Guest Mook Skrevet 18. August, 2023 (edited) Kære søde brugere og GP’er herinde Hvad synes I om et taletidskort nummer, der ringer og skriver til jer ? Vil I tage Tlf. og skrive tilbage eller bare ignorere det nummer ? Jeg er måske naiv for det område, men jeg plejer ikke at svare - og det er nogle gange jeg går og spekulerer over for tiden, hvilket der er rigtig mange, der både ringer og skriver fra taletidskort.. hverdag Er der nogen som kan give et præcist svar ? En rigtig god weekend til jer allesammen herinde Redigeret 18. August, 2023 af Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 162 Skrevet 18. August, 2023 Der er vist også mange af pigerne som har talekort. Det tænker jeg ikke videre over. Ved ikke hvad der skulle være problemet. Jeg har ikke talekort, men udeladt nr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 18. August, 2023 Jeg bruger selv et taletidskort Du kan vælge at ignorere alle, der ikke viser nummer. Hvis en misbruger det, kan du også vælge at oprette en kontakt og sætte på ignorere. Jeg ville nu være ked af at vi ikke kunne kontakte via taletidkort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 162 Skrevet 18. August, 2023 Kan man i det hele taget købe talekort mere, hvor man overhovedet ikke er registreret nogen steder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ellap999 93 Skrevet 18. August, 2023 Jeg har taletids kort men ringer med vis nummer. Du kan bare ikke slå det op og se hvem jeg er og hvor jeg bor. Ringer jeg til et firma som jeg ikke ønsker at de ringer til mig i tide og utide fjerner jeg vis nummer i indstillingen på min telefon. Men normalt har jeg vis nummer så modtager kan ringe tilbage hvis den ikke har tid til at svare mit opkald. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 18. August, 2023 fila skrev, for 6 minutter siden: Der er vist også mange af pigerne som har talekort. Det tænker jeg ikke videre over. Ved ikke hvad der skulle være problemet. Jeg har ikke talekort, men udeladt nr. Det kan jeg godt forstå :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 18. August, 2023 Kimbj skrev, for 7 minutter siden: Jeg ville nu være ked af at vi ikke kunne kontakte via taletidkort Jeg tager det med overvejelsen, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 18. August, 2023 fila skrev, for 4 minutter siden: Kan man i det hele taget købe talekort mere, hvor man overhovedet ikke er registreret nogen steder? Ja, det koster 29 kr i kiosken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14436 Skrevet 18. August, 2023 Så længe du kan se et telefonnummer er der ingen problemer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ellap999 93 Skrevet 18. August, 2023 Til Mook Forveksler du taletidskort men skjult nummer ?? Jeg tager heller ikke skjult nummer opkald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 162 Skrevet 18. August, 2023 Liv skrev, for 1 minut siden: Så længe du kan se et telefonnummer er der ingen problemer. Jeg sms'er altid, så nummeret kan jo ses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14436 Skrevet 18. August, 2023 fila skrev, Lige nu: Jeg sms'er altid, så nummeret kan jo ses Præcis, og så er der ingen problemer jo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 196 Skrevet 18. August, 2023 Jeg bruger mit normale nr, jeg kan findes på både krak og 118, men alligevel sker det ofte at jeg ikke får svar på en sms. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 18. August, 2023 Liv skrev, for 16 minutter siden: Så længe du kan se et telefonnummer er der ingen problemer. Tak :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 18. August, 2023 ellap999 skrev, for 14 minutter siden: Til Mook Forveksler du taletidskort men skjult nummer ?? Jeg tager heller ikke skjult nummer opkald. Nej, jeg forstår på forskellen mellem dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 18. August, 2023 dfreak skrev, for 8 minutter siden: Jeg bruger mit normale nr, jeg kan findes på både krak og 118, men alligevel sker det ofte at jeg ikke får svar på en sms. Det var ærgerligt for dig. Men jeg plejer og svarer på alle beskeder der blev sendt til mig. Udentagen folk som spørger om bl.a sex uden og hvad koster for sex femten min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ellap999 93 Skrevet 18. August, 2023 Mook skrev, for 11 minutter siden: Nej, jeg forstår på forskellen mellem dem Så forstår jeg ikke dit problem med taletidskort. Du skal da søge på nummeret for at se om det er taletidskort. Så du søger åbenbart først på nummeret og venter til de ringer dig op igen før du svare dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 19. August, 2023 (edited) ellap999 skrev, for 19 timer siden: Så forstår jeg ikke dit problem med taletidskort. Problemet er bare at jeg ikke stoler på taletidskort — og tvivler på, hvorfor i øjeblikket folk bruger rigtig mange af dem (jeg modtager jo kun skandinaviske mænd) Redigeret 19. August, 2023 af Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 19. August, 2023 Mook skrev, for 2 minutter siden: Problemet er bare at jeg ikke stoler på taletidskort — og tvivler på, hvorfor i øjeblikket brugere folk rigtig mange af dem (jeg modtager jo kun skandinaviske mænd) Jeg bruger taletidskort for at adskille denne hobby fra resten af mit borgerlige liv. Når jeg laver første kontakt med en af jer smækre tøser, så kender jeg ikke vedkommende og vil derfor gerne være forsigtig. Når først jeg har lært en at kende, så er anonymitet overfor glædespigen ikke længere så vigtig for mig, men så er vi startet op med nummeret på mit taletidskort og det er derfor bare lettere at fortsætte der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ellap999 93 Skrevet 19. August, 2023 (edited) Mook skrev, for 37 minutter siden: Problemet er bare at jeg ikke stoler på taletidskort — og tvivler på, hvorfor i øjeblikket brugere folk rigtig mange af dem (jeg modtager jo kun skandinaviske mænd) Men du kan jo ikke se at det er et taletidskort når du får et opkald med nummer. Altså så må du søge på krak og 180 for at se om det er et opkald med taletid. Eller om opkaldet hedder Peter eller Ali Redigeret 19. August, 2023 af ellap999 manglende tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 19. August, 2023 (edited) AB455 skrev, 1 time siden: Jeg bruger taletidskort for at adskille denne hobby fra resten af mit borgerlige liv. Så tænker jeg at det var måske dig, som ringede og skrev til mig flere gange om dagen, hahhaha Redigeret 19. August, 2023 af Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 19. August, 2023 ellap999 skrev, for 20 minutter siden: Men du kan jo ikke se at det er et taletidskort når du får et opkald med nummer. Jo da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 19. August, 2023 Mook skrev, for 1 time siden: Så tænker jeg at det var måske dig, som ringede og skrev til mig flere gange om dagen, hahhaha Ja og hver gang jeg ringer for at chikanere dig så får jeg den vildeste spiller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 19. August, 2023 (edited) AB455 skrev, for 17 minutter siden: Ja og hver gang jeg ringer for at chikanere dig så får jeg den vildeste spiller Det tænkte jeg nok - så fortsæt med det, så længe du/ I … Redigeret 19. August, 2023 af Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1680 Skrevet 19. August, 2023 Mook skrev, for 3 timer siden: Problemet er bare at jeg ikke stoler på taletidskort — og tvivler på, hvorfor i øjeblikket folk bruger rigtig mange af dem (jeg modtager jo kun skandinaviske mænd) Fordi jeg ikke vil risikere at støde ind i en GP, der mener det kunne være sjovt at bruge min private info til at afpresse mig eller generelt bare dele med sig af til alle andre GPer, hvis hun føler sig krænket. Det er grunden til jeg bruger taletidskort. Men absolut, hvis en GP er villig til at fortælle alt om sig selv, hvor hun bor, sit navn, etc. så skal jeg da gerne overveje at bruge vis nummer med navn på, når jeg ringer. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg