Jacn1989 114 Skrevet 4. September, 2023 Tre piger har skrevet til mig i dag to af dem har jeg aldrig set. Den sidste er min guldklump i Herning hun plejer aldrig at skrive til mig. Er det en normal tendens? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 898 Skrevet 4. September, 2023 (edited) Jacn1989 skrev, for 1 minut siden: Tre piger har skrevet til mig i dag to af dem har jeg aldrig set. Den sidste er min guldklump i Herning hun plejer aldrig at skrive til mig. Er det en normal tendens? Jeg har oplevet det et par enkelte gange, men vil bestemt ikke mene der er normen. Jeg valgte selvfølgelig at tro at det var fordi jeg var speciel og det kun var mig de gjorde det til Redigeret 4. September, 2023 af Eventyrmanden 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 4. September, 2023 (edited) Eventyrmanden skrev, for 10 minutter siden: Jeg har oplevet det et par enkelte gange, men vil bestemt ikke mene der er normen. Jeg valgte selvfølgelig at tro at det var fordi jeg var speciel og det kun var mig de gjorde det til Det er okay hende fra Herning gør det Hun ved jeg er single, det er bare første gang hun har gjort det jeg synes der er skræmmende. De to andre ved ikke om man har kæreste Det synes jeg er respektløst. Redigeret 4. September, 2023 af Jacn1989 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 898 Skrevet 4. September, 2023 Jacn1989 skrev, for 1 minut siden: Det er okay hende fra Herning gør det Hun ved jeg er single, det er bare første gang hun har gjort er det jeg synes der er skræmmende. De to andre ved ikke om man har kæreste Det synes jeg er respektløst. Tja, det kan man jo mene. Måske du skal gøre dem opmærksom på hvad du tænker. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 4. September, 2023 Det er naturligvis ikke i orden, diskretion skulle gerne gå begge veje…. 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyde6 72 Skrevet 4. September, 2023 Hvem i Herning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 4. September, 2023 Midtjyde6 skrev, for 14 minutter siden: Hvem i Herning? Har sendt i privat beskeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 4. September, 2023 (edited) Liv skrev, for 40 minutter siden: Det er naturligvis ikke i orden, diskretion skulle gerne gå begge veje…. Men jeg har det med at det er mig der skal tage kontakt til dem Ikke omvendt de kan jo aldrig vide om man har kæreste eller kunne. Håber du forstår mig Er ordblind Redigeret 4. September, 2023 af Jacn1989 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jellebro 0 Skrevet 4. September, 2023 Jacn1989 skrev, for 56 minutter siden: Har sendt i privat beskeder Kunne også godt tænke mig at vide hvem der er fast i Herning? :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 4. September, 2023 Det tænder mig helt overordentligt når en pige kontakter mig i en pb her på siden. Det føles bare så lækkert at hun har tænkt på mig og gerne vil have mig på besøg. Var egentlig også lidt glad for det da jeg fik en sms fra en pige jeg havde haft et godt besøg hos, men måtte bede hende om at vi fortsatte samtalen inde på Nymphos chat for diskretionens skyld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4393 Skrevet 4. September, 2023 Lauersen skrev, for 2 minutter siden: når en pige kontakter mig i en pb her på siden Som du også selv siger, så er der en verden til forskel på at få en besked her på EG (eller nympho for den sags skyld) og så en uopfordret SMS. Også selvom SMSen bare indeholder et “Hi”. Har selv modtaget sådanne SMSer nogle gange, og bliver lige perpleks hver gang. Særligt hvis den kommer, når man ikke er alene. Så nej tak til uopfordrede SMSer herfra, men for en single kan det selvfølgelig være meget hyggeligt, så længe man ikke forbinder det med et pres for at skulle aflægge et besøg. Hvilket det vel nøgternt set ofte er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 890 Skrevet 4. September, 2023 Hej jeg elsker gode tilbud, jeg har en arbejdstelefon, det dur ikke på den, derfor har jeg en privat tlf. og bliver glad for disse tilbud. også da der er mange fake annoncer, har også oplevet afpresning osv. der kommer de heller ikke så langt. dog vil jeg sige, det er dårlig stil at en gp bare sender ud, uden at spørge ved et besøg- om man vil modetage sådanne beskeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 511 Skrevet 4. September, 2023 Jeg er single så skaden er ikke så stor. Men generelt burde det kun være efter aftale Enkelte udvalgte der giver en 'god service' læs ualmindelig fræk oplevelse får efterfølgende en sms fra mig med tak for den gode leg/oplevelse. Og det kan jo opfattes som at sms er tilladt til mig, og er det vel egentlig også. Og så er det da dejligt at de skønne kvinder husker en og minder om at vi da vist snart skal lege igen Og ja jeg er da godt klar over at jeg ikke er den superelsker der har fået dem helt op at ringe så de må have mere, men bare en kunde der skal have en reminder ligesom tandlægen skriver at det er tid til tandeftersyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 490 Skrevet 5. September, 2023 Det skal de nu generelt lade være med, hvis vi ikke har nogen aftale om det. En enkelt gang har jeg sendt et tilbud retur. Min timepris var lidt højere end hendes. Jeg har ikke hørt fra hende siden... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjysk mand 3 Skrevet 5. September, 2023 Hvem er det i Herning? Generelt vil jeg ikke bryde mig om det. Har tidligere oplevet at ha besøgt en pige og næste gang hun er i byen på vagt, så sender hun en pb. Det bryder jeg mig ikke om, uden det er aftalt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DeepDiver Skrevet 5. September, 2023 Det er ikke okay. Mange af os er gift eller i parforhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 5. September, 2023 (edited) Jacn1989 skrev, for 10 timer siden: Men jeg har det med at det er mig der skal tage kontakt til dem Ikke omvendt de kan jo aldrig vide om man har kæreste eller kunne. Håber du forstår mig Er ordblind Ja, det er præcis det jeg siger Du skriver helt forståeligt, ingen problemer der. Redigeret 5. September, 2023 af Liv Tilføjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1572 Skrevet 5. September, 2023 Du kan altid tilmelde hendes telefonnummer til diverse scamtilbud online, så hun bliver kimet ned af diverse scammers med "gode" investeringstilbud. Det burde få hende til at overveje ikke at lege telefonsælger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 5. September, 2023 Landsbytossen skrev, for 31 minutter siden: Du kan altid tilmelde hendes telefonnummer til diverse scamtilbud online, så hun bliver kimet ned af diverse scammers med "gode" investeringstilbud. Det burde få hende til at overveje ikke at lege telefonsælger. Mon ikke det er bedre, at forklare hende at hun skal holde diskretionen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 5. September, 2023 Landsbytossen skrev, 1 time siden: Du kan altid tilmelde hendes telefonnummer til diverse scamtilbud online, så hun bliver kimet ned af diverse scammers med "gode" investeringstilbud. Det burde få hende til at overveje ikke at lege telefonsælger. Det er slet ikke sikkert hun ser sammenhængen, og måske tænker: Når alle andre spammer mig, så må jeg hellere spamme nogle andre. Jeg tænker den direkte vej, at sige til hende hun skal stoppe, er mere effektiv. /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18091 Skrevet 5. September, 2023 Synes du skulle skrive tilbage til dem og spørge om de ville bryde sig om at du skrev til deres private telefonnummer.. Tænker ingen af os piger ville bryde sig om det.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 261 Skrevet 5. September, 2023 Jacn1989 skrev, for 13 timer siden: Tre piger har skrevet til mig i dag to af dem har jeg aldrig set. Den sidste er min guldklump i Herning hun plejer aldrig at skrive til mig. Er det en normal tendens? Diskretion er nøgleordet for os piger og det er BESTEMT ikke normen. Medmindre andet er aftalt? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjysk mand 3 Skrevet 5. September, 2023 Jacn1989 skrev, for 14 timer siden: Tre piger har skrevet til mig i dag to af dem har jeg aldrig set. Den sidste er min guldklump i Herning hun plejer aldrig at skrive til mig. Er det en normal tendens? Hvem er havde I Herning? Håber det er okay at jeg spørger. Generelt set skal pigerne ikke skrive, med mindre at det er aftalt. Har selv oplevet 4-5 gange i løbet af årene, at en pige jeg har besøgt, sender en SMS næste gang hun er på vagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1572 Skrevet 5. September, 2023 Liv skrev, for 3 timer siden: Mon ikke det er bedre, at forklare hende at hun skal holde diskretionen? Det bør hun allerede vide som et voksent menneske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1572 Skrevet 5. September, 2023 North skrev, for 2 timer siden: Det er slet ikke sikkert hun ser sammenhængen, og måske tænker: Når alle andre spammer mig, så må jeg hellere spamme nogle andre. Jeg tænker den direkte vej, at sige til hende hun skal stoppe, er mere effektiv. /North Dejligt, at du har fundet en løsning, der fungerer for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg