Hop til indhold

Recommended Posts

Orladrengen skrev, 1 time siden:

Nyt for mig - så er hun jo ikke længere Thai Midtjylland…

Jeg fakta tjekkede det ikke da Århus var lidt for langt at køre for mig.

Hun beholder vel navnet pga hendes “Brand” som hun har opbygget, og det virker som hun har stamgæster så det er nok ikke så galt endda.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også nyt for mig. For få uger siden på adressen få km syd for Ikast. 

Hun er smuk og sød. Men med en uforklarlige mulighed for hun udelukker dig pludselig. Kan ikke forklare dig hvad der sker, men pludselig vil hun ikke ha man kommer der mere. Til trods for hun giver udtryk for at man er sød og ordentligt mand. Betaler, overholder, anstændig og ikke urimelig. 

Tjek anden tråd om "thai i midtjylland" 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ude for det samme som @stifmeister beskriver. Pludseligt ud af det blå kunne jeg ikke længere bestille tid hos hende. På trods af tilsyneladende god kemi, og (skulle jeg mene) ordentlig opførsel fra min side. 

Gennem en del år i dette game har jeg aldrig været ude for sådan noget før. 

Det er selvfølgelig hendes valg, men en risiko man bør have i mente, hvis man besøger hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det samme er sket for mig. Efter mange besøg med dejlige GFE oplevelser var døren lukket. Jeg spurgte, om jeg havde gjort noget forkert, men det mente hun ikke. Hun gav over for mig udtryk for at skulle passe på sig selv.

Jeg tror hun giver meget af sig selv i et forsøg på at finde en ny kæreste/mand og når hun fornemmer at du ikke tager imod denne “invitation”, men udelukkende kommer for at, undskyld udtrykket, knalde hende, så udelukker hun dig. Ærgerligt - ville godt have fortsat med hende som fast gp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er såmænd bare lidt forvirret oppe i kasketten :) Fortalte mig at hun var forelsket i en gift mand - og det havde hun svært ved at håndtere. Derfor holdt hun op med at kysse så inderligt som ellers gjorde tidligere. Og i det hele taget tog lidt afstand til jobbet. Og det er vel fair nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/345585

Hende den søde dejlige Thai har frisket annoncen op med nye billeder. Der er ingen tvivl, billederne er af hende. Prøv lykken, er man heldig bliver det en fantastisk og mindeværdig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare ærgeligt hun har så dårlig ånde, som andre også har påpeget. Ellers en sød og ret pæn pige, som yder en god service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HerningHerre skrev, 1 time siden:

Går ud fra at hun fjerner sin annonce når hun ikke er til at træffe, altså hun kun et har annoncen fremme når hun søger kunder her og nu? Siden den er væk nu. 

Korrekt og hun holder fri næste uge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikky skrev, for 15 timer siden:

Bare ærgeligt hun har så dårlig ånde, som andre også har påpeget. Ellers en sød og ret pæn pige, som yder en god service.

Det tager toppen af fornøjelsen. 

Har oplevet det ofte ved thaier. De spiser et eller andet fermenteret fisk med hvidløg. Og den ånde der kommer ud af det er meget livlig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alt info, men det er ikke lykkedes mig at få kontakt og syntes det er lidt for besværligt, men er da også blevet mere nysgerrig på denne dejlige piges ydelser

Er det kun sex eller er der også god massage, og hvor hvordan med anal og uden gummi …. Er der mulighed for 15 min? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde selv ingen problemer med kontakt til hende. Skrev til hende da hun havde annonce oppe og 1 minut efter svarede hun og i løbet af 5 minutter var der en aftale i stand til dagen efter.

Der er både sex og massage ja. Massagen er overhovedet ikke noget specielt, den er ligesom på så mange andre thaiklinikker. Sexen er god, hun gør sit for at yde en god service. Masser af kys og blowjob uden. Anal og gummi har jeg ikke spurgt om, men der er ikke noget der tyder på hun tilbyder dette.

Besøger hende personligt ikke igen, men det er p.g.a. hvad jeg har skrevet længere oppe i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ampere skrev, for 4 timer siden:

Tak for alt info, men det er ikke lykkedes mig at få kontakt og syntes det er lidt for besværligt, men er da også blevet mere nysgerrig på denne dejlige piges ydelser

Er det kun sex eller er der også god massage, og hvor hvordan med anal og uden gummi …. Er der mulighed for 15 min? 

Massagen er middelmådig. Sexen dejlig og nærværende. 

Det skulle undre mig hvis hun tilbød anal og nul gummi. Hun virker til at være en meget påpasselig kvinde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er der nogle herinde der ved hvor Malee - Thai Midtjylland befinder sig

Hun har ingen annonce og har ikke været aktiv et stykke tid

Er der nogle der ved noget??

Del dette indlæg


Link til indlæg
fasso skrev, for 28 minutter siden:

Hej

Er der nogle herinde der ved hvor Malee - Thai Midtjylland befinder sig

Hun har ingen annonce og har ikke været aktiv et stykke tid

Er der nogle der ved noget??

På ferie de næste 2 mdr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...