Hop til indhold

Mænd der tager sammen på sextur

Featured Replies

Skrevet

Hej derude 

Jeg ville spørge om der findes et forum eller en gruppe for mænd der tager sammen på sextur på modeller i europa? 

Skrevet

Tusind tak for at linke til min tråd!

Jeg er i den grad til rådighed, hvis denne tråd kan bidrage med interesse for min tråd - tak :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Tager jeg helt fejl hvis det ikke bare er jeg personligt der nu står på bar bund, efter først 5 måneders karantæne og så mit fravalg af ikke at vende tilbage til EG i ca 2 år.

Men at pandemi og krig har taget livet af de netværk til tidligere fællesrejser, der tidligere er opstået, gået til og hvor nye opstod.

Sådan at måske næsten ingen længere har kontakt til nogle, som de tidligere har kendt over længere tid .

Og som de tidligere rejste sammen med.

Hvis det er tilfældet, så er vi jo alle sat 10 år tilbage i tiden:-(

Betyder det at alt det som vi var dem der skabte, af netværk og muligheder for at vi rejser sammen som sexturister.

Det i virkeligheden vil skulle genskabes helt fra bunden, hvis vi igen skal kunne arrangere fællesrejser som tidligere.

Og skrive om det som for år tilbage.

Hvis det står sådan til, er det en tragedie:-(

Belært af tidligere erfaringer med at skabe netværk fra bunden, så kan det godt tage 1- 2 år at lykkes med at tiltrække interesserede.

Som vil mødes med og rejse sammen med andre.

I det lys kan jeg kun opfordre alle der vil kunne det, at de vælger at tage initiativ til, og tilbyde at andre kan rejse sammen på fællesrejser.

Sådan som vi vi var dem der tidligere gjorde det over en årrække.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.