Hop til indhold
JJOH

Nina nær Fåborg, har nogen prøvet?

Recommended Posts

Var hos hende da hun var i korindt sex delen var til ug nåde ikke så meget massage. Skal da også ha en tur mere men lidt langt at køre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Biolet skrev, den 11.9.2023 at 15:05:

Var hos hende da hun var i korindt sex delen var til ug nåde ikke så meget massage. Skal da også ha en tur mere men lidt langt at køre

Har været på visit hos Mina også, havde bestilt Fp 45.  Det tog et par dage at få en aftale, ved ikke om hun havde travlt eller bare kun jobber når hun har lyst, men det lykkedes. Vil sige af massagen var rigtig god, sexturen blev lidt dyrere end forventet, hun havde liret/pirret så meget under massagen, at alt ekploderde da hendes mund gik igang. Så smed lidt ekstra, så jeg måtte komme en gang mere. Hun fik hurtigt lillemanden på højkant igen, og denne gang kunne jeg nå lidt forskellige stillinger, sluttede med blow og kom igen i munden på hende. Stedet er ok, bilen er forholdsvis skjult og huset er gemt på lille vej.
skal helt sikkert forbi igen når der er mønt på kontoen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewDude skrev, for 2 timer siden:

Har været på visit hos Mina også, havde bestilt Fp 45.  Det tog et par dage at få en aftale, ved ikke om hun havde travlt eller bare kun jobber når hun har lyst, men det lykkedes. Vil sige af massagen var rigtig god, sexturen blev lidt dyrere end forventet, hun havde liret/pirret så meget under massagen, at alt ekploderde da hendes mund gik igang. Så smed lidt ekstra, så jeg måtte komme en gang mere. Hun fik hurtigt lillemanden på højkant igen, og denne gang kunne jeg nå lidt forskellige stillinger, sluttede med blow og kom igen i munden på hende. Stedet er ok, bilen er forholdsvis skjult og huset er gemt på lille vej.
skal helt sikkert forbi igen når der er mønt på kontoen. 

Jeg kan ikke huske....er hun glat forneden, eller?

Måske man alligevel skulle give det et skud mere :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan ikke huske....er hun glat forneden, eller?

Måske man alligevel skulle give det et skud mere :-) 

Hun var glat.  Fik ikk hår i munden.  Hahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...