JJOH 259 Skrevet 11. September, 2023 Hej, er der nogen som har besøgt Nina og kan fortælle om oplevelsen https://annoncelight.dk/showad/382252 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 37 Skrevet 11. September, 2023 Var hos hende da hun var i korindt sex delen var til ug nåde ikke så meget massage. Skal da også ha en tur mere men lidt langt at køre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1428 Skrevet 12. September, 2023 JJOH skrev, for 22 timer siden: Hej, er der nogen som har besøgt Nina og kan fortælle om oplevelsen https://annoncelight.dk/showad/382252 Har prøvet hende da hun var i Nr. Lyndelse syd for odense. Vil ikk' sige det var dårligt, men det bliver ikke et genbesøg. Alt var dengang med kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewDude 19 Skrevet 13. September, 2023 Biolet skrev, den 11.9.2023 at 15:05: Var hos hende da hun var i korindt sex delen var til ug nåde ikke så meget massage. Skal da også ha en tur mere men lidt langt at køre Har været på visit hos Mina også, havde bestilt Fp 45. Det tog et par dage at få en aftale, ved ikke om hun havde travlt eller bare kun jobber når hun har lyst, men det lykkedes. Vil sige af massagen var rigtig god, sexturen blev lidt dyrere end forventet, hun havde liret/pirret så meget under massagen, at alt ekploderde da hendes mund gik igang. Så smed lidt ekstra, så jeg måtte komme en gang mere. Hun fik hurtigt lillemanden på højkant igen, og denne gang kunne jeg nå lidt forskellige stillinger, sluttede med blow og kom igen i munden på hende. Stedet er ok, bilen er forholdsvis skjult og huset er gemt på lille vej. skal helt sikkert forbi igen når der er mønt på kontoen. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1428 Skrevet 13. September, 2023 NewDude skrev, for 2 timer siden: Har været på visit hos Mina også, havde bestilt Fp 45. Det tog et par dage at få en aftale, ved ikke om hun havde travlt eller bare kun jobber når hun har lyst, men det lykkedes. Vil sige af massagen var rigtig god, sexturen blev lidt dyrere end forventet, hun havde liret/pirret så meget under massagen, at alt ekploderde da hendes mund gik igang. Så smed lidt ekstra, så jeg måtte komme en gang mere. Hun fik hurtigt lillemanden på højkant igen, og denne gang kunne jeg nå lidt forskellige stillinger, sluttede med blow og kom igen i munden på hende. Stedet er ok, bilen er forholdsvis skjult og huset er gemt på lille vej. skal helt sikkert forbi igen når der er mønt på kontoen. Jeg kan ikke huske....er hun glat forneden, eller? Måske man alligevel skulle give det et skud mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewDude 19 Skrevet 13. September, 2023 Big3lover skrev, for 2 timer siden: Jeg kan ikke huske....er hun glat forneden, eller? Måske man alligevel skulle give det et skud mere Hun var glat. Fik ikk hår i munden. Hahaha 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg