Hop til indhold

korrespondance

Featured Replies

Skrevet

På trods af at jeg og andre har valgt at arbejde som glædespiger så synes jeg virkelig ikke det er okay at man som eventuelt kunde kan tillade sig og skrive de værste ting om folk, f.eks. hvis ikke en kunde ikke tilfreds med den pris han får oplys, så burde sms korrespondancen da bare slutte der og det gør den som regel også, men i nogle få tilfælde sker der desværre en midlertidig sindssyge

eksempler

- sperncortainer 

- husk at rens din fisse, der er for meget sperm i

- synd du ikke fik dig et liv, en familie, eller uddannelse, men i stedet fortrækker fremmede mænds pikke

Hvorfor skal vi finde os i den slags som GLÆDESPIGER og kan vi evt. gøre noget ved det?

Jeg ved godt de fleste herinde vil skrive tryk på PYT knappen og BLOKER vedkommende og kom videre, det gør jeg også samtidig med et smil på læben, da jeg har oplevet det så ofte, så jeg næsten betragter den som bedre underholdning end TV-ET " ironi kan forekomme "

Dejlig Aften til alle mine med søstre, faste gæster og evt. kommende <3

Skrevet

Deprimerende, der er så meget had i verden og at det skal gå ud over nogle søde og dejlige kvinder, der glæder en masse af os.:(

Har hørt det samme fra Freja hos Eventyrpigerne. Mænd der hader kvinder.

Skrevet

Kære Gry og I andre GPer

Helt enig, vi skal tale/skrive pænt til hinanden uanset om det er en GP eller Statsmisteren der skrives til.

Men reelt så siger det mere om de som skrive end de som modtager.

Bevar jeres værdighed forfald ikke til at synke så dybt at I svare på samme måde og lade være med at gå på kompromis med pris og den ydelse I tilbyder 

Skrevet
gry skrev, for 45 minutter siden:

Hvorfor skal vi finde os i den slags som GLÆDESPIGER og kan vi evt. gøre noget ved det?

Nej vi skal ikke finde os i det. 
Men at det skulle være noget vi kan gøre ved det? Du nævner selv bloker og jeg kan ikke se andre muligheder. 
Selv herinde på Eg bliver det gang på gang lavet indlæg med opfordring til at tale pænt til og om andre. På FB bliver nyheder indlæg fra diverse medier lukket for kommentarer pga tonen i kommentar sporet. Det er for nemt at gemme sig bag en skærm. Selvsamme personer ville sjældent sige til ansigt til ansigt, enkelte jo men langt fra alle. 
Mit bedste råd vend din tankegang. Og tænk hvor var det godt jeg ikke fik lavet en aftale med denne person. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 7 minutter siden:

Mit bedste råd vend din tankegang. Og tænk hvor var det godt jeg ikke fik lavet en aftale med denne person. 

Og dét er så i dén grad Dagens Vise Ord!

Skrevet
gry skrev, 1 time siden:

På trods af at jeg og andre har valgt at arbejde som glædespiger så synes jeg virkelig ikke det er okay at man som eventuelt kunde kan tillade sig og skrive de værste ting om folk, f.eks. hvis ikke en kunde ikke tilfreds med den pris han får oplys, så burde sms korrespondancen da bare slutte der og det gør den som regel også, men i nogle få tilfælde sker der desværre en midlertidig sindssyge

eksempler

- sperncortainer 

- synd du ikke fik dig et liv, en familie, eller uddannelse, men i stedet fortrækker fremmede mænds pikke

Jeg ved godt de fleste herinde vil skrive tryk på PYT knappen og BLOKER vedkommende og kom videre, det gør jeg også samtidig med et smil på læben, da jeg har oplevet det så ofte, så jeg næsten betragter den som bedre underholdning end TV-ET " ironi kan forekomme "

Dejlig Aften til alle mine med søstre, faste gæster og evt. kommende <3

Som jeg læser det, siger det faktisk ikke en skid om dig....

Til gengæld siger det en hel masse om den taber der har skrevet de ting til dig.

Og udover at være beriget med denne tråd, burde han jo egentligt ikke fortjene mere opmærksomhed fra dig...

Skrevet

Da jeg startede med at kører med egen telefon og uden tele blev jeg også forarget over hvor primitive nogle mænd stadig formår at være.. Jeg skrev den ene efter den anden høflige mor-besked du ve’ sådan hen ad “Kysser du virkelig din mor med den mund”, “hvor ville jeg skamme mig hvis jeg havde været med til din opdragelse” og deslige.. Nu har jeg bare indset at når man først er blevet så skudt i roen så det ligegyldigt hvad en eller anden tilfældig “købekælling” fortæller dem.. 

Det tætteste idioterne kommer på at få et respons, nu om dage, er “mod dumhed kæmper selv guderne forgæves”..

Som andre har skrevet så man bare nødt til at ignorerer det.. Nu om dage er jeg meget mere bevidst om at jeg aldrig kan styrer hvad andre gør, eller føler, og det eneste jeg kan styre her i livet er mine egne handlinger og reaktioner..

Skrevet

Fremtiden er simpelt hen gået for langt.

Internettet var en dårlig idé og den som fandt på mobilos burde straffes. Inget af det er godt for os.

På den gamle fine tiden, hvis man ville true nogen eller være ubehagelig anonymt, så var man nødt at klippe bokstaver ud fra aviser med handsker på.

På den gamle fine tiden blev min den gang kæreste trakasseret af et menneske som ringede anonyme samtal fra en telefonboks og skrev ubehagelige brev - med bokstaver fra aviser. Det viste sig være en kvinde som jeg haft en kort fling med og som åbenbart ville mere. Det fik jeg at vide fordi politiet tog det alvorligt, sporede samtalen og kørte forbi den aktuelle boksen ved den tid kvinden plejede at ringe. De fangede hende. Den slags var muligt den gang.

Idag.... well, anonyme trusler er hverdag. Vi er blevet tilvænnet. Det er bare sådan det er.

Jeg er glad jeg var ung på den gamle fine tiden, og ikke idag.

Skrevet
  • Author
Madame Illona skrev, for 3 timer siden:

Sikke en omgang Føler med dig hvis det er den slags du skal høre på blot fordi det ikke lige passer kunden. Øv Det er ærgerligt verden er blevet sådan. 

Det er heldigvis sjældent det sker, og påvirker mig faktisk ikke, men synes vores samfund er blevet et trist sted, hvor du kan gemme dig bag en skærm, når man ønsker og tilsvine andre 

Skrevet
  • Author
henlan skrev, for 3 timer siden:

Deprimerende, der er så meget had i verden og at det skal gå ud over nogle søde og dejlige kvinder, der glæder en masse af os.:(

Har hørt det samme fra Freja hos Eventyrpigerne. Mænd der hader kvinder.

Trist men sandt 

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 2 timer siden:

Nej vi skal ikke finde os i det. 
Men at det skulle være noget vi kan gøre ved det? Du nævner selv bloker og jeg kan ikke se andre muligheder. 
Selv herinde på Eg bliver det gang på gang lavet indlæg med opfordring til at tale pænt til og om andre. På FB bliver nyheder indlæg fra diverse medier lukket for kommentarer pga tonen i kommentar sporet. Det er for nemt at gemme sig bag en skærm. Selvsamme personer ville sjældent sige til ansigt til ansigt, enkelte jo men langt fra alle. 

Er meget glad for at disse typer når at vise detes sande ansigt, inden et evt møde

Skrevet

Jeg ved godt det ikke forsvarer noget, men jeg prøver tit at blive ghostet og en enkelt gang har jeg prøvet hvor jeg takkede nej til en pige pga. hendes pris hvorefter hun sendte mobbende beskeder.

Som sagt det er ikke jorden men jeg tror nogle mænd samler disse oplevelser sammen også går det ud over den næste tilfældige GP.

Jeg skriver altid høfligt og svarer høfligt når jeg er blevet svaret om

jet stadig er interesseret. Håber du kan trykke på pyt knappen

Skrevet
Chimo skrev, for 51 minutter siden:

Jeg ved godt det ikke forsvarer noget, men jeg prøver tit at blive ghostet og en enkelt gang har jeg prøvet hvor jeg takkede nej til en pige pga. hendes pris hvorefter hun sendte mobbende beskeder.

Som sagt det er ikke jorden men jeg tror nogle mænd samler disse oplevelser sammen også går det ud over den næste tilfældige GP.

Det er en uheldig form for “victimblaming” føler jeg du her har gang i.. Jeg tænker ikke det har noget at gøre med tidligere pigers svar eller lignende men simpelthen bare en brist i nogen mennesker at de ikke kan finde ud af at diskuterer eller blive oprevet uden at snakke grimt.. Har en eks der altid skulle bruge øgenavne når vi skændtes fordi han ikke formåede at kommunikerer på nogen anden måde.. Sådan er nogle mennesker bare skabt eller “opdraget”.. 

Skrevet

At respondere på det er nok det værste man kan gøre, det animere dem blot til at fortsætte.

Blokere og kom videre.

Den taktik bruger jeg på facebook og det virker efterhånden som man får luget de værste tosser fra. 

Skrevet
gry skrev, for 7 timer siden:

(…)

f.eks. hvis ikke en kunde ikke tilfreds med den pris han får oplys, så burde sms korrespondancen da bare slutte der og det gør den som regel også, men i nogle få tilfælde sker der desværre en midlertidig sindssyge

eksempler

- sperncortainer 

(…)

Tak for dit indlæg. Det er meget sjældent, at jeg har hørt om det ske, når en gæst får oplyst en pris – det kan dog sikkert også ske. Jeg vil nok heller ikke kalde det en midlertidig sindssyge. Men det her er langt fra det første indlæg jeg har læst, hvor en GP fortæller om ubehagelige oplevelser med at blive kaldt det ene eller det andet af et utal af årsager. GP’en gad ikke at tilbyde noget, der ikke stod på menuen, klienten havde en dårlig dag etc. Jeg har også set det ske for enkelte medlemmer. Dine eksempler viser måske også lidt hvilke tanker nogen kan gøre sig om GP’er.  Jeg har også nogen gange hørt om f.eks. tjenere, der kan blive udsat for lignende, hvor de måske bliver overfuset af en gæst, der ikke lige var helt tilfreds med det ene eller andet. Det er selvfølgelig altid at godt spørgsmål, hvad man så skal gøre, og jeg kan se, at mange allerede har forsøgt at give et svar. Nogen skriver bare at blokere dem – jeg ved det ligesom dig ikke? Det må selvfølgelig aldrig forveksles med en gæst/klient, der f.eks. vitterligt har haft en dårlig oplevelse. Jeg tror dog aldrig rigtig helt, der netop er et godt svar at give på det :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
  • Author
Chimo skrev, for 12 timer siden:

Selvføldig kan jeg trykke på PYT knappen 

men forstår også godt at nogle GP advarer hinanden 

man burde ligesom diskoteket have en Blackliste 

sådan at har du generet en GP ja så brænder du ganske enkelt dine broer 

Skrevet

@gry jeg må vist snart pumpe cyklen og  køre ind og vise dig hvordan en mand også kan opføre sig. <3

Skrevet
gry skrev, for 9 timer siden:

Blackliste

Det findes vidt også i det skjulte flere steder. Men de skifter jo blot telefon nummer, mail og hvad man ellers kan bruge til kontakt. Ganske ligesom de piger/bagmænd der snyder og bedrager og bare popper op igen og igen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.