Hop til indhold

mænd, der besøger GPs læger i 30 min

Featured Replies

Skrevet

Det længste jeg har haft booket er 3 timer 1 time med 2 GP'er og så 2 solo med 1. Beste 3 timer jeg har haft længe. Sex, massage, blot ligge med hende og så lige en tur mere nå man er klar. Ikke noget jeg gør tit men det var noget der skule frejers og kendte hende i forvejen. Ellers normalt 1 time. 

• 10 months later...
Skrevet
Max_p skrev, den 29.8.2023 at 01:54:

hej, jeg spekulerer på, om folk, der besøger GPs læger i 30 minutter, ender med at bruge 30 minutter på ren sex og intimitet med dem? eller er det en samlet tid på 30 minutter, der inkluderer aflevering af penge, tøjskift og brusebad før og efter sex? hvordan måler I 30 min tid?

På de klinikker jeg har besøgt er bad og udveksling af penge/aftale af ydelser noget der foregår før uret starter.

Hvis det er fælles bad eller leg i badet er det naturligvis inkluderet i tiden.

Men der er rigtig mange kunder der køber længere tid end de bruger og en del der også gerne lige vil snakke og nusse lidt (jeg selv inklusive).

Jeg har hørt rygtebaserede historier om at der bliver snydt med tiden på klinikker (at tlf. damen banker længe før tid), men jeg har aldrig oplevet det og de historier pigerne fortæller, der er det som regel kunden der går før tid enten fordi de har fået det de kom efter eller fordi de ikke kan finde ud af hvad de skal bruge resten af tiden på.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 29.8.2023 at 09:24:

Man køber jo ikke 30 minutters sex, men 30 minutters selskab MED sex.. 

Jeg er med på alt det med at komme for sent osv, men hvis jeg ikke kunne komme lidt før tid og få et bad uden at betale 2k/t for det, så blev jeg væk...

Skrevet

Fedt at tråden, der handler om, hvad 30 minutter er, bliver afsporet at eksperter, der ved præcist hvorfor GPer vælger deres erhverv.

På danske klinikker er standarden, tiden starter når pigen går ud af lokalet med pengene i hånden. Elsker de piger, der næsten straks efter, dukker smilende op i døren. Ca. 5 minutter før tid bankes der på døren - tid til at gøre sig færdig. 2. gang der bankes, efter 30 min., så er det alvor, se at få tøj på og kom ud af vagten. 

Og alt er individuelt, nogle hyggesnakker over tiden, hos andre har pigen og teledamen booket lidt hårdt, så kan man jo blive snydt for lidt tid - fordi pigen lige skal have tid til at nette sig, etc. 

Mine erfaringer - del gerne dine - dine fordomme gider jeg ikke høre om.

Skrevet

Jeg bestiller altid mindst to timer, normalt mere end det. og meget af den tid går med at snakke og kæle. Jeg har ærlig talt aldrig forstået meningen med 15 eller 30 minutters reservationer. Er hele formålet ikke at få en dejlig og afslappet oplevelse frem for at få udløsning så hurtigt som muligt? I så fald kan du klare det selv, helt gratis, er min tanke.

Skrevet

Bestiller enten 30 min eller 1 time. Nogle gange trækker det ud og er der i mange timer, har aldrig givet ekstra eller blevet bedt om det.

Jeg har kun prøvet bordel en gang. Da pussygalores lå på Frederiksberg. Det er nok 15-18 år siden. Husker tydelig GP,  hendes sidste aften(stoppede), kyssede farvel i døren, hvor hun tilbud telefonnummer, tog 20 min, afbrud af banken på døren fra telefondamen. Jeg takkede nej til telefonnummer så dum som jeg er. Af høflighed, for jeg tror ikke helt jeg forstod. Lidt akavet, da det var min første gang med GP.

Med SB'er (GP) er jeg måske en af de hurtige tror jeg. Enkelte (6 stks) har jeg brugt timer med, hvor der kun er bestilt sex 30m-1 time. Det er aldrig planlagt fra min side, men tiden flyver og tænker ikke over det - tager det som det kommer, med venlighed - aldrig haft udfordringer eller negativitet. Går pænt hvis de begynder at gabe eller komme hentydninger. Dem jeg historisk har været med er ofte 15-30 min. Og er næsten altid ud af døren lige efter sex med pænt farvel. Nogle GPer var så flotte og dejlige at det var 21 sec and done!

Seneste SB var mest uden sex. Jeg nød hendes selskab så utrolig meget - kunne ikke være mere ligeglad med sexen. Hun var bare dejlig. Brugt mange timer sammen.

I start 2024 var jeg i Polen,(er ikke sammen med udlandske kvinder altså GPer,(privat har jeg) ikke fordi jeg ikke vil, har bare aldrig været aktuelt før) arbejdsrelateret. Kom til at skrive med SB på SD, kort besøg 1 times hygge, vi endte med at at bolle on og off (mest on) i mere end 5 timer. Hun var simpelthen så fantastisk. Det hjælper også når hun siger waow what a nice dick, og så havde jeg sørget for proviant på luksushotel, hun tilbød at sove der, og igen, ville ikke være krævende så, sagde pænt nej - what an idiot i am. 

November 2023, sammen med sød ung SB, 22 år, Høve Sjælland. Bestilte 30 min, vi rå hyggede i 3 timer hjemme hos hende. Maj 2024 bestilt ,30 min, i min bil, sød 25 årig, vilde 3 minuter, hun var virkelig smuk. Begge skriver stadig til mig, men har kun seneste SB i tankerne og er helt stoppet brug af GP'er.

Så min erfaring er jo, at det er super individuelt, på dagen, lysten, pigen, kemien - der er så mange variabler. 

Jeg har aldrig mødt en, der ikke gad mig og ville have mig ud af døren. Det har aldrig været ( come and go) fra deres side, men jeg har nu altid gået lige efter, undtagen de få 6 gange. Transaktionen er jo sket og en aftale er en aftale.

Redigeret af TheLegend

Skrevet
FlemmingP skrev, for 12 timer siden:

lokalet med pengene i hånden.

Nej.. Tiden starter når pigen kommer ind på værelset igen.. Det er noget alle de teler jeg har kendt har været meget obs på.. Ønsker du at få banket 10 min før så vil de fleste teler afvise og sige de banker på 25.. Som regel siger telen lige “jeg starter tiden, god tur” når man gå ind til gæsten.. 

Skrevet

Jeg synes det er ok at tiden starter når man har sagt goddag og pigen er klar (altså har lavet det forberedelser hun ønsker).

og at man skal være færdig og klædt på når tiden slutter, så man er klar til at forlade stedet. Man bruger jo pigens service i dette tidsrum, tænker jeg.

Det er herligt at nogle piger giver lidt mere tid i slutningen og det nyder jeg meget, men forventer det jo ikke.

Det er ikke ok, hvis pigen prøver at afslutte længe før tiden er gået uanset om man har fået udløsning eller ikke. Skal det afsluttes tidligere end den aftalte  tid, må det være på gæstens initiativ, synes jeg.

Men det er jo pigerne der sætter reglerne. Gæsterne bestemmer hvor de kommer og om de kommer igen. Længere er den vist ikke.

Redigeret af Slowman

Skrevet
jackson666 skrev, for 16 timer siden:

...Tror du de kvinder som har mellem 4-10 kunder om dagen i 1-2 måneder virkelig elsker deres job eller pengene???

Du starter med en afsporing og en bruger gør opmærksom på at der er tale om en afsporing, men alligevel insisterer du på at diskutere noget andet end det tråden handler om.

Skrevet

Liv@ Hvordan kan "de" blive til  "Specifikt" når  Refresh@ skriver "f.eks."   Jeg mener ikke "specifikt" nogen men generelt.

Når jeg bestiller 30minutter men får 45minutter (betaler ikke ekstra) er det fordi i/vi er mennesker og ikke robotter. Dog er i (gp) profesisionelle og vi kunder amatør -og mange gange bliver der "skyndt på os" for vi skal komme hurtigt, bare efter 5-10min. nogen gange. En sjældent gang kan jeg opleve det beskrevene (tiden skrider) fordi der opstår en "speciel" kemi/man glemmer tid og sted i agtet. Jeg er ikke stamkunde nogen steder -har ikke den interesse, men vil gerne møde nye piger;-)

Jeg vil gerne anerkende/medgive at i er mennesker af kød og blod med følelser -ligesom os kunder og en hver anden. Det er en hård branche både for jer og os. Når man er stamkunde kan man sikkert opbygge et "specielt" bånd med sin gp over tid. Det vedkender jeg også. Og jeg tror måske også nogen få finder sammen -gp og en kunde og bliver et par/kærester. 

Vi er meget forskellige både gp og kunder -gentager lige mig selv Gp er den professionel (det er jeres arbejde) i har et større ansvar -i må ikke lege med kundernes følelser! der kommer mange "svage sjæle" som ikke ser/kommer tæt på en kvinde i hans dagligdag normalt -en sjældent gang kommer han på besøg hos en af jer gp -nogen kunder har ikke oplevet kærlighed/ømhed/opmærksomhed fra en kvinde i årevis, kun når han går på besøg hos en gp -oplever han det -man kan ikke fortænke ham i, at blive forelsket/tolke tingene der sker forkert (gensigdig følelser)... Så er det muligvis den anden gruppe af kunder som godt ved, hvad det foregår, og kan styrre det at få lidt ekstra af deres gp i ny og næ -uden at tro en hel masse/tænke/tolke videre. Men i har et stort ansvar som gp/professionel -med de ting i gør og siger. Man skal ikke læse ret meget herinde -før man støder på dilemmaet "der er følelser i klemme" vi kunder har også et ansvar, men vi bliver aldrig professionelle kunder... Kan vi ikke blive bedre til at passe på hinanden og hinandens følelser... Herinde kommer det tit til at handle om, nogen er bedre end andre. Eller nogen mener de skal forsvare gp 

Skrevet
Larschristian skrev, for 15 timer siden:

Nej men sådan er det med tråde de udvikler sig. 

Du VED at det er en afsporing, men du gør det alligevel. Du har ovenikøbet fået både advarsler og karantæne før. Nu får du så endnu en.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.