Hop til indhold

Dansk babe Jasmin i Hadsten

Featured Replies

Skrevet

Er med 99% sikkerhed sikker på hun hed “Julie” førhen. 
Jeg har mødt hende da hun var i Kbh og havde egentlig en ret positiv oplevelse med hende. Så hvorfor hun shuffler rundt i forskellige navne en gang i mellem, står for mig i det uvisse. 

Skrevet

Hun har gået under flere forskellige navne. (Julie, daddyslillenymfo)

Sker jo indimellem at der kommer lidt negativt omtale, eller også er det for at virke "nystartet" at hun gør det.

Skrevet

Er også ret sikker på det er Julie. Hendes service var top. Sød og fræk og spermhungrende. Hun slugte hver en dråbe, ja selv det der kom efter var hun nede og suge. Men jeg havde slet ikke kemi med hende, havde det faktisk mærkeligt bagefter. Ville ønske jeg havde søgt bedre herinde og læst noget om hende. 

Skrevet

Det kunne der selvfølgelig godt være noget om.  Hendes gamle snap chat virker heller ikke mere

Skrevet

Der er mange her der mistænker at Julie og Jasmin er én og samme person, men jeg har begge på snapchat og det er ikke så længe siden de tilbød en trekant så jeg tror nu altså bare at det er to piger der ligner hinanden ret meget.

Skrevet

Jeg besøgte Julie i marts. På det tidspunkt havde hun en annonce, der hed noget med daddys lille nymfo eller det stod i hvert fald i hendes annonce. 
Jasmin der nu er i Hadsten, kan jeg se har samme tatoveringer som Julie, og jeg har i øvrigt lige set klippet og kan genkende Julies stemme.

Så hvis tingene skal stemme, så er der altså en kloning hér.

Redigeret af GBlover

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 6 timer siden:

Der er mange her der mistænker at Julie og Jasmin er én og samme person, men jeg har begge på snapchat og det er ikke så længe siden de tilbød en trekant så jeg tror nu altså bare at det er to piger der ligner hinanden ret meget.

Hahaha puds nu brillerne. Kan du ikke se den halstatoo??? Det er hundrede procent sikkert samme pige 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.