Hop til indhold
poppel

De billige damer 300 til 400 kr

Recommended Posts

[email protected] skrev, for 14 minutter siden:

Hvorfor betale mere skriver du??? 

vi danske piger yder faktisk en stor service. 
jeg har fx altid kolde kildevand eller danskvand med citrus med til mine kunder. Jeg bruger uendelig meget tid på at skrive frem og tilbage så mine kunder føler sig trygge. Plus jeg taler samme sprog som dig. Og så meget mere er min pris heller ikke. Plus jeg køre ikke med at så koster det 300 kr extra for kys eller sprøjteorgasmer osv osv. plus mine billeder er ikke redigeret. 

Jeg betaler heller for den rigtige kvalitet og vil aldrig gå efter den billig løsning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prisen har ikke noget med kvaliteten, at gøre eller for den sags skyld -den gode oplevelse;-) Det er jo individuelt, hvad man tænder på eller har lyst til...

Hvis jeg har lyst til et knald for 300-400kr. -hvorfor skulle jeg så gå til en der vil have 2.000kr. for et knald...

Servicen før og efter knaldet og de fysiske forhold betyder meget for mange... -For mig er det af mindre betydning;-)

Men det er den evige diskution -som er spild af tid at diskutere... Det bliver altid nævnt "de billige damer -er dem der er handlet eller ikke gør det af lyst" har ikke lige set det endnu i denne tråd, men det kommer nok snart...

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor betale mere skriver du??? 

vi danske piger yder faktisk en stor service. 
jeg har fx altid kolde kildevand eller danskvand med citrus med til mine kunder. Jeg bruger uendelig meget tid på at skrive frem og tilbage så mine kunder føler sig trygge. Plus jeg taler samme sprog som dig. Og så meget mere er min pris heller ikke. Plus jeg køre ikke med at så koster det 300 kr extra for kys eller sprøjteorgasmer osv osv. plus mine billeder er ikke redigeret. 

Nu ved jeg ikke hvad der er din pris, men….
Der er også MASSER af danske kvinder der yder elendig service. Kvinder der mener, at fordi de taler dansk, er danske, så kan de tillade sig at være dybt arrogante. Tillade sig at tage fuldstændig eksorbitante beløb for hele og halve timer.
Der er masser af steder, hos ikke dansk talende kvinder, hvor man får serveret drikkevarer…. og som man fint kan tale/skrive med…. 
Intet hverken kan eller skal laves som en regel, i den henseende.

Men fedt at kunne få god service til en fornuftig pris…. Selv om jeg ikke mangler noget (økonomisk), så køber jeg alligevel smør når det er på tilbud, og jeg er ikke fra Jylland :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
poppel skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor  betale mere ??

Håber du var klar over at du nok ville starte en ret så hed debat, da du valgte at oprette denne tråd. :ph34r:

Jeg er sådan set ret enig i at der er masser af fin sex og dejlige oplevelser til billige penge. Penge og kvalitet hænger bare ikke 100 procent sammen. Men der er klart flere billige med virkelig dårlig service end der er dyrere med virkelig dårlig service.

Derfor er det jo super fedt at vi har dette forum så vi kan navigere bare lidt rundt i tågen. Og derfor også en opfordring til at endnu flere laver en lille anmeldelse når de har haft både de gode og de dårlige besøg.

Personligt vil jeg også hellere have to gode billige skrald end et godt dyrt. Men desværre har jeg en trang til at søge nye piger hver gang, så jeg ryger også i fælden med de dårlige ind imellem. 

Redigeret af frddblk
Ekstra tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm skeler ikke til pris, det er for “nærigt” derimod køber jeg altid en time og er jeg glad og tilfreds kommer jeg retur, ellers ikke - fotos skal være tidssvarende, og den aftalte service leveres top hygiejne - illussionen kan være svær at skabe så der er jer fleksibel. 

pris er og bliver sekundær for mig, andre kan have det anderledes fred med det.

bh

Bødlen

Redigeret af Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det piger du har personlig erfaring med.? Ellers virker det som et tosset spørgsmål.. 

Ærligt så forstår jeg udemærket at man vælger den billigste løsning.. Jeg tager da også skrabeæggene til 19 kr i stedet for de økologiske til 39 kr.. 

En af de direkte forskelle jeg kan se kun ud fra prisen er at os der har en højere pris kan nøjes med at arbejde meget mindre end dem med en lav pris.. De piger du har brugt som eksempel skal have 3 gæster for at tjene det samme som mig på en enkel gæst til min billigste ydelse.. Så hun skal altså arbejde 3 gange så hårdt som jeg.. Dette kan kun gøre hendes overskud mindre end mit.. Jeg vil faktisk næsten også vædde med at de arbejder mere end 5 dage i måneden.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Er det piger du har personlig erfaring med.? Ellers virker det som et tosset spørgsmål.. 

Ærligt så forstår jeg udemærket at man vælger den billigste løsning.. Jeg tager da også skrabeæggene til 19 kr i stedet for de økologiske til 39 kr.. 

En af de direkte forskelle jeg kan se kun ud fra prisen er at os der har en højere pris kan nøjes med at arbejde meget mindre end dem med en lav pris.. De piger du har brugt som eksempel skal have 3 gæster for at tjene det samme som mig på en enkel gæst til min billigste ydelse.. Så hun skal altså arbejde 3 gange så hårdt som jeg.. Dette kan kun gøre hendes overskud mindre end mit.. Jeg vil faktisk næsten også vædde med at de arbejder mere end 5 dage i måneden.. 

Er ikke helt med på hvor du vil hen med det. 
for nej alle ved da at de udlandske arbejder stort set hverdag og mange kunder hver dag den måned eller 2 de er her. 
de er her jo ikke for at side på café og drikke latte med venner. 

det samme som polakker i håndværker faget. 
de er kun interesseret i så mange timer som muligt. 
for hvad skal de bruge deres fritid til side i en campingvogn og drikke sig ned. 

De skal have så meget ud af deres ophold som muligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 timer siden:

Prisen har ikke noget med kvaliteten, at gøre eller for den sags skyld -den gode oplevelse;-) Det er jo individuelt, hvad man tænder på eller har lyst til

Jo den har :) for mig i hvert fald :)

Når jeg skal købe en vare skal jeg lige allerførst undersøge om den er god kvalitet - og når varenskvalitet eller kvalitetsvare så er det vel ikke den lave prise, nemlig… 

Hvem har lyst og tænder på, er det dig ? - - - Går jeg ud fra ikke er pigen :)  ja, spørgsmålet er bare om, hun har lyst og tænder på dig når du møder op, jeg tror når  hun har fået ti kunder før dig er det måske ikke bare sådan …. -  det er måske dig skal vente til hun har lyst og tænder på dig, det bare min tanke :)

Redigeret af Mook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 timer siden:

Prisen har ikke noget med kvaliteten, at gøre eller for den sags skyld -den gode oplevelse;-) Det er jo individuelt, hvad man tænder på eller har lyst til...

Hvis jeg har lyst til et knald for 300-400kr. -hvorfor skulle jeg så gå til en der vil have 2.000kr. for et knald...

Servicen før og efter knaldet og de fysiske forhold betyder meget for mange... -For mig er det af mindre betydning;-)

Men det er den evige diskution -som er spild af tid at diskutere... Det bliver altid nævnt "de billige damer -er dem der er handlet eller ikke gør det af lyst" har ikke lige set det endnu i denne tråd, men det kommer nok snart...

....hvorfor skulle jeg så gå til en der vil have 2000 kr for et knald....(citat slut)

Ja, netop her er 

FORSKELLEN

Også i menneskesyn.

Jeg ønsker andet end bare et knald med pigen. For eksempel menneskelig kontakt,  smil, varme, humor, samtale og fræk sex...et skønt øjeblik i livet.... og respekt for hinanden. Derfor betaler jeg gerne 2000 for en time. Også fordi jeg oprigtigt er glad for, at pigen, og ikke en pimp,  har en ordentlig indtægt på noget så grænseoverskridende som at sælge sig selv. Noget så svært som at tilfredsstille vidt forskellige mænd med meget varierende behov. Og adfærd.

Vi er bare forskellige, og derfor må hver finde sin egen  løsning. 

Men at I har så mange skuffelser hos de helt billige piger, sådan som det fremgår herinde, er jo ikke overraskende. De piger har 10-15 discount bollekunder om dagen, så....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 12 minutter siden:

Men at I har så mange skuffelser hos de helt billige piger, sådan som det fremgår herinde, er jo ikke overraskende. De piger har 10-15 discount bollekunder om dagen, så....

Det er så din erfaring.

De danske udbydere/gp jeg har prøvet kommer absolut ikke ind på min top 10 over bedste sex oplevelser. Og om der har været 5 eller 10 til 15 kunder er vel et fedt... det har jo intet med kærlighed at gøre. Der bliver måske skabt en illusion af noget der ligner, men det er et stykke arbejde der bliver udført . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 3 timer siden:

Er ikke helt med på hvor du vil hen med det. 
for nej alle ved da at de udlandske arbejder stort set hverdag og mange kunder hver dag den måned eller 2 de er her. 
de er her jo ikke for at side på café og drikke latte med venner. 

det samme som polakker i håndværker faget. 
de er kun interesseret i så mange timer som muligt. 
for hvad skal de bruge deres fritid til side i en campingvogn og drikke sig ned. 

De skal have så meget ud af deres ophold som muligt. 

Du stedfæster egentlig bare min pointe.. Vi blev spurgt om hvorfor man skulle vælge at betale flere penge og det er den åbenlyse grund som jeg lige kunne se den..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Du stedfæster egentlig bare min pointe.. Vi blev spurgt om hvorfor man skulle vælge at betale flere penge og det er den åbenlyse grund som jeg lige kunne se den..

Ok nu forstår jeg. 
undskyld jeg ikke var så hurtigt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 8 timer siden:

....hvorfor skulle jeg så gå til en der vil have 2000 kr for et knald....(citat slut)

Ja, netop her er 

FORSKELLEN

Også i menneskesyn.

Jeg ønsker andet end bare et knald med pigen. For eksempel menneskelig kontakt,  smil, varme, humor, samtale og fræk sex...et skønt øjeblik i livet.... og respekt for hinanden. Derfor betaler jeg gerne 2000 for en time. Også fordi jeg oprigtigt er glad for, at pigen, og ikke en pimp,  har en ordentlig indtægt på noget så grænseoverskridende som at sælge sig selv. Noget så svært som at tilfredsstille vidt forskellige mænd med meget varierende behov. Og adfærd.

Vi er bare forskellige, og derfor må hver finde sin egen  løsning. 

Netop det du skriver er jo så forudsigeligt, når man følger lidt med herinde -Jeg kender udmærket din holdning, og det du skriver er stortset en gentagelse... Bruger kræfter på at retfærdigører, noget som ikke kan retfærdigøres -Som om din åbenlyse dårlige samvittighed forsvinder i det øjeblik du har lagt de 2.000kr. som så åbenbart er nok -hvorfor nøjes med det, hvis f.eks. 5.000kr. kunne få samvittigheden helt væk for altid...-eller er det måske helle ikke nok...  

Vi er forskellig, men er det nogen der er bedre end andre, eller nogen der tror de er bedre end andre...Og hele tiden føler for, at fortælle alle andre hvor "gode"de er, og hvor "dårlig" andre er... -det er så fucking dansk stil... 

Jeg ønsker da også mere end "bare et knald"  "menneskelig kontakt,  smil, varme, humor, samtale og fræk sex...et skønt øjeblik i livet.... og respekt for hinanden" -jamen det kan du ikke købe for noget beløb... -Det er jo skuespil og indbildning -fra start til slut... trist men sandt. Eks.: sidder med en stak 1.000kr. overfor en pige -jeg spørg "giver du et kys" og rækker en 1.000kr. i hveret -hun smiler og jeg får det -hvor mange 1.000kr. skal det til før jeg har mig en kone/slave, hvis det er det jeg vil? -Siger hun at hun Elsker mig,  tror jeg på det? -jeg forsætte med at dele 1.000kr. ud -til hun havde dem alle... -hvad har jer så tilbage? Ingenting eller en rig kone? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 9 timer siden:

Jo den har :) for mig i hvert fald :)

Når jeg skal købe en vare skal jeg lige allerførst undersøge om den er god kvalitet - og når varenskvalitet eller kvalitetsvare så er det vel ikke den lave prise, nemlig… 

Hvem har lyst og tænder på, er det dig ? - - - Går jeg ud fra ikke er pigen :)  ja, spørgsmålet er bare om, hun har lyst og tænder på dig når du møder op, jeg tror når  hun har fået ti kunder før dig er det måske ikke bare sådan …. -  det er måske dig skal vente til hun har lyst og tænder på dig, det bare min tanke :)

"Kvalitetsvare" er du en vare? ligesom f.eks. et læderbælte... (det har jo også været diskuteret her utallige gange før) hvad er formålet med den "vare" vi køber -er det fordi jeg gerne vil se godt ud, når jeg skal ned og besøge dig eller er det fordi jeg taber mine bukser -kan jeg jo nøjes med et halmbånd, og har ikke brug for et læderbælte for, at holde bukserne oppe;-) like BMW VS. Tuktuk det er stor forskel på prisen, men man sidde begge steder i tørevejr, og kan kører fra a til b;-)

Ja Mook -jeg kommer til dig som kunde -fordi jeg tænder på dig -du tænder så ikke på mig -men fordi jeg er din kunde, og har betalt dig for sex gennemfører du det... -Sådan er det jo nogen gange;-) Jeg kan jo ikke vente på du "tænder på mig" da jeg har købt dig i f.eks. 1 time -og hvis du først tænder på mig efter 2 eller aldrig. Modsat har jeg jeg det valg som kunde -at jeg kan gå igen -såfremt -jeg ikke tændte på dig alligevel, når jeg ser dig...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor betale mere ? 

Fordi

- Respekten for mennesket.

- Ofte forskellen på hvad du får af oplevelse

- Ofte forskellen på indlevelse 

- En tro om at man IKKE bare er nummer 8 dén dag.

Bare for at trække nogle ting frem 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Kvalitetsvare" er du en vare

Jeps, det er jeg da :)

Når man/ jeg står for servicebranche er jeg en vare — og ikke kun en vare, men en vare af højkvalitets, for ellers mister jeg mine kunder, nemlig :)  I hvert fald synes jeg altid godt om “ tid og kvalitet hænger samme “  :)

Jamen, også selvom jeg udfører arbejder for kunden uden at jeg tænder på ham, men det gør jeg med respekt, følelser og ikke mindst af min egen kvalifikation …omvendt ikke af min professionelserfaring overhovedet (hvis man/du ellers vil synes en kvalitetstid hos mig skal hurtigst som muligst overstås) 

* Der er ingen der kan gå igen, når de møder op hos mig * 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Bruger kræfter på at retfærdigører, noget som ikke kan retfærdigøres -Som om din åbenlyse dårlige samvittighed forsvinder i det øjeblik

Jeg svarer lige for @Signor Cuoco :) 

Synes ikke at @Signor Cuoco køber varen for at dække sin dårlige samvittighed. Han køber kun fordi, han vil både prøve noget nyt og er han i forvejen tilfreds med den oplevelse han havde købt. 
— så hans adfærd ikke er så mærkeligt og forskelligt fra andre brugere herinde :) 

Faktisk havde han droppet et besøge hos mig længe, fordi han ikke havde kunnet opleve en god service hos mig (pag jeg var forvirret at der var rigtig mange kunder, som ….. hahaha ) - så hvis han skulle bruge sine penge pga en dækning …. — så er det ikke hvad som helst og hvor som helst ! 
Ps. Jeg beskriver dette ikke fordi, han er min slave eller stamkunde( som I herinde ellers vil synes eller har synet), men fordi af kun min god samvittighed for ham. 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 38 minutter siden:

Synes ikke at @Signor Cuoco køber varen for at dække sin dårlige samvittighed. Han køber kun fordi, han vil både prøve noget nyt og er han i forvejen tilfreds med den oplevelse han havde købt. 
— så hans adfærd ikke er så mærkeligt og forskelligt fra andre brugere herinde :) 

Faktisk havde han droppet et besøge hos mig længe, fordi han ikke havde kunnet opleve en god service hos mig (pag jeg var forvirret at der var rigtig mange kunder, som ….. hahaha ) - så hvis han skulle bruge sine penge pga en dækning …. — så er det ikke hvad som helst og hvor som helst ! 
Ps. Jeg beskriver dette ikke fordi, han er min slave eller stamkunde( som I herinde ellers vil synes eller har synet), men fordi af kun min god samvittighed for ham. 

Med dette svar fra skønne Mook, min faste elskerinde <3 og nu også sekretær;), føler jeg mig 100 procent dækket ind:) i debatten.

Livet er smukt, når man møder det, og hinanden, med et smil - og med respekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 41 minutter siden:

Ja den danske kultur kan være en svær størrelse -det er jo tydeligt her. Nu kommenterede jeg ikke ham for, at du skulle svare;-) Men hvis han er tilfreds med det -så fred være med det;-) Men det er ikke et svar der besvare noget som helst;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærgerligt der ikke er mange billige gp i Jylland, send gerne links hvis i finder nogen. Betaler gerne et par tusind for en super oplevelse, men ind imellem er økonomien ikke til. Så billige alternativer i det jyske hilses velkommen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...