Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været forbi denne smukke pige

https://annoncelight.dk/showad/383135

som hedder Michelle og det er 100 %  hende på billederne. 

Hun er meget sød, naturlig smuk og yder super GFE service med hensyn til kundernes ønsker.

Fik super øko-blowjob og efter dejlig GFE sex i alle positioner... 
Hendes engelsk er rigtig godt, og hun er nem at tale med... 

Varm anbefaling herfra  :P  pas på hende...
Gentagelse - snart igen  :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt enig. Jeg var også forbi hos hende og tog hende i mange positioner. 
Hun er 25 år og fra Romanien. Super lækker slank veltrænet krop med små bryster, der vist har fået lidt hjælp. 
Hun vil blive i Odense et stykke tid, sagde hun

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thorsonito2 skrev, for 1 time siden:

Jeg har været forbi denne smukke pige

https://annoncelight.dk/showad/383135

som hedder Michelle og det er 100 %  hende på billederne. 

Hun er meget sød, naturlig smuk og yder super GFE service med hensyn til kundernes ønsker.

Fik super øko-blowjob og efter dejlig GFE sex i alle positioner... 
Hendes engelsk er rigtig godt, og hun er nem at tale med... 

Varm anbefaling herfra  :P  pas på hende...
Gentagelse - snart igen  :wub:

Tak for anmeldelsen - det må være rekord tid, at en Gp har linket til en anmeldelse... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige været på besøg. Klart en af de sødeste piger, jeg har mødt i gamet. Helt nede på jorden, giver rigtig god service og kan lide hvad hun laver. Hun gør glad.  Jeg skal forbi igen!

Redigeret af Tyndhviddiller

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelsen - det må være rekord tid, at en Gp har linket til en anmeldelse... :D

... ik'os  ??? :D jamen led ikke efter nogen konspiration ;)
Jeg skrev selv til pigen, at jeg lavede en kommentar...
og det er godt for alle brødre at vide, at hun er god synes jeg :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

15 min 600 kr. for en rumæner uden 69. Det er simpelthen for dyrt. En flot rumænsk pige koster normalt 500 incl. 69. Måske er jeg bare heldig? Rumænske og piger fra Moldova er normalt de billigste også selvom de er flotte. Flotte polske er en hund dyrere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hook wrote, 23 hours ago:

15 min DKK 600 for a Romanian under 69. It is simply too expensive. A beautiful Romanian girl usually costs 500 incl. 69. Maybe I'm just lucky? Romanian and Moldovan girls are usually the cheapest even if they are good looking. Nice Polish is a bit more expensive.

Dear Hook,

I looked a bit through your posts and saw that your budget is 500 dkk for 15 minutes, it's not my fault that my price is above your budget. I don't see the point in giving your opinion since you haven't visited me. I think the price is determined by the quality of the service, not by the nationality. I think I deserve 600 dkk for 15 minutes in which you have sex and blowjob (and blowjob can be without if you are clean). I think you are one of the possible clients who send the message "I only have 500 dkk" I refused you and you thought to give your opinion about my prices and how much I deserve.

Warm hugs, 

Romanian girl!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Best.Gfe skrev, for 1 time siden:

Dear Hook,

I looked a bit through your posts and saw that your budget is 500 dkk ...

Kære "New girl"

Dette er en dansk side, så jeg skriver på dansk. Du har intet forstået. Det har intet med mit budget at gøre, men at rumænske, moldovere, albanere mv. fra det område ER lavprispiger til typisk 500 kr for 15 min incl. 69. Det mere lukrative segment fra Polen og de Baltiske lande tager typisk 600 kr inkl. 69. Det er så bare min mening, men også min erfaring over mange år. Og nej, jeg har ikke skrevet, jeg kun havde 500 kr, desværre du, find en anden at hænge ud. Jeg har ALDRIG købt en lækker pige fra f.eks. Polen til 600 kr uden 69 og yderst sjældent har det manglet til 500 kr. Sig til din pimp, han må ned i løn.

Redigeret af Hook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hook skrev, 1 time siden:

Kære "New girl"

Dette er en dansk side, så jeg skriver på dansk. Du har intet forstået. Det har intet med mit budget at gøre, men at rumænske, moldovere, albanere mv. fra det område ER lavprispiger til typisk 500 kr for 15 min incl. 69. Det mere lukrative segment fra Polen og de Baltiske lande tager typisk 600 kr inkl. 69. Det er så bare min mening, men også min erfaring over mange år. Og nej, jeg har ikke skrevet, jeg kun havde 500 kr, desværre du, find en anden at hænge ud. Jeg har ALDRIG købt en lækker pige fra f.eks. Polen til 600 kr uden 69 og yderst sjældent har det manglet til 500 kr. Sig til din pimp, han må ned i løn.

Mr Hook, det er meget dårligt at opdele GP prismæssigt for latin, dansk eller østeuropæisk

og frem for alt synes jeg at du ikke skal sige hvor meget piger fra forskellige lande skal tage for deres tjenester... 

ALT er en personlig aftale mellem pigen og kunden.  Take it or leave it...  

BTW... dine kommentarer om "pimps" lyder som et fattigsindet klynkeri.  

Michelle er en 1.klase selvstændig pige og heldigvis er der flere som bliver enige med mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thorsonito2 skrev, for 7 timer siden:

Mr Hook, det er meget dårligt at ....

Det er bare sådan fakta er. De danske er de dyreste, så kommer de polske og baltiske..... og til sidst rumænere, moldovere, albanere osv. Prisstrukturen har altid været sådan. At gøre forum opmærksom på, når priser ryger op samtidig med at ydelserne indskrækes er i min verden et must. Det er for nogle blevet skruet lidt for meget på pris/vægt, hvis du forstår. Min kommentar om pimp, tja, du, han tager ofte en meget stor del af kagen, især ved piger fra det område. Du få måske procenter?  Tvivler ikke på pigen kan være lækker, de er mange af dem, også til "normal" pris. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hook skrev, den 9/4/2023 at 9:24 PM:

Kære "New girl"

This is a Danish page, so I write in Danish. You have understood nothing. It has nothing to do with my budget, but that Romanians, Moldovans, Albanians etc. from that area ARE low-cost girls for typically DKK 500 for 15 min incl. 69. The more lucrative segment from Poland and the Baltic countries typically takes DKK 600 incl. 69. That is just my opinion, but also my experience over many years. And no, I didn't write, I only had DKK 500, unfortunately you, find someone else to hang out with. I have NEVER bought a nice girl from e.g. Poland at DKK 600 without 69 and extremely rarely it has been short of DKK 500. Tell your pimp, he has to take a pay cut.

If my phone translated correctly, you said that you are not the type of person who pays more.  Before answering you, I looked at your posts, so I also have the picture that I attached because today I did not find this answer on your profile.  I work qualitatively, not quantitatively.  Maybe if I put a lower price I would have more customers, I prefer to have fewer customers.  Each girl demands as much as she wants and works as she thinks is best for her.  I'd rather have time to go to the gym, maintain my work space and make sure it's clean.  My pictures are real and recent, I don't have 10 extra kg.  What you see is what you get whoever wants to spend time with me is welcome.  I like to make sure all my costumers get the same quality service, so I'd rather have 5 clients than 10.

IMG-20230906-WA0000.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Best.Gfe skrev, for 9 timer siden:

If my phone translated correctly, you said that you are not the type of person who pays more.  Before answering you, I looked at your posts, so I also have the picture that I attached because today I did not find this answer on your profile.  I work qualitatively, not quantitatively.  Maybe if I put a lower price I would have more customers, I prefer to have fewer customers.  Each girl demands as much as she wants and works as she thinks is best for her.  I'd rather have time to go to the gym, maintain my work space and make sure it's clean.  My pictures are real and recent, I don't have 10 extra kg.  What you see is what you get whoever wants to spend time with me is welcome.  I like to make sure all my costumers get the same quality service, so I'd rather have 5 clients than 10.

IMG-20230906-WA0000.jpg

Best.Gfe skrev, for 10 timer siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Best.Gfe skrev, for 11 timer siden:

If my phone translated correctly, you said that you...

Kære "New Girl"

Tja.. du snakker. Jeg nægter at tro, du er ligeså lækker, som hende jeg omtaler d. 17. juli. 500,- for det hele. Mener hun hedder Maria91. En utrolig lækker slank tøs i topklasse. Der var ingen lav kvalitet eller hastværk. Jeg forstår da godt du presser citronen, det er der flere i branchen, der forsøger. Jeg hopper bare ikke på den. Du vi gerne have få kunder og så nyde en masse fritid- ha, ha, det svare til, jeg ønsker at blive hævet i lønniveau over mine kollegaer og så arbejde et par timer mindre hver dag. Den holder bare ikke, når jeg, som dig levere samme vare.

God dag til dig - håber du få nogle i fælden.

Redigeret af Hook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hook wrote, 55 minutes ago:

Dear "New Girl"

Well.. you talk. I refuse to believe you are as hot as the girl I mentioned on July 17th. 500 for the whole thing. I think her name is Maria91. An incredibly delicious slim bitch in top class. There was no low quality or rush. I understand that you are squeezing the lemon, there are several people in the industry who try. I just don't jump on it. You and I would like to have few clients and then enjoy a lot of free time - ha, ha, that corresponds to, I want to be raised in salary level above my colleagues and then work a few hours less every day. It just doesn't last when I, like you, deliver the same product.

Good day to you - hope you catch some in the trap.

I thought that we give our opinion when we "test the product". I don't see what the trap is since the prices and services are on the website?! The fact that you don't think I deserve that much is not my problem. You gave your opinion without visiting me and only because, as you wrote, "you are not the type to pay more".

I wish you all the best :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Best.Gfe skrev, den 4.9.2023 at 20:25:

I think you are one of the possible clients who send the message "I only have 500 dkk" I refused you and you thought to give your opinion about my prices and how much I deserve.

Warm hugs, 

Romanian girl!

Love your answer (and your signature).. Simply fantastic! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hook skrev, den 5.9.2023 at 07:04:

Det er bare sådan fakta er. De danske er de dyreste, så kommer de polske og baltiske..... og til sidst rumænere, moldovere, albanere osv. Prisstrukturen har altid været sådan. At gøre forum opmærksom på, når priser ryger op samtidig med at ydelserne indskrækes er i min verden et must. Det er for nogle blevet skruet lidt for meget på pris/vægt, hvis du forstår. Min kommentar om pimp, tja, du, han tager ofte en meget stor del af kagen, især ved piger fra det område. Du få måske procenter?  Tvivler ikke på pigen kan være lækker, de er mange af dem, også til "normal" pris. 

Så fakta er i din verden at de danske er de dyreste ? 
det kommer jo helt an på hvad du sgr. !!!!

hvis det er så ung og uerfaren pige som muligt vil jeg give dig ret, hvis det er gfe / milf  så langt fra. Der findes danske piger/damer fra 300 og 500 og op til meget - ik for 15 min men for en oplevelse , polske rumænske er ca fra 1-1500 igen for en oplevelse. 
hvis jeg går til en pige er det som udgangspkt aldrig for 15 min - for mig er det bare ikke det jeg søger,  uanset er der ingen grund til og stejle - men og sige generelt sådan og sådan ja hvis du går efter dem med pimps hvis du gider og søge lidt mere er der uanede muligheder . Nud det lækre. Vejr og ikke mindst de lækre damer …. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper
niskanen skrev, for 2 timer siden:

Hvor i alverden er der en admin henne til at stoppe afsporing fra anmeldelsen?

Han er her. Og enig tilbage til anmeldelsen 

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg missede desværre chancen for at møde hende i aften.
Vi havde aftalt tid og sted men noget uventet kom i vejen og jeg måtte springe fra i sidste ende. 
Hun var dog ekstrem professionel og svarede hurtigt på mine beskeder. 
Tror virkelig jeg missede en god aften, så det må i andre ikke gør. 

I’m so sorry for wasting your time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chillwithme22 skrev, for 14 timer siden:

Jeg missede desværre chancen for at møde hende i aften.
Vi havde aftalt tid og sted men noget uventet kom i vejen og jeg måtte springe fra i sidste ende. 
Hun var dog ekstrem professionel og svarede hurtigt på mine beskeder. 
Tror virkelig jeg missede en god aften, så det må i andre ikke gør. 

I’m so sorry for wasting your time.

Altså helt ærligt, hvad tror du at det interesserer os andre, at du har misset et besøg. Skriv nu en god anmeldelse af er besøg i stedet. Det kan vi bruge til noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først tak til @Thorsonito2  for at gøre opmærksom på Michelle. Uden din anbefaling var det nok ikke en annonce, jeg umiddelbart havde studeret nærmere.

Jeg tog en spontan beslutning, og besøgte Michelle i dag. Gode anbefalinger, og jeg kunne godt li' hendes jordbundne svar her i tråden.

Jeg kan kun sige, at det var nok dagens bedste beslutning.

Michelle er en virkelig dejlig og smuk kvinde, men først og fremmest fornemmer man mennesket og hendes personlighed.

Alt sammen noget jeg finder stærkt tiltrækkende foruden det åbenlyse fysiske.

Oplevelsen var nærværende, lidenskabelig og helt ærligt, så er hendes prisniveau lavt i forhold til min oplevelse.

Eneste minus er at min børns arv er i fare :D For det bliver ikke sidste gang jeg besøger Michelle, hvis hun fortsætter med at tage mod besøg.

Pas godt på hende derude. Det skylder I hende, os andre og jer selv :)

Redigeret af Architect
Glemte at takke OP

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er super sød og lækker. Rigtig sød at snakke med, rigtig køn at se på, og rigtig lækker at sexe med.hun er også en køn pige, også selvom hun ikke viser ansigt på annoncen.

skal helt sikkert besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDude69 skrev, den 3.9.2023 at 17:15:

image.png.63e986429c786bf230163929edfd6d89.png til 3 SEP er da 7 dage. Dem der har rekorden er nede på få timer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...