Hop til indhold

SNAPCHAT , hvorfor ?

Featured Replies

Skrevet

Hvorfor er der piger der kun vil kontaktes via Snapchat? Har oplevet det nogle gange. Især yngre GP ‘ ere .

Skrevet

Nemt, annonynt og lettere at kunne få et kig på sine kunder tænker jeg? Billederne bliver ik gemt hos modtageren, så svært at argumentere mod ikke at ville sende et afsted :)

Det tænker jeg kunne være gode grunde til det. Bruger også kun Snapchat ifm. sugardating:)

Skrevet

En af grundene kunne også være det er nemt at tilbyde billeder for betaling gennem mobilpay - falske billeder og hermed svindel

Langt de fleste af dem der sidder bag snapchat profilerne tænker den sidste idiot er ikke født endnu :(

Skrevet

Der er mange grunde til det - det er nemt at oprette en ny, anonymt, du har gode muligheder for at vise/se hvem der sidder bag profilen. Desuden er der gode muligheder for markedsføring og mersalg.. 

Det er en generation der generelt bruger SnapChat rigtig meget - mange bruger knap nok fx SMS mere. Så de har det i forvejen ret meget under huden, og skal ikke til at lære et nyt system som fx Telegram eller WhatsApp. Og de behøver hverken et nyt telefonnummer eller en ekstra telefon... 

Skrevet

Alt det hende ovenover siger: omegle eller hvad det nu hedder og snap er blot 2 af nye apps med "anonymitet" til den generation, der vokser op med "snapt" (hurtigt), slide og swipe og den slags. Det er nemt, både som ægte sælger (af forsk ting) og ift kommunikation og (naturligvis) også til svindel i alle afskygninger fra den, der blandt mange piger (også helt almindelige på skoler, folkeskoler, gymnasier) florerer med tutorials i at tjene nemme/hurtige penge uden at gøre meget selv. Fx betal VIP for at få adgang til (måske) at møde mig og (måske) at kneppe mig. Vor tids automat-kraner, hvor man betaler for at få lov at prøve at fange noget....derudover kan de sælge dig ting, de reelt allerede har lavet (eller stjæler/låner/låner ud) til x antal mænd og lade som om, det er unikt, særligt lavet til dig. Den klassiske er vel at fange 10 mænd, der hver betaler 200,- forud (i håbet om) eller 150,- kroner for VIP medlemsskab (i håbet om) eller køber 5 videoer for 300,- (i håbet om) og pigen derved potentielt kan score en SU hver måned uden at løfte en finger (den er allerede på smartphonen ;-)). For de rigtige piger kan de vel også slippe for stalkere uden tlfnr og mail, da de blot kan slette, blokere og lave nye snappere. Som hende ovenover tænker jeg også, at det er markant nememre fx at dele/sende/vise (stories) end via mms, sms, mails, selv wa og eneste problem for denne yngre generation er måske, at kunderne tilhører mestendels den ældre generation...

Skrevet
  • Author

Er faktisk i kontakt med en P.t. Via SMS , men jeg skal søge hende via Snapchat. Jeg skal betale 1000 kroner for en halv time via et Cirkle K et eller andet. Har dog ikke betalt noget som helst eller kontaktet via Snapchat. 

Skrevet
cassanova skrev, for 2 minutter siden:

Cirkle K

Har du eller nogen du kender nogensinde hørt om nogen sælger noget sted i historien, der har ønsket betaling uden face2face via circle K, Amazon, Apple, tlf skrabekort…..

Altså metoder beviseligt brugt af individuelle småsvindlere som sex sælgende piger (der KAN være rigtige piger men også være en mand, et par, en bande) og af kæmpe og sat i system svindlere med flere hundrede ansatte uanset om de sidder på kontorer i Indien, Rumænien eller Brønshøj. 

Altid vend den om og spørg dig selv;

Hvis jeg skulle svindle nogen med lav risiko for at blive opdaget eller fundet senere og lykkes med at lokke penge ud af folk, hvad ville jeg så smart gøre?

Psykologisk spille på angst eller frygt eller lokke med noget lækkert (ung pige, køn/lækker) og/eller pres fx på tid (sidste chance/sidste 2 dage). ;-)

Og sørge for at bruge snap og kort (skrabekort, der straks kan indløses/sælges) og/eller taketidskort velvidende at ingen private kan (få) eller lovligt må (?) finde IP adresser og politiet jo ikke har ressourcer til småtterier.

Tænk som en svindler og undgå at blive svindlet og lev med at der måske er en ud af tusinde eller titusinde, der er en reel pige. 

‘Kontrol’ kan man altid bruge ala ‘jeg overfører 1-10,- kroner’ eller ‘du får en circle k kort på 50,- kroner’ og så mødes vi med resten af betalingen fx på circle k ;-)

Det plejer at slukke Kontakt og så har man som regel sit bevis (og husk at tuderiet fra ‘pigen’ om at ‘hun har haft dårlige oplevelser’ er side 4 i manualen for at svindle sex kunder) 

Skrevet
cassanova skrev, for 13 minutter siden:

SMS

Søg tlf og check hvis muligt om det er taletidsnr eller der ER advarsler imod nr allerede

cassanova skrev, for 13 minutter siden:

Snapchat

Check profil bag om ala ‘profilnavn’, er der en avatar, virker navnet lidt underligt osv 

Jo mere online ting er, jo mere påpasselighed, fornuft og kontrol bør man bruge 

Skrevet
cassanova skrev, for 18 minutter siden:

Er faktisk i kontakt med en P.t. Via SMS , men jeg skal søge hende via Snapchat. Jeg skal betale 1000 kroner for en halv time via et Cirkle K et eller andet. Har dog ikke betalt noget som helst eller kontaktet via Snapchat. 

Snapchatten ville jeg som sådan ikke være nervøs omkring - men et "Cirkle K et eller andet", lyder som et Paysafecard? Du skal selvfølgelig ikke betale noget før i mødes ansigt til ansigt. Men Paysafe kan sagtens være helt legit. 

Skrevet
SweetKisses skrev, for 1 minut siden:

Paysafe kan sagtens være helt legit.

Ja, det kan det i princippet, men det er det åbenbart uhyre sjældent.

Jeg tror stadig, at vi har til gode at se en reel anmeldelse her på EG, hvor der er blevet betalt med Paysafecard.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 8 minutter siden:

Ja, det kan det i princippet, men det er det åbenbart uhyre sjældent.

Jeg tror stadig, at vi har til gode at se en reel anmeldelse her på EG, hvor der er blevet betalt med Paysafecard.

Og du har helt ret... 

Dog tror jeg mere det handler om, at Paysafe ikke er så udbredt i Danmark, og de reelle piger, der tilbyder betaling med Paysafe også tilbyder anden måde at betale på - og så er det altså nemmere at hæve kontanter end at sætte sig ind i hvordan det der Paysafe egentlig foregår. 

Vi piger kan også sagtens blive snydt af kunderne ved Paysafe (kode kan allerede være benyttet, og voucheren er dermed værdiløs), lige som vi også kan tage imod falske pengesedler.. Mulighed for snyd er der desværre altid, i den ene eller anden forstand, på begge sider af bordet.

.... men tråden handler ikke om paysafe, så beklager hvis jeg bidrog til afsporing ^_^

Redigeret af SweetKisses

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 11 minutter siden:

Tja, jeg har godt nok ikke fået en anmeldelse på netop det, men er flere gange blevet betalt med PaySafeCard, både IRL og online. Indtilvidere (et eller to ord?) har jeg ikke svindlet nogen ;) 

Skrevet

De gange jeg har haft gang i noget via Snapchat - ca. 8-10 gange - har det altid været fup.
De vil heller sælge billeder eller have penge forud osv., så jeg har helt droppet Snapchat til det frække.

Men måske jeg bare har været uheldig...

Skrevet
Liv skrev, for 22 minutter siden:

er flere gange blevet betalt med PaySafeCard, både IRL og online.

Online kan jeg forstå, for så kan køberen af din ydelse forblive anonym, men hvorfor betale dig med PaysafeCard i stedet for kontanter ved et fysisk møde?

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden:

Online kan jeg forstå, for så kan køberen af din ydelse forblive anonym, men hvorfor betale dig med PaysafeCard i stedet for kontanter ved et fysisk møde?

Hovedparten af mine gæster har ingen problemer med ikke at være anonyme overfor mig, det handler nok mere om, at nogen kan kigge med på kontoudtog. Det er nok lettere at forklare et køb på tanken, end hvorfor man har hævet 1000,- i kontanter. 

Skrevet

Som andre har nævnt er snapchat hurtigt, nemt og anonymt, samtidig med at det giver god mulighed for mersalg og reklamere.

Liv skrev, for 6 timer siden:

Indtilvidere (et eller to ord?)

To ord - Indtil videre :)

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 17 minutter siden:

To ord - Indtil videre :)

Tak, jeg kan godt se det nu - og er også kommet i tanke om huskereglen, om tryk på første ord i sammensatte ord :) 

Skrevet
AalborgLook skrev, for 7 timer siden:

De gange jeg har haft gang i noget via Snapchat - ca. 8-10 gange - har det altid været fup.
De vil heller sælge billeder eller have penge forud osv., så jeg har helt droppet Snapchat til det frække.

Men måske jeg bare har været uheldig...

Jeg har samme oplevelse på Snapchat altid betale for VIP for at kunne mødes 

Skrevet

Jeg følger bla. @SiaUngQ og Rouwdy Couple og de bruger begge to platformen meget dygtigt og med forståelse for hvordan de kommer ud med daglige lokations og tilbuds updates på en god måde 

Skrevet

Har slet ikke snapchat og jeg har igen intentioner om at få det. 

Skrevet
pacer skrev, for 22 minutter siden:

Har slet ikke snapchat og jeg har igen intentioner om at få det. 

Samme her, mon ikke det er aldersbetinget? ;) 

Skrevet
Liv skrev, Lige nu:

Det er jeg bange for :D

Skrevet
Liv skrev, for 13 minutter siden:

Føler mig meget ung nu som en på Snappen :D :wub:

Skrevet

Hvad er SNAPCHAT ? :rolleyes:

De får ikke mit besøg eller penge, og jeg kan som regel se at de også er for unge til mig :D

Og hvis de benytter det selv om de er over 40 så er de vist unge med de unge og så duer det heller ikke.

Næe en dejlig moden kvinde måske endda med en grå kønsbehåring ( jeg foretrækker dem glatte så kan alligevel ikke se om de er grå :wacko:) er klart mine favoritter.

Så dem der har mit nummer må gerne sms'e et godt tilbud. ( Ja det var en finte til en anden tråd)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.