Hop til indhold
poppel

De billige damer 300 til 400 kr

Recommended Posts

Naboen skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor betale mere ? 

Fordi

- Respekten for mennesket.

- Ofte forskellen på hvad du får af oplevelse

- Ofte forskellen på indlevelse 

- En tro om at man IKKE bare er nummer 8 dén dag.

Bare for at trække nogle ting frem 

- Hvorfor er respekten for det menneske, man “køber”, større, bare fordi beløbet er det? Jeg synes ofte, at jo mere folk betaler, jo mere mener de også at have krav på…

- Altså et spørgsmål om, hvad man tænder på og ønsker? Ja, det er vist fx også dyrere, hvis du gerne vil tæve pigen og ydmyge hende; er det sådan noget, du tænker på?

- en dygtigere skuespiller altså? Kvalificerer et afgangsbevis fra en skuespillerskole så ekstra?

- den tanke tænder nogle ellers på (har jeg hørt…;-)). Men du siger selv “en tro”. 

Jeg elsker de hurtige og billige knald, men jeg har heller ikke et ønske om at købe en illusion om alt muligt andet end beskidt og rå sex:) Og så er pigerne i øvrigt næsten altid søde alligevel…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Svendsenaalborg skrev, for 3 timer siden:

Jeg elsker de hurtige og billige knald, men jeg har heller ikke et ønske om at købe en illusion om alt muligt andet end beskidt og rå sex

Det fortæller jo om dig selv. 
Livskvalitet kan man ikke sammenligne med hinanden netop det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Fantastisk udsagn. Det er fedt, at du udstråler så meget selvtillid! +1 herfra.

Jeg siger jo sandhed.. :)) 

Spørg du ikke hvorfor kan de ikke gå igen ? Haha :)) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 1 time siden:

Det fortæller jo om dig selv. 
Livskvalitet kan man ikke sammenligne med hinanden netop det. 

Vil du uddybe, hvad du mener med det?

Altså ift. essensen af det indlæg, jeg kommenterede, hvor det mere end antydes, at ved billige knald mangler man respekt for mennesket bag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De her tråde bliver konsekvent brugt af en del af kvinderne herinde til selvpromoverende, at påpege at man hos dem selvfølgelig får en meeeeeeget bedre service, og at de selvfølgelig ikke kan sammenlignes med kvinder der har et lavere prisniveau…. 
Det er decideret træls! 
Det er jo ikke for debattens skyld at de kommentere….. :angry:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi nogle gange har jeg lyst til at tømme mig i en tøs, have det ske i en nogenlunde fart, og være ude ad døren igen, før p-vagtens 5min opsynstid render over i en bøde.

Det har intet at gøre med "manglende respekt" eller forkvaklet kvindesyn, lign. møder er haft i baggårde og trappeopgange i Indre By med tilfældige piger fra div. klubber og barer.. Få noget, videre med aftenen.

Andre gange vil jeg ku tale og nusse frækt om pigen jeg deler seng med, og fantasere mig til sex med en jeg er i forhold med, og lade en times aftale løber over hvis lysten er til det.

Det er sguda som enhver anden transaktion: nogle gange vil man ha' det nemt og bekvemt, andre gange er lysten der til at gå over gevind.

Dejligt at vi har et udvalg der tillader begge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Luna_Daydream

Det står en kvinde frit for, selv at bestemme, hvad hun vil tage for en ydelse - og jeg tænker der er nok udbydere og købere, uanset hvilken ende af spektret man er på *smiler* 
Det har ikke nødvendigvis noget med selvrespekt eller mangel på samme, hvor hun sætter sin pris (er min formodning) - vi opfatter jo blot dette market forskelligt og har forskellige præferencer, ik?

Personligt er jeg rigtig godt tilfreds med, at jeg ikke er "for alle" :wub:
Live and let live, som man siger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 22.8.2023 at 22:09:

Er det piger du har personlig erfaring med.? Ellers virker det som et tosset spørgsmål.. 

Ærligt så forstår jeg udemærket at man vælger den billigste løsning.. Jeg tager da også skrabeæggene til 19 kr i stedet for de økologiske til 39 kr.. 

En af de direkte forskelle jeg kan se kun ud fra prisen er at os der har en højere pris kan nøjes med at arbejde meget mindre end dem med en lav pris.. De piger du har brugt som eksempel skal have 3 gæster for at tjene det samme som mig på en enkel gæst til min billigste ydelse.. Så hun skal altså arbejde 3 gange så hårdt som jeg.. Dette kan kun gøre hendes overskud mindre end mit.. Jeg vil faktisk næsten også vædde med at de arbejder mere end 5 dage i måneden.. 

Meget enig med dig - men nogle kan løbe 20 km og andre næsten ikke 5 km, og andre må gå…. Så selv om de lidt billigere i pris, oplever jeg giver det der er aftalt.

Jeg køber i mange forskellige prisklasser, det kommer helt an på hvad jeg lige har lyst til - oftest starter jeg med 15 min, har vi god kemi, og det var en god oplevelse - kommer jeg også igen - så betyder prisen intet for mig.

jeg betaler ikke 1000 kr for 30 min - og skal være ude efter 15 min, og det var en flad oplevelse - fair nok hvis tiden bliver brugt, og vi ikke havde kemi, for den store oplevelse, 

jeg ser ikke den store forskel på danske og udenlanske piger, nu er mine typer ikke fyldige modne piger på + 40 år - man må nok sige de dominerer voldsomt, hvad angår danske piger.

du er en af de få unge danske piger der giver nok Danmarks bedste service, hvis jeg må kalde det det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, den 23.8.2023 at 00:49:

....hvorfor skulle jeg så gå til en der vil have 2000 kr for et knald....(citat slut)

Ja, netop her er 

FORSKELLEN

Også i menneskesyn.

Jeg ønsker andet end bare et knald med pigen. For eksempel menneskelig kontakt,  smil, varme, humor, samtale og fræk sex...et skønt øjeblik i livet.... og respekt for hinanden. Derfor betaler jeg gerne 2000 for en time. Også fordi jeg oprigtigt er glad for, at pigen, og ikke en pimp,  har en ordentlig indtægt på noget så grænseoverskridende som at sælge sig selv. Noget så svært som at tilfredsstille vidt forskellige mænd med meget varierende behov. Og adfærd.

Vi er bare forskellige, og derfor må hver finde sin egen  løsning. 

Men at I har så mange skuffelser hos de helt billige piger, sådan som det fremgår herinde, er jo ikke overraskende. De piger har 10-15 discount bollekunder om dagen, så....

En utrolig indsigt du har, om hvem der har en pimp - og hvem der giver gode og dårlige oplevelser - det du søger. det andre søger behøver ikke være det samme - og andre oplevelser end dem du søger - behøver ikke være dårlige oplevelser - jeg har også købt “billige” oplevelser - og oplevet smil, varme, humor, samtaler og fræk sex - så din påstand holder ikke.  

Det er også sådanne folk anmelder oftest en dårlig oplevelse end en god - kig på Trust pilot -  hvor folk ellers anmelder, det kan jo ikke passe alle anmelder.

kom ind i kampen  - jeg har måske væsentlige flere besøg, end dig med forskellige gp - kan ikke genkende din påstand 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke fantastisk, at der er noget for en hver smag? ^_^ 

Jeg ved, at de der heller vil have et billigt knald, frem for en times god sex og samvær, målrettet går uden om mig - og det har jeg det ganske fint med :P<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, den 22.8.2023 at 23:49:

....hvorfor skulle jeg så gå til en der vil have 2000 kr for et knald....(citat slut)

Ja, netop her er 

FORSKELLEN

Også i menneskesyn.

Jeg ønsker andet end bare et knald med pigen. For eksempel menneskelig kontakt,  smil, varme, humor, samtale og fræk sex...et skønt øjeblik i livet.... og respekt for hinanden. Derfor betaler jeg gerne 2000 for en time. Også fordi jeg oprigtigt er glad for, at pigen, og ikke en pimp,  har en ordentlig indtægt på noget så grænseoverskridende som at sælge sig selv. Noget så svært som at tilfredsstille vidt forskellige mænd med meget varierende behov. Og adfærd.

Vi er bare forskellige, og derfor må hver finde sin egen  løsning. 

Men at I har så mange skuffelser hos de helt billige piger, sådan som det fremgår herinde, er jo ikke overraskende. De piger har 10-15 discount bollekunder om dagen, så....

Jeg er meget enig her. Jeg skal helst have en hel time eller mere til ordentligt at kunne dyrke sex, og uanset om det er helt blidt eller ovre i det hårde har jeg brug for at connecte ordentligt med pigen og især have pillowtalk og bad sammen før/efter. Et kort og billigt besøg hos en uinteresseret pige vil jeg sagtens kunne eftergøre med håndkraft, og det er kun her jeg kan se et spild af penge på noget jeg ikke har brug for og som ikke gør mig lykkelig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...