Hop til indhold

Go-to thai for anal?

Featured Replies

Skrevet

Hvilke thaipiger/-kvinder er der i øjeblikket, der tilbyder anal? Ikke nødvendigvis kun dem, der har det fast på menuen. Der kan også være dem, der blot tilbyder det som “skuffetilbud” ved rette kemi. Ved den rette kan det sagtens være en, der kan besøges rimelig fast ^_^

Kender allerede til Jenny i Tåstrup og Mina i Greve <3

Pft EG!

/ Nico

Skrevet
NicosRejse skrev, for 1 time siden:

Hvilke thaipiger/-kvinder er der i øjeblikket, der tilbyder anal? Ikke nødvendigvis kun dem, der har det fast på menuen. Der kan også være dem, der blot tilbyder det som “skuffetilbud” ved rette kemi. Ved den rette kan det sagtens være en, der kan besøges rimelig fast ^_^

Kender allerede til Jenny i Tåstrup og Mina i Greve <3

Pft EG!

/ Nico

Tænk nu bare lidt. Hvis pigen ikke tilbyder det, men nogen har fået det ved "den rette kemi", og annoncerer det herinde...hvad sker der så? Hun bliver bombarderet med spørgsmål om anal, på trods af at hun ikke tilbyder det. Jeg tror ikke hun bliver mere positivit indstillet af det.

Hvorfor ikke gøre lidt arbejde selv? At jeg havde den rette kemi, betyder jo ikke nødvendigvis at du har det.

Skrevet

"skuffetilbud" betyder jo netop det er gemt lidt væk, lad os respekterer det.

Skrevet
padelguden skrev, for 1 time siden:

Jade har det på menuen

Jade?

Skrevet
Bananas skrev, for 4 timer siden:

Tænk nu bare lidt. Hvis pigen ikke tilbyder det, men nogen har fået det ved "den rette kemi", og annoncerer det herinde...hvad sker der så? Hun bliver bombarderet med spørgsmål om anal, på trods af at hun ikke tilbyder det. Jeg tror ikke hun bliver mere positivit indstillet af det.

Hvorfor ikke gøre lidt arbejde selv? At jeg havde den rette kemi, betyder jo ikke nødvendigvis at du har det.

Det har du ret i! God pointe. Det var sku, utilsigtet, dårlig stil af mig. Hjernen er stadig på sommerferie :blink:

Skrevet
pacer skrev, for 2 timer siden:

"skuffetilbud" betyder jo netop det er gemt lidt væk, lad os respekterer det.

Ja, det har du ret i. Så langt fik jeg desværre ikke tænkt. 

Skrevet
AlfaN skrev, for 34 minutter siden:

Ok spøjst, kan jeg slet ikke se. 

Som i hvis du skriver til hende og spørger, så er svaret et ja.

Skrevet
padelguden skrev, for 7 timer siden:

Som i hvis du skriver til hende og spørger, så er svaret et ja.

Ok så det vil sige det er et af de tilfælde det ikke bør nævnes her, når ikke der reklameres med det. 

Skrevet
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Ok så det vil sige det er et af de tilfælde det ikke bør nævnes her, når ikke der reklameres med det. 

Det er tilsyneladende kun @padelgudender ikke ønsker at vise pigen, der netop IKKE annoncerer med det, den fornødne respekt!!

Men ovenikøbet kan svarer JA på pigens vegne??

Skrevet
AlfaN skrev, for 3 timer siden:

Hvis der rutinemæssigt svares ja på forespørgsel, så er det et fast tilbud. Der er mange også ikke-thai, der ikke forklarer hele kataloget i annoncen. Det er de ikke-faste tilbud, der er tabu.

Skrevet
Bebop skrev, for 27 minutter siden:

Hvis der rutinemæssigt svares ja på forespørgsel, så er det et fast tilbud. Der er mange også ikke-thai, der ikke forklarer hele kataloget i annoncen. Det er de ikke-faste tilbud, der er tabu.

Så fordi der er en her i tråden der har fået ja, er det et fast tilbud?

Skrevet

Så når jeg spurgte på SMS, før jeg overhovedet havde mødt hende i sin tid, om det var muligt, og svaret var "Ja" efterfulgt af en pris, som jeg så takkede nej til, så er det mangel på respekt? Hun har ikke engang fp i sin annonce, men bliver nærmest skuffet, hvis man ikke vælger det.

Skrevet
padelguden skrev, for 15 minutter siden:

Så når jeg spurgte på SMS, før jeg overhovedet havde mødt hende i sin tid, om det var muligt, og svaret var "Ja" efterfulgt af en pris, som jeg så takkede nej til, så er det mangel på respekt? Hun har ikke engang fp i sin annonce, men bliver nærmest skuffet, hvis man ikke vælger det.

Ja det syntes jeg det er. 

Skrevet
AlfaN skrev, Lige nu:

Okay, det er vi så respektfuldt uenige om.

Skrevet
AlfaN skrev, for 4 timer siden:
padelguden skrev, for 4 timer siden:

Aarrhh, er det nu også altid det? Det vil jo betyde, at selv en alt for høj pris skal accepteres.

Til gengæld er jeg nogenlunde enig i, at hvis den angivne pris for ydelsen ligger i et forventeligt leje, så er det forståeligt, hvis pigen har en forventning om, at den forespurgte ydelse nok bliver købt med.

Skrevet

Kom nu tilbage til hvad ts spørg om

Havde li håbet på en liste med thai piger der tager den analt men i stedet er det, den samme total ligegyldige diskussion der ikke har noget med det som ts spørger om 

Skrevet
Ledelsen skrev, for 39 minutter siden:

Kom nu tilbage til hvad ts spørg om

Havde li håbet på en liste med thai piger der tager den analt men i stedet er det, den samme total ligegyldige diskussion der ikke har noget med det som ts spørger om 

Ja, håbet er det sidste som dør.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.