Hop til indhold
Vildsvinet

Bee - Bedste sex-Massage ever - Fredericia

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712
Hun er anmeldt flere gange, men den seneste anmeldelse gjord mig lidt forvirret, med hensyn til an anden annonce der henvises til og som også er med en Bee der ikke er god. 

Men kort sagt er hun det bedste købe sex jeg har haft, ever - det er også inklusiv ‘almindelige’ glædespiger, piger i Thailand, artemis i Berlin - hun er simpelt hen svaret på alt det jeg kan ønske mig i en glædespige/thai pige.hin er så smuk og flirtende og har det LÆKRESTE naturlige bryster - nok v skål. Manner de er lækre.  

Der er nogle få piger der kysser bedre med tungen end Bee, men det er intet at sætte på Bees søde tunge kys, og masere af dem, også når man knepper med hende. Jeg var der 2 gange med en dags mellemrum af en times varighed til 1200 for en time. De 2000 er for 2 piger, som jeg starks må prøves og nok skal anmeldes.

Vi gik lige til sexen, og nemlig skønne tungekys, øjen kontakt og smil på hendes læber, når hun kunne se hvor vild jeg var med hende. Hun sank på knæ og gav mig et fantastisk økoblow, og hvis jeg flyttede hendes hænder, fangede hun det helt fint hvad jeg gerne ville have, og hun kom faktisk rigtig rigtig dybt med sit blow - så uendelig tændt og stimulerende. Op på briksen var der først lidt puzzy-slide, og derefter behændigt kondom på hvor hun red mig så dejligt - i lang tid, og nemlig samtidig kyssende med tungen - mig på toppen, dybt, hårdt og alt hvad hjertet begærer, fra siden, bagfra… 

Hun kan blive helt intens i blikket og det føles så ægte, så tæt på den ultimative sex oplevelse man kan komme. Det er vildt så meget hun kan hengive sig til akten. 

Af med gummi, hende på min venstre side og mig spillende min pik mens vi snaver - hun leger med min numse, jeg kan godt lide den stimulation, og med noget olie på fingeren, kom der en dejlig finger op i numsen på mig og hun får manøvreret sig over til at give mig det vildeste blow, samtidig - kan slet ikke stå for presset og jeg sprøjter halvt i munden halvt på hovedet - husker det dårligt, ekstase… Afslapning 

- der er vel gået 30 min - derefter skøn dyb massage med mig på maven, og da der var 10 min tilbage skal jeg vende mig om, og gud hjælpe mig om hun ikke får liv i banditten igen - det er altså sket meget sjældent - og med hendes kærlige sexede ihærdighed frækhed… stådreng igen og hun får mig sku til at komme ved hjælp af våde kys, intense kig i øjnene, anal stimulering igen- blow, hånd … fuck det var godt. 

Dagen efter, er det stort set det samme der sker - dog med lidt mere fokus på sex, og lidt mindre fokus på massage - - ærligt.. godt jeg ikke bor i Jylland, men kun kommer af og til… det ville jeg ikke kunne administrere…

Redigeret af Vildsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en drøm. Og desuden hvad du glemte at nævne i din begejstring ;) - så bedøvende smuk på en moden og naturlig måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 32 minutter siden:

Hun er en drøm. Og desuden hvad du glemte at nævne i din begejstring ;) - så bedøvende smuk på en moden og naturlig måde.

Det er rigtigt. Har en aftale med hende og kollegaen her snart. Er så spændt. @Bananas er du ikke fra Sverige ? Eller Sjælland. Hvordan har du fundet denne her perle ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 51 minutter siden:

Det er rigtigt. Har en aftale med hende og kollegaen her snart. Er så spændt. @Bananas er du ikke fra Sverige ? Eller Sjælland. Hvordan har du fundet denne her perle ? 

Fra Sverige, men nogle gange tar jeg en tur gennem Danmark. Og når jeg er på tur så er det ligesom med hestevæddeløb; man skal gerne finde den uspillede vinderen. Når jeg fandt hende, var hun helt uspillet så uddelingen og overraskelsen blev stor. Blown away, som vi siger herovre.
Nu er hun jo blevet en af favoritterne blandt virkelige kendere.

Og de andre kan bare jagte videre efter små, unge stramme pigenips.
 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder til hun er modnet lidt -siden jeg var forbi hende, synes hun var noget generet i starten...;-) har været der nogle gange... Men helt sikkert også noget med kemi. Jeg husker ikke mine oplevelser med hende som du beskriver dine -derimod har jeg haft nogle stykke med andre som har været helt uovertruffen -så man næsten ikke fatte ens lykketræf...ggg

Redigeret af Møffe
glemte noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 6 timer siden:

Nogen der ved om Bee er til analsex også?

og evt uden kondom

Hun sagde nej til uden kondom, men har ikke spurgt om anal - men fortæl hvis du skriver og spør - det er mutter man skriver med

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 13 timer siden:

Nogen der ved om Bee er til analsex også?

og evt uden kondom

Ret sikker på hun ikke er til. Igen af delene. Hun er en dejlig dame på 46-47 år, og sexer dejligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, den 10.9.2023 at 09:18:

Nogen der ved om Bee er til analsex også?

og evt uden kondom

Det pointeres i annoncen at hun ikke er til nogen af delene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik aflagt Bee et besøg forleden. Hun er en hypet kvinde i området med rette. 

Hun er en moden kvinde der giver en fin service, jeg fik alt hvad jeg lystede. Hun leveverde alt med et smil og var deltagende under hele forløbet. Massagen var ikke eksisterende, men fred være med det.

Stedet er noget af det ringeste i området. Men mon ikke at jeg besøger Bee igen alligevel. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, den 24.9.2023 at 13:16:

Til jer der har helt styr på på Bee, er Bee i linket her https://annoncelight.dk/showad/375308

den samme som Bee i denne anmeldelse.

Det er jo 2 forskellige tlf nr, men det udelukker jo ikke, at det er samme sted

På forhånd tak!

 

 

Nogen som har besøgt Bee på dette link. Hvordan er hendes ydelser og bio.

(Godt klar over det er svært at overgå den fantastiske thai guf Bee og Lucky)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, for 4 timer siden:

Nogen som har besøgt Bee på dette link. Hvordan er hendes ydelser og bio.

(Godt klar over det er svært at overgå den fantastiske thai guf Bee og Lucky)

Er det ikke bedre at lave en ny efterlysning på den “falske” Bee som blot er nævnt ved en fejl i denne tråd?

Tænker det giver bedre odds for det du søger.

Har desværre kun besøgt den rigtige Bee

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Bee og det var bestemt et udemærket besøg. Begyndte med en ok massage, ikke så effektiv men heller ikke bare oliesjakeri. Bee var nøgen under massagen og jeg kunne pille lidt uden at det blev afvist. Ret tidligt bad hun mig vende om og jeg blev lidt forvirret fordi der var gået så kort tid. 
 

Men så gik det løs. Fik et fint blow uden, på med kondom og så red Bee fint. Dejlig omgang :D

Der var stadig god tid tilbage, så Bee fortsatte med at massere forsiden. Stadig en fin massage. 
 

Bee er noget ældre end 38, men hun står flot og leverer en god service. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ullus skrev, 1 time siden:

Håber sku da ikke de er sendt ud af landet af politiet

 

frygter - er der ikke en der kan gå forbi og ringe på? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede igår aftes at sende sms til det nummer som jeg har brugt de sidste år. Plejer altid at få svar, dog ikke denne gang.

mon allesammen er taget på ferie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Bee 10/10 og der snakkede hun ikke noget om ferie eller andet, så tænker måske en razzia/blevet lukket ned.

Hun var ellers virkelig dejlig at besøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...