Hop til indhold
natja12

TRÅDEN TIL DIG SØDE SUGARBABE

Recommended Posts

Kære søde værdifulde sugarbabe. 

Vil du ikke godt være sød at elske dig selv og lade være med at give mændene alt de vil have for en slik? I er mere værd.  Mænd bliver kun nærige når de ved at de kan finde billigere. Det skal vi stoppe, piger.  Vi er mere værd end 500 kr blow og 1000 kr timelange knald. 

Især jer helt unge piger.. elsk nu jer selv. I er specielle og værdifulde og ingen har krav eller ret på noget i ikke ønsker og i skal tage langt mere end ovenstående. Dobbelt op, piger.  

Ingen går ned til lokale fysioterapeut eller massør og prutter om prisen som på et loppemarked. Det skal de heller ikke hos os. 

Støt op, piger.  

• Synes godt om 2
  • Tak 5
  • Haha 3
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 3
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle er mennesker har verdi, og jeg er enig i at man ikke skal gå med til noget man ikke  vil, men jeg syns ikke du skal blande dig i hvad andre piger tænker når det kommer til penge. Det skal de selv bestemme… Om nogen skulle have lyst til at give et bj eller andet for mindre end hvad du tænker er fair så er det op til den enkelte, ikke dig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
natja12 skrev, for 1 time siden:

Vi er mere værd end 500 kr blow og 1000 kr timelange knald. 

Søde natja12. Tror du har misforstået konceptet Sugarbabe. Hvis du vil arbejde med fastsatte timepriser så kald i det mindste dig selv hvad du er. En gp (eller mere forældede ord for det samme). 
Ved godt mange mænd som kvinder har fordrejet ideen om sugarbabes oprindelig var det baseret på at have en sugardaddy. Være hans faste elskerinde mod betaling/gaver/gode oplevelser. Og samværet var ikke tidsbegrænset. Med en sugardaddy kan du ikke forvente en fast pris men at blive forkælet med hvad de nu har og ønsker at give. 
Og en ting er helt sikkert du kan ikke diktere hvad andre skal gøre. Hvis du ikke får hvad du ønsker. Så gå videre til en anden. 
Dit motiv er tydeligt penge. Hvordan vil du have en fast sugardaddy hvis du tager alt hvad han ejer og har ved første møde. 
Jeg har været SB men valgte ar stå ved hvad jeg er GP. Vælger stadig mine priser lavt/mellem priskategori. Ikke fordi jeg ikke er mere værd, men fordi det skal være retfærdigt for alle parter og fordi jeg hellere vil have faste kunder der har råd til genbesøg. Som nye konstant. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
natja12 skrev, for 2 timer siden:

Kære søde værdifulde sugarbabe. 

Vil du ikke godt være sød at elske dig selv og lade være med at give mændene alt de vil have for en slik? I er mere værd.  Mænd bliver kun nærige når de ved at de kan finde billigere. Det skal vi stoppe, piger.  Vi er mere værd end 500 kr blow og 1000 kr timelange knald. 

Du har helt misforstået konceptet Sugardating og selvom dit indlæg faktisk er vigtigt på sin egen måde og det er godt, at du på dén måde 'kalder op' til de piger, der tror de er sugarbabes, men faktisk er fritids-/amatørprostituerede så synes Jeg samtidigt, at du skal bruge din bekymring til at fortælle disse piger, at de IKKE er sugarbabes, men amatørprostituerede.

Sugarbabe skriver det hele bedre end Jeg nogensinde ville kunne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ak ja..:( men man skulle absolut herind for at se om nogle havde fundet guld ..ps natja12 der er sikkert et job i netto til dig på en dagsløn efter skat på 600 ..Så vær dog glad for der endnu ikke er opfundet en pille mændene kan tage :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
Jegharværetherfør skrev, for 22 minutter siden:

Ak ja..:( men man skulle absolut herind for at se om nogle havde fundet guld ..ps natja12 der er sikkert et job i netto til dig på en dagsløn efter skat på 600 ..Så vær dog glad for der endnu ikke er opfundet en pille mændene kan tage :D

Hvad skal det der personlige angreb til for?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da ganske alm. prisdannelse, hvis der er meget til salg, falder prisen.

Hvorfor betale 1 million hvis det kan fåes for 1000 kr.

Så hvis sugarbaben mener det er svært og sælge den vare hun tilbyder til den pris hun vil have, ja så burde hun forlade branchen, eller følge den 

alm. prissætning efter udbud og efterspørgsel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hrolandj skrev, for 1 time siden:

Du har helt misforstået konceptet Sugardating og selvom dit indlæg faktisk er vigtigt på sin egen måde og det er godt, at du på dén måde 'kalder op' til de piger, der tror de er sugarbabes, men faktisk er fritids-/amatørprostituerede så synes Jeg samtidigt, at du skal bruge din bekymring til at fortælle disse piger, at de IKKE er sugarbabes, men amatørprostituerede.

Sugarbabe skriver det hele bedre end Jeg nogensinde ville kunne.

Hun glemmer nok bare lige at skrive at det er mændernes skyld at det har udviklet sig på den måde i Danmark og ikke pigernes.. Utrolig mange brugere af hjemmesiderne osv søger egentlig bare et billigt knald uden kondom.. Jeg har selv været bruger ganske kort og ledte efter det traditionelle elskerinde forhold uden nogen former for succes.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Hun glemmer nok bare lige at skrive at det er mændernes skyld at det har udviklet sig på den måde i Danmark og ikke pigernes.. Utrolig mange brugere af hjemmesiderne osv søger egentlig bare et billigt knald uden kondom.. Jeg har selv været bruger ganske kort og ledte efter det traditionelle elskerinde forhold uden nogen former for succes.. 

Det kan ikke kun tilskrives mændene, at tingene forholder sig sådan som de gør. Der kommer flere og flere piger til, som tror at sugardating er det samme som fritidsprostitueret, og faktisk vil Jeg mene, at det skyldes Medierne (og især 3 specifikke kvindelige journalister) at de har det syn på tingene....

Del dette indlæg

Link til indlæg
hrolandj skrev, for 3 minutter siden:

Det kan ikke kun tilskrives mændene, at tingene forholder sig sådan som de gør. Der kommer flere og flere piger til, som tror at sugardating er det samme som fritidsprostitueret, og faktisk vil Jeg mene, at det skyldes Medierne (og især 3 specifikke kvindelige journalister) at de har det syn på tingene....

Men det ændre jo ikke på hvad brugerne på hjemmesiderne søger.. Samtalerne er startet op og når vi er kommet 2 beskeder ind bliver der spurgt om sex uden beskyttelse.. Når man så fortæller det ikke er muligt så stopper snakken der.. Dette skete med SAMTLIGE samtaler der blev startet.. Indenfor de første 5 beskeder efterspørges det.. Som regel bliver der også lagt ud i den første besked med en pris de ønsker at betale for sex uden beskyttelse.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Hun glemmer nok bare lige at skrive at det er mændernes skyld at det har udviklet sig på den måde i Danmark og ikke pigernes.

Jeg holder nu stadig fast i det er begge køns skyld. Og med den udlægning TS selv laver mht til priser. Er hun i hvert fald ikke sugarbabe. Nogen gemmer sig bag det fordi det lyder mere uskyldigt. Men er det ikke. Så hvis pigerne reelt annoncerede som det de er. Ville forvirringen også begrænses. Og der ville højst sandelig ikke være flere kvinde profiler på SD. Meget få i hvert fald. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 36 minutter siden:

Jeg holder nu stadig fast i det er begge køns skyld. Og med den udlægning TS selv laver mht til priser. Er hun i hvert fald ikke sugarbabe. Nogen gemmer sig bag det fordi det lyder mere uskyldigt. Men er det ikke. Så hvis pigerne reelt annoncerede som det de er. Ville forvirringen også begrænses. Og der ville højst sandelig ikke være flere kvinde profiler på SD. Meget få i hvert fald. 

Jeg læser det som et opråb til ikke bare at accepterer den pris mænderne byder.. Fordi det netop ikke er sugarbabe måden.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg læser det som et opråb til ikke bare at accepterer den pris mænderne byder.. Fordi det netop ikke er sugarbabe måden.. 

For at læse det som du selv beskriver, at det "ikke er sugarbabe måden" kræver jo ligesom at pigerne forstår, at de ikke er sugarbabes, men derimod fritidsprostituerede. 

En Sugarbabe har et Forhold til sin kunde, og mødes ikke bare med ham en enkelt gang for penge.

Vi er 100% enige om, at ingen bør knalde omkring med fremmede uden at bruge gummi, men det er jo ikke unikt for fritidsprostituerede. Der er en hel del professionelle prostituerede, der tilbyder sex uden kondom mod tillæg i prisen. 

At mændene på siden ikke forstår sugardating-konceptet er så noget helt andet, der er lige så dumt som at pigerne på siden ikke forstår det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

budskabet er rigtig fint.

Selv som kvinde må jeg undre mig over hvorfor budskabet er fint. Vi oplyser vores priser, så kan mændene vælge til eller fra. Går ikke ind for prisforhandling. Men hvorfor skal priserne op, hvorfor skal kun de rige ha råd til at besøge os eller leve af havregrød og rugbrød en hel måned for at få råd. Mens vi/nogen lever i sus og dus. 1000kr plus/minus er også hvad det koster f.eks at komme til psykolog uden statsstøtte. Jeg har åbent 6 dage om ugen næsten hele året rundt. Men selv med mine priser behøver jeg reelt kun 2-3 kunder pr dag for at have en fin månedsløn. Jeg kan reelt sige nej og tage en uplanlagt fridag lige når jeg vil. Ja vi skal også selv lægge fra til dårlige tider. Der er intet der hedder sygedagpenge eller pensionskonto mm. Men tror ikke der findes andre fag hvor der så let tjenes så meget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 20 minutter siden:

Selv som kvinde må jeg undre mig over hvorfor budskabet er fint.

Jeg hæfter mig primært ved, at de unge piger skal tro på sig selv, kende eget værd og ikke forære det hele væk. 

SweettieDK skrev, for 20 minutter siden:

Der er intet der hedder sygedagpenge eller pensionskonto mm. Men tror ikke der findes andre fag hvor der så let tjenes så meget. 

Nogle af os har både pensionsopsparing og sygeforsikring…. På den lange bane tror jeg ikke det er så let, at tjene hvad der skal tjenes, alt har en pris…. Husk, at der også skal betales skat og moms…. 

Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 16 minutter siden:

Jeg hæfter mig primært ved, at de unge piger skal tro på sig selv, kende eget værd og ikke forære det hele væk. 

Nogle af os har både pensionsopsparing og sygeforsikring…. På den lange bane tror jeg ikke det er så let, at tjene hvad der skal tjenes, alt har en pris…. Husk, at der også skal betales skat og moms…. 

Man kan sagtens have højt selvværd, uden at tage overpriser. Har helt styr på skat og moms, husleje, vand, varme, nyt frækt tøj, sengetøj, håndklæder og gentage vask af samme. Lever stadig et ok liv. Og især “sugarbabes” som nok kun har det som bi job. Lige skal tjene lidt lommepenge og muligvis ikke lige husker at oplyse skattefar om den ekstra indtægt. De kan nok hurtigt spare op til hvad end de ønsker for ca 1000kr i timen. 
Ps ens selvværd skal aldrig gøres op i penge eller materielle ting, det skal komme indefra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 6 minutter siden:

Man kan sagtens have højt selvværd, uden at tage overpriser

Jeg tror vi læser trådstarters indlæg med forskellige briller. Ingen taler om overpriser. Ingen taler om alle piger…..

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 16 minutter siden:

Man kan sagtens have højt selvværd, uden at tage overpriser.

Hvis man har højt selvværd og selvrespekt har man slet ikke brug for at sælge sig selv. 
men lever fint både i fattidom og rigdom. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Hvordan kan det være mændenes skyld at pigerne går med til det? 

Det må da være pigernes eget valg om de vil tjene penge på den vis.
Den traditionelle sugarbabe er der nok ikke mange kunder til vil jeg godt erkende, men om pigerne så går med på gennemsnitsmandens behov og økonomiske formåen er helt deres eget valg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
Gerzelle999 skrev, for 15 minutter siden:

Hvis man har højt selvværd og selvrespekt har man slet ikke brug for at sælge sig selv. 
men lever fint både i fattidom og rigdom. 

Dét kan læses både som "folk med selvværd og selvrespekt holder sig for gode til at sælge sex på grund af deres høje selvrespekt" og som "ingen har 'brug for' at sælge sig selv, men nogle vælger at gøre det alligevel"...

Er du sød at fortælle, hvilken af dem det er, eller hvis der er en tredje udlægning?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det her er jo egentlig bare en håndværker der synes det er træls andre er billigere og gerne så priserne kom op. 

Hvis man virkelig kan få timelange knald for 1000kr er det da også langt under konsensus, men det er pigen selv der sætter prisen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...