Hop til indhold

Hvorhenne sover GP’ erne?

Featured Replies

Skrevet

Ja jeg ved godt at det er et underligt spørgsmål at spekulere over. Men alligevel , sover GP ‘ erene i den samme seng som de har bollet i med mange kunder i løbet af dagen ? Eller kører i hjem og sover ? Mange GP ‘ ere lejer sig ind i små lejligheder eller værelser i større lejligheder og bor der vel også i en periode. Gad vide om de så har en anden seng de sover i eller hvad?

Skrevet

Det er meget forskelligt, afhængigt af sted for mit vedkommende… på bordellerne er der pigeværelse og bollerum, men jeg har da flere gange taget en lur i bollerummet - og også faldet i søvn i pigeværelset… 

i sommerhusene laver jeg ofte også et ‘bollerum’ og sover ikke i samme seng. 

I støvring tager jeg ofte hjem samme dag og sover derved ikke i sengen. 

Tror ikke rigtig du kan få et svar på dit spørgsmål:ph34r::wub:

Redigeret af SiaUngQ

Skrevet

Jeg ved at nogle lejer et sted blot for at have kunder på besøg og så tager de hjem. Andre sover i samme seng. De har normalt lagt noget ud over. Sengen så de kan tage det af nemt. 

Skrevet

Da jeg arbejdede i privaten sov jeg i samme seng. Men med rent sengetøj. 

Senge tøjet blev nu også skiftet mellem hver kunde, så ingen problem. At sexe med flere eller sove i sengen. 

Nu har jeg en lejlighed til job og en til at bo i så sover ikke længere i samme seng. 
Men har laklagen uden stoflagen. Det samme med puderne. Så af med stof vaske og tørre lak laget med klud om nødvendigt. På med rent og så er alt klart igen. 
Har jeg mange overnattende venner / familie har de ingen problem med at sove i arbejds lokalerne / sengen. Og ja de ved godt hvad jeg laver. 

Nogen arbejder på hotellet og i sommerhuse. Der kommer jo også andre og sover efter. 
Og generelt alm familier, par på ferie sexer også i de senge andre kommer og bruger efterfølgende. Så ingen problem. 

Skrevet

For mig er det som for Sia.. Det er forskelligt alt efter hvor jeg er henne.. Er det Nyborg, Fredericia eller Vejle så tæt nok på hjemme til at jeg tager hjem.. Hadsten, Støvring og Slagelse der sover jeg normalt så der skifter jeg jo bare sengetøj inden sengetid^_^.. Jeg har dog også en del veninder på sjælland så nogle gange besøger jeg og overnatter ved dem.. Som regel tror jeg ikke pigerne har et seperat soveværelse.. 

Skrevet

Jeg ved at det måske er en afsporing af tråden og undskylder på forhånd. Men jeg har mange gange håbet at GPerne ville lave en fælles tråd a la bogen Belle de jour. Som fortæller om helt dagligdags ting for GPer, ikke nødvendigvis om sex. Bare hvad de laver der har en snert at gøre med, hvorfor vi kender dem. 

Skrevet

Lejer jeg et værelse på hotel, og tager imod kunder der, så er det samme seng jeg sover i. Men foretrækker at bede om ekstra lagner og sengetøj ^_^

jeg har nu heller ikke så mange kunder igennem, så mit svar er måske ikke så relevant i forhold til dit spørgsmål.. 

tænker det er meget forskelligt fra pige til pige, hvordan man gør, hvor mange kunder man har, og hvor man får kunder på besøg. 

Skrevet
Trident skrev, for 3 minutter siden:

Jeg ved at det måske er en afsporing af tråden og undskylder på forhånd. Men jeg har mange gange håbet at GPerne ville lave en fælles tråd a la bogen Belle de jour. Som fortæller om helt dagligdags ting for GPer, ikke nødvendigvis om sex. Bare hvad de laver der har en snert at gøre med, hvorfor vi kender dem. 

Hmm, tror du ville synes at den tråd var ret kedelige - for vores dagligdag kan, lige som alle andres, være utrolig kedelig og triviel.. og vi laver ikke meget andet, en andre “normale” mennesker.. 

Skrevet
Trident skrev, for 9 minutter siden:

Hmm, tror du ville synes at den tråd var ret kedelige - for vores dagligdag kan, lige som alle andres, være utrolig kedelig og triviel.. og vi laver ikke meget andet, en andre “normale” mennesker.. 

den skulle i åbenbart have to gange :rolleyes:

Redigeret af SweetKisses

Skrevet
SweetKisses skrev, for 6 minutter siden:

Hmm, tror du ville synes at den tråd var ret kedelige - for vores dagligdag kan, lige som alle andres, være utrolig kedelig og triviel.. og vi laver ikke meget andet, en andre “normale” mennesker

Hmm Belle de Jour var nu en best seller og hun var egentlig bare en studerende med et lidt anderledes studiejob. Måske du er blevet bagt på da du var nede og træne for at se godt ud til jobbet eller du blev chatte up i toget da du var på vej til job?? :)

Skrevet

@SweetKisses du kan roligt hører efter hvad @Trident siger, Catherine Deneuve spiller præcist ind i den rolle du kan (jeg gætter her :x) hun er bare for lækker, og ja den giver et indblik ;)

Skrevet
cassanova skrev, 1 time siden:

Ja jeg ved godt at det er et underligt spørgsmål at spekulere over. Men alligevel , sover GP ‘ erene i den samme seng som de har bollet i med mange kunder i løbet af dagen ? Eller kører i hjem og sover ? Mange GP ‘ ere lejer sig ind i små lejligheder eller værelser i større lejligheder og bor der vel også i en periode. Gad vide om de så har en anden seng de sover i eller hvad?

Man kan så undre sig over hvor du vil hen med denne tråd, ? Du kommer vel næppe til at sove sammen med dem, uanset hvor de tilbringer natten, hvilket er rent ønsketænkning, hvilket ej sker 

Skrevet
Mortenkok skrev, for 3 minutter siden:

Man kan så undre sig over hvor du vil hen med denne tråd, ? Du kommer vel næppe til at sove sammen med dem, uanset hvor de tilbringer natten, hvilket er rent ønsketænkning, hvilket ej sker 

Der er nogen der tilbyder hele nætter inkl søvn gætter jeg på. 
Jeg gør det ikke selv. Der har været undtagelser da jeg med enkelte blev decideret venner. Men fandt ud af alle 3 gange, at rode venskab/privatliv ind i en kunde forhold ikke fungerede (ikke for mig i hvert fald). Det endte i noget rod, så nu holder jeg en distance der hedder når tiden er slut og døren lukker er det slut. Ikke en hel masse skriveri frem og tilbage mellem besøgene. 
For at blive lidt i trådens oprindelse. De sov også i min private seng, som dengang blev brugt til job. Og det havde de det fint med. :D

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

For mig er det som for Sia.. Det er forskelligt alt efter hvor jeg er henne.. Er det Nyborg, Fredericia eller Vejle så tæt nok på hjemme til at jeg tager hjem.. Hadsten, Støvring og Slagelse der sover jeg normalt så der skifter jeg jo bare sengetøj inden sengetid^_^.. Jeg har dog også en del veninder på sjælland så nogle gange besøger jeg og overnatter ved dem.. Som regel tror jeg ikke pigerne har et seperat soveværelse.. 

Ellers må du meget gerne sove ved mig …kun sove for jeg er en gammel mand. 

Skrevet

Jeg kunne ikke drømme om at overnatte på et bordel. De gange jeg har lejet mig ind lang hjemmefra, har jeg overnattet på hotel eller B&B, sommetider hos en kær kunde. Når jeg har arbejdet fra sommerhuse, har jeg lavet et arbejdsrum og et soverum. På Sjælland kører jeg bare hjem.

Skrevet
Mortenkok skrev, for 10 timer siden:

Det er nu ofte en mulighed, det koster bare :)

Skrevet
Mortenkok skrev, for 22 timer siden:

Selvfølgelig kan man det! Enten koster det:

https://annoncelight.dk/showad/335861

Eller også er man enormt sød og så kan det lade sig gøre på et tidspunkt selv om det i længden bliver dyrt :D

Skrevet

Som alt andet i dette liv, så kan man ikke generelt sige noget, nå ja - generelt. 
Jeg ved at mange piger sover på briksen de masserer på, mange piger har et lille micro rum på klinikken der er deres eget, og at mange deler en lejlighed med nogle veninder. 
Jeg taler her om piger der er længe på et sted. 

Det er meget sjældent det er sket, af rent praktiske grunde. 
Men jeg har sovet på bollesengen, i et micro værelse, og på madrasser på gulvet, de få gange det er lykkes for mig at finde frihed til at sove sammen med en pige jeg kender godt. 
Det har ikke været noget der stod på hendes menu, som ingen af dem iøvrigt har, det opstod bare. Og det var ikke noget jeg betalte for, bare for at imødekomme den argumentation. 

Skrevet

Det er jo aldeles forfærderligt hvad svært det skal være at få et entydigt og klart svar:o

Kan ikke i piger tage en lille pause og snakke jer sammen om hvor fanden i sover egentlig - og så vende tilbage med et tydeligt svar?

Skrevet
Bananas skrev, 1 time siden:

Det er jo aldeles forfærderligt hvad svært det skal være at få et entydigt og klart svar:o

Kan ikke i piger tage en lille pause og snakke jer sammen om hvor fanden i sover egentlig - og så vende tilbage med et tydeligt svar?

Der er helt sikkert mange ting mænd godt gad helt klarer svar fra kvinder omkring - men sådan funger verden desværre ikke.. generelt :rolleyes:

Skrevet
SweetKisses skrev, for 31 minutter siden:

Der er helt sikkert mange ting mænd godt gad helt klarer svar fra kvinder omkring - men sådan funger verden desværre ikke.. generelt :rolleyes:

Eller man kunne booke en all nighter så har man et svar den dato i det mindste ;-) :lol: :wub:

Resten af årets dage kan man så bruge på at filosofere over dette meget eksistentielle og samfundsrelevante spørgsmål eller andre ligeså vigtige emner som hvorfor er håndsæbe ikke lavet på rigtige hænder og hvorfor er det ikke falsk varebetegnelse ? og hvem vækkede opfinderen af vækkeuret ?

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet

En stille, sandfærdig historie fra min ungdom, så vi er vel 25 år tilbage i tiden.

Besøgte en fast GP. Det var en fredag aften og derved tæt på lukketid. Eller... det blev det. Hyggestunden var god. Det var den altid. Det var et intimt forhold mellem gp og kunde. Respektfuld. Vi svingede godt sammen under de præmisser vi mødtes på.

Der var altid lidt pillow talk og gensidig nussen bagefter. Hun lå som vanligt i min arm med hovedet på brystkassen. 

Jeg ved ikke hvor længe vi var væk, en power nap på 15 min tænker jeg. Det var mig der kom til mig selv og vi kunne ikke lade være med at grine af vores bommert. 

Skrevet
cassanova skrev, den 8.9.2023 at 22:08:

Sover du i samme seng som du boller mange kvinder i, eller har du en ekstra seng til det? 

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 26 minutter siden:

Sover du i samme seng som du boller mange kvinder i, eller har du en ekstra seng til det? 

Jeg sover i min egen seng i min lejlighed. Samme seng som jeg helt frivilligt og uden betaling boller piger, piger som jeg kender på forhånd og har sympati for. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.