Hop til indhold
Guest Varmoghjerteligkvinde

Ground Zero

Ground Zero  

84 medlemmer har stemt

1. 1. Hvor foretrækker du at kneppe en glædespige?

Recommended Posts

Guest Varmoghjerteligkvinde

Vil I være med?

Redigeret af Varmoghjerteligkvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helst i hjemmet, for så er det en hygge oplevelse med et glas kold vin eller champagne, forventningsglæden og spændingen fra at hun ringer på dørtelefonen til hun dukker op af trappen, og så ved man at der er styr på tingene. Dog får jeg flest oplevelser ude i byen hos dem eller klinik, for hvis billederne ikke passer kan man bare smutte og jeg tager en del chancer for at se nye, jeg ikke har set før.

Så det kommer an på hvilket humør jeg er i, men alt andet lige ville jeg vælge hjemmebesøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

aldrig klinik . det lyder så .. klinisk .

og bare tanken om at møde telefondamen først , sidde i venteværelse , måske møde andre på vej ind eller ud , blive " kaldt ind " af gpen . møde telefondamen ...

nej tak 

møder kun gper alene , helst incall ved dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker helt klart “Andet” som fx naturen, et kirkegårdstoilet eller IKEA. 
Det er længe siden, jeg har været på klinik, og selve ordet og konceptet er direkte usexet for mig
Hjemlige omgivelser, som i betydningen mit eget hjem, gider jeg heller ikke; så går jeg på Tinder eller lign. Det skal være frækt og anderledes:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Klinik, der forstår jeg det som et bordel… 
Hjemlige omgivelser, forstår jeg som et privat diskret sted som GP’en/Thai pigen har… 
Det sidste foretrækker jeg…! 
Har dog fået et Blowjob i en campingvogn engang…. Det var sq særligt:D

Bilen…. Det er simpelthen for Vesterbro og gadepigeagtigt for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...