Hop til indhold

Fræk Solarium sex i nordsj.

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre.

Fik lavet en aftale som ikke blev holdt, hun kom ikke.

Fik ikke noget svar efter en opringning.

Der blev sagt, Hvad sker der og så blev der lagt på.

Møg irriterende at bruge tid på sådan en nitte, havde glædet mig hele dagen.

Godt man ikke skulle køre så langt.

Så det nok Sexyclub i morgen aften. Jubiiii og god aften til alle ...

https://annoncelight.dk/showad/365792

Redigeret af veludrustenkbh

Skrevet

Ellers øv, da der er langt imellem pigerne som tør tilbyde at gøre det lidt vovede steder. 
Der var en Emma sidste år som tilbød det i en park. Super frækt setup som jeg desværre aldrig fik fornøjelsen af. 
Havde dog fornøjelsen af en frisk jysk kvinde som var på besøg i hovedstaden for et par uger siden, som var frisk på idéen at gøre det i det lokale træningslokale. 
Der kom ingen (heldigvis) men som hun sagde, var hun sgu ligeglad. Hun kendte ingen i området alligevel. 

Men ja, der er langt imellem disse typer kvinder.

Skrevet
McLovin skrev, for 34 minutter siden:

Ellers øv, da der er langt imellem pigerne som tør tilbyde at gøre det lidt vovede steder. 
Der var en Emma sidste år som tilbød det i en park. Super frækt setup som jeg desværre aldrig fik fornøjelsen af. 
Havde dog fornøjelsen af en frisk jysk kvinde som var på besøg i hovedstaden for et par uger siden, som var frisk på idéen at gøre det i det lokale træningslokale. 
Der kom ingen (heldigvis) men som hun sagde, var hun sgu ligeglad. Hun kendte ingen i området alligevel. 

Men ja, der er langt imellem disse typer kvinder.

Reklamerede hun på Annoncelight? Så tror jeg også, jeg så annoncen. Jeg gik nok lidt ud fra, at det var fake ligesom så mange andre på den side. Men nice at det var en reel dansk semi-prof pige for én gangs skyld. 

Redigeret af Emptyman

Skrevet
Emptyman skrev, 1 time siden:

Reklamerede hun på Annoncelight? Så tror jeg også, jeg så annoncen. Jeg gik nok lidt ud fra, at det var fake ligesom så mange andre på den side. Men nice at det var en reel dansk semi-prof pige for én gangs skyld. 

Altså der var en “Emma” sidste sommer som tilbød sex i Fælledparken. Hvilket du også kan finde anmeldelser på her på siden. 

Skrevet

Ja Emma Nature havde to til tre set ups i Fælledparken sidste sommer men ikke siden hun var ellers virkelig sød og frisk :wub:

Skrevet
McLovin skrev, for 2 timer siden:

Altså der var en “Emma” sidste sommer som tilbød sex i Fælledparken. Hvilket du også kan finde anmeldelser på her på siden. 

Jeg snakkede om den jyske kvinde, som var på besøg i hovedstaden.

Skrevet
Emptyman skrev, for 43 minutter siden:

Jeg snakkede om den jyske kvinde, som var på besøg i hovedstaden.

Nårh. Lige i det her tilfælde var det ikke noget hun skiltede med. Der var mit eget skøre indput. 

Skrevet
veludrustenkbh skrev, den 21.8.2023 at 20:31:

Hej brødre.

Fik lavet en aftale som ikke blev holdt, hun kom ikke.

Fik ikke noget svar efter en opringning.

Der blev sagt, Hvad sker der og så blev der lagt på.

Møg irriterende at bruge tid på sådan en nitte, havde glædet mig hele dagen.

Godt man ikke skulle køre så langt.

Så det nok Sexyclub i morgen aften. Jubiiii og god aften til alle ...

https://annoncelight.dk/showad/365792

Hvor i nordsjælland var aftalen ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.