle tilfælde være en fødsel siden. For det er jeg ret sikker på at hun har: altså født og ammet et barn. (Og at vi så vælger at besøge en gp’er på/med den baggrund og som formentlig er her navnlig af nævnte grund kan man utvivlsomt debattere og perspektivere i en uendelighed af dybe diskussioner, som ikke nødvendigvis falder ud til min fordel.) Men for mig lægger den historie bare alen til, hvor stort et privilegium det er at møde en så sød og dejlig elskerinde som Ayla. Og med hensyn til billederne: jeg foretrækker klart virkelighedens Ayla. Og hvis billederne var din motivation for at besøge hende @keypelican ja så er læren, at du skal læse på lektien. Det er en pris, vi andre også har betalt. Men bortset fra spørgsmålet om billederne har du ret: hun er velanmeldt af nogle af de tungeste drenge i klassen. For mit vedkommende er min eneste anke i forhold til Ayla, at hun er nazi med tiden. Hun har en eller anden alarm, som jeg nærmest havde glemt fra tidligere, men som også sidste gang startede omkring de 50 min. Hun kan være erfaringsramt fra andre, men lige præcist det gider jeg ikke. Jeg bestiller en time hver gang, men jeg trækker aldrig over. I min verden tilhører de sidste minutter altid GP’eren selv. Som god vin på en god restaurant skal man aldrig begærligt drikke ud. Det er mangel på klasse. Så hellere betale for et glas ekstra. Hvis jeg ikke opnår den fortrolighed med Ayla, at hun stoler på mig også i så henseende, bliver hun ikke en af de faste. Og det ville være ærgerligt, for Ayla er ellers i enhver henseende Grand Cru Classe. Twain Redigeret 11. September, 2023 af Twain 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
keypelican 12 Skrevet 12. September, 2023 AgentLeman skrev, for 16 timer siden: sjovt . du beskriver helt det samme som jeg i min anmeldelse af hende , dog havde du et negativt udgangspunkt mens mit var positivt . man skal bare have et positivt syn på verden , det har givet en helt anden oplevelse for mig med ayla . det hjalp selvfølgelig at jeg tændte på hende Mit udgangspunkt var såmænd ganske positivt, ellers var jeg ikke taget derhen. Mine præferencer er bare meget smalle, og virkelighedens Ayla lå, i modsætning til hendes billeder, meget langt fra dem. Faktisk synes jeg, at hun var direkte frastødende rent udseendemæssigt. Det siger jeg på ingen måde for at tale dårligt om hende, hun virker som en sød kvinde, det er bare sandheden. Finder man en kvinde frastødende udseendemæssigt, er det svært at få en god oplevelse, uanset hvor positivt man tænker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
keypelican 12 Skrevet 12. September, 2023 (edited) Twain skrev, for 13 timer siden: Og med hensyn til billederne: jeg foretrækker klart virkelighedens Ayla. Og hvis billederne var din motivation for at besøge hende @keypelican ja så er læren, at du skal læse på lektien. Det er en pris, vi andre også har betalt. Men bortset fra spørgsmålet om billederne har du ret: hun er velanmeldt af nogle af de tungeste drenge i klassen. Jeg havde læst op på lektien, men læste på forhånd om en der skrev at han foretrak virkelighedens Ayla (det var nok dig, i en anden tråd), og derfor valgte jeg at tage chancen. For mit vedkommende må jeg så bare konkludere at virkelighedens Ayla slet slet ikke er mig. Men penge kan man altid tjene flere af, og det er det eneste jeg mistede på det besøg.. Redigeret 12. September, 2023 af keypelican Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2609 Skrevet 12. September, 2023 keypelican skrev, for 9 minutter siden: Finder man en kvinde frastødende udseendemæssigt, er det svært at få en god oplevelse, uanset hvor positivt man tænker Svært at forstå hvorfor du ikke gik igen da du fandt ud af at hun er frastødende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
keypelican 12 Skrevet 12. September, 2023 dhnmdst skrev, for 15 minutter siden: Svært at forstå hvorfor du ikke gik igen da du fandt ud af at hun er frastødende? God opdragelse - det er jo ikke sjovt at stå til en kvinde og sige at hun er for grim. Jeg havde bestilt tid lang tid i forvejen og betragtede det som en aftale. Jeg burde uden tvivl være gået, men man læser igen og igen herinde at det er noget folk har svært ved at gøre. Jeg vil dog sige, at når kvinder bruger så misvisende billeder er man uden tvivl i sin gode ret til det, så jeg vil prøve at blive bedre til det fremover. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Twain 261 Skrevet 12. September, 2023 keypelican skrev, for 11 timer siden: Faktisk synes jeg, at hun var direkte frastødende rent udseendemæssigt…det er bare sandheden. keypelican skrev, for 11 timer siden: hun er for grim. God opdragelse? Det står enhver frit for at bedømme. God stil, klasse og smag? Det må være ligeså. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 862 Skrevet 13. September, 2023 Jeg kan huske da jeg ville booke hende bad hun om mit navn herinde på Eroguide som sikkerhed. Egentligt ville det ikke betyde noget for mig at give det til hende da jeg ikke har noget at skjule, men princippet i det gjorde at jeg sagde nej. Jeg beder heller ikke om hendes Facebook eller Instagram af sikkerhedsmæssige årsager. Så hun blev droppet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fandens Pumpestok Skrevet 13. September, 2023 (edited) Falske billeder. Burde være gået. Alle vinduer på vid gab, da jeg ankom. Egentlig dejligt nok indtil jeg fandt ud af årsagen. Mit tøj stank af røg da jeg ramte gaden igen. Plejer ikke at være sart med røg, men det her var meget. Nævnes bør også den dåse hun var ved at spraye løs med på Pumpestokken. Aner ikke hvad det var, men takkede pænt nej og havde alligevel foretrukket hætte. Men de spraydåser er åbenbart ved at danne mode. Udseende 3/10 Service-Humør 8/10 Stedet 8/10 (uden røg) Kommer ikke igen… Redigeret 13. September, 2023 af Fandens Pumpestok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fandens Pumpestok Skrevet 13. September, 2023 Ubeskriveligt skrev, for 7 timer siden: Jeg kan huske da jeg ville booke hende bad hun om mit navn herinde på Eroguide som sikkerhed. Egentligt ville det ikke betyde noget for mig at give det til hende da jeg ikke har noget at skjule, men princippet i det gjorde at jeg sagde nej. Jeg beder heller ikke om hendes Facebook eller Instagram af sikkerhedsmæssige årsager. Så hun blev droppet. Mystisk. Hun kan vel ikke forvente alle kunder har profil på Eroguide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg