sejer 379 Skrevet 24. August, 2023 https://annoncelight.dk/showad/382840 Er der nogen der har besøgt Jasmin? Hun ser ret HOT ud............ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 518 Skrevet 24. August, 2023 Er med 99% sikkerhed sikker på hun hed “Julie” førhen. Jeg har mødt hende da hun var i Kbh og havde egentlig en ret positiv oplevelse med hende. Så hvorfor hun shuffler rundt i forskellige navne en gang i mellem, står for mig i det uvisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knalde_kalle 9 Skrevet 24. August, 2023 Hun har gået under flere forskellige navne. (Julie, daddyslillenymfo) Sker jo indimellem at der kommer lidt negativt omtale, eller også er det for at virke "nystartet" at hun gør det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 338 Skrevet 24. August, 2023 Er også ret sikker på det er Julie. Hendes service var top. Sød og fræk og spermhungrende. Hun slugte hver en dråbe, ja selv det der kom efter var hun nede og suge. Men jeg havde slet ikke kemi med hende, havde det faktisk mærkeligt bagefter. Ville ønske jeg havde søgt bedre herinde og læst noget om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 233 Skrevet 24. August, 2023 Det kunne der selvfølgelig godt være noget om. Hendes gamle snap chat virker heller ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 999 Skrevet 24. August, 2023 Der er mange her der mistænker at Julie og Jasmin er én og samme person, men jeg har begge på snapchat og det er ikke så længe siden de tilbød en trekant så jeg tror nu altså bare at det er to piger der ligner hinanden ret meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 338 Skrevet 24. August, 2023 (edited) Jeg besøgte Julie i marts. På det tidspunkt havde hun en annonce, der hed noget med daddys lille nymfo eller det stod i hvert fald i hendes annonce. Jasmin der nu er i Hadsten, kan jeg se har samme tatoveringer som Julie, og jeg har i øvrigt lige set klippet og kan genkende Julies stemme. Så hvis tingene skal stemme, så er der altså en kloning hér. Redigeret 24. August, 2023 af GBlover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KJ735 113 Skrevet 25. August, 2023 Eventyrmanden skrev, for 6 timer siden: Der er mange her der mistænker at Julie og Jasmin er én og samme person, men jeg har begge på snapchat og det er ikke så længe siden de tilbød en trekant så jeg tror nu altså bare at det er to piger der ligner hinanden ret meget. Hahaha puds nu brillerne. Kan du ikke se den halstatoo??? Det er hundrede procent sikkert samme pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg