Hop til indhold

Recommended Posts

Ved godt man ikke må give adresse, men er det i fornuftig gåafstand til centrum/nær banegården. Eller.

Ved jeg kunne spørge hende, men vil ikke spilde hendes tid, hvis nu jeg ikke kan komme forbi hende, på grund af afstanden til stedet:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyndhviddiller skrev, for 21 timer siden:

Der er 1,3 km fra OBC til stedet, cirka et kvarter til fods. Det er turen værd ;)

Perfekt, så inden for gåafstand. 

Tusind tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 20 timer siden:

Hvis du ved hvor Føtex på Vesterbro ligger, så er det et par minutter på gåben derfra

Det gør jeg. Så det er helt perfekt, tusind tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hook skrev, den 3/9/2023 at 21:19:

15 min 600 kr. for en rumæner uden 69. Det er simpelthen for dyrt. En flot rumænsk pige koster normalt 500 incl. 69. Måske er jeg bare heldig? Rumænske og piger fra Moldova er normalt de billigste også selvom de er flotte. Flotte polske er en hund dyrere.

For dælen, hvad er det for en fedterøvs mentalitet...hun kan da sætte sin pris som hun vil..og helt ærligt hvem gider dog at hænge sig i 100kr 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fullerman skrev, den 7.11.2023 at 05:13:

For dælen, hvad er det for en fedterøvs mentalitet...hun kan da sætte sin pris som hun vil..og helt ærligt hvem gider dog at hænge sig i 100kr 

Se, det skal du og en luder, der giver dig et hjerte ikke bestemme! Jeg har masser af penge, men er imod det prisskred, nogle tror er kommet for at blive. Endda 700,- for metervaren Thai. Fuldkommen til grin. Renten er høj og økonomierne falmer, en normalisering er på vej.

Fullerman, vi er forskellige. Du handler stort ind på tankstationer og jeg i Lidl. Jeg er millionær og du er fattig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fullerman skrev, den 7.11.2023 at 06:13:

For dælen, hvad er det for en fedterøvs mentalitet...hun kan da sætte sin pris som hun vil..og helt ærligt hvem gider dog at hænge sig i 100kr 

Hvorfor skulle du vække ham igen, nu havde vi lige fået ro i denne tråd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 9.11.2023 at 21:46:

Hvorfor skulle du vække ham igen, nu havde vi lige fået ro i denne tråd 

Enig - ro på tråden og blot en kommentar. Skulle stedet være på Vindegade, ind ad en port og et værelse uden dør monteret har jeg kun godt at sige om stedet. Her har jeg kneppet flere lækre rumænske piger og sjovt nok ligger de sig altid doggystiling til at starte med. Eneste minus er den manglende dør - top lækre tøser. For ca. 15 år siden var der til tider en lækker dansk teen tøs på stedet. Desværre er det passe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må melde mig i koret af tilfredse gæster som har besøgt denne smukke kvinde. Hun er lille petit og lækker med de smukkeste små bryster, lige som jeg elsker dem.

Jeg har sjældent fået et blowjob som det hun giver, det er vildt frækt, men stadig med den ro, så man ikke kommer med det samme, hun har tiden til at gøre det ordentligt. Jeg overvejer når jeg skal besøge hende igen, om jeg blot skal nøjes med et blowjob, og så lade hende gøre mig færdig med hånden, for det kan virkeligt noget. Men hun er også dejlig at have sex med, så det vil blive et svært valg.

Man får den tid som man betaler for, og hun er frisk på en god snak efterfølgende. Jeg kan også kun anbefale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...