Hop til indhold
MissMelanie

Udeblivelse af aftaler

Recommended Posts

Guest Mook
Dark Sugarbabe skrev, for 16 timer siden:

I have only a few appointments every week, it is very annoying that my little fun-time is destroyed by people who deliberately want to harass or just don't respect other people. I spend time on planning to find time from normal work and other normal things, time on preparing the meetings and energy on looking forward to meeting someone. And when nobody shows up I spend a LOT of bad energy on the disappointment of being let down.

I understand… <3

Sometimes we need to think and accept.

”Attentions is necessary in this world, you can’t thrive… without it….!”

……… Whenever a problem arises you probably try to find out what is wrong this behavior is — sure failing big can seem its something you probably never want experienced <3

Redigeret af Mook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lillemorten skrev, 1 time siden:

Det er jo netop det med valid hjemmel, men det er nok lidt en gråzone. Jeg kan såmænd sagtens forstå I gør det, og helt personligt er jeg flintrende ligeglad, så længe det ikke er mit nummer der ligger og fyger rundt mellem jer.

Men jeg tænker at Datatilsynet er helt ligeglade med disclaimere på jeres annoncer, hvis de skulle finde jeres praksis i strid med reglerne. Telefonnumrene kan jo spores tilbage til de enkelte personer. 

Men vi læser helt sikkert nok reglerne forskelligt. Fair nok.

Jeg tænker jeg kalder det stiltiende samtykke så længe jeg har skrevet det i min annonce, og så burde der ikke være noget at komme efter da personoplysninger gerne må deles med samtykke.. Om ikke andet så har det nok en præventiv effekt..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle spørgsmålet komme til en domstol, så tror jeg ikke at det vil være lovligt, men omvendt er det ikke jordens største forbrydelse, og at bede systemet om at bruge tid på sådanne smådetaljer gennem at anmelde det, vil være helt hen i vejret.
Personligt er jeg flintrende ligeglad, da jeg ofte skifter nr, og desuden forsøger at være et godt menneske (også) når jeg besøger GPer, men har man meget imod det, kan man jo selv indsamle info om den eller de GPer der begår sig i at dele info om mændene, og så dele det med sine ligesindende. Noget for noget - hvis man altså ikke har noget bedre at tage sig til.

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 2 timer siden:

kan man jo selv indsamle info om den eller de GPer der begår sig i at dele info om mændene, og så dele det med sine ligesindende. Noget for noget - hvis man altså ikke har noget bedre at tage sig til.

Det har de fleste der har skrevet en anmeldelse jo egentlig gjort.. Altså delt info omkring pigerne.. Både vores seksuelle præferencer osv hvilket faktisk er følsomme personoplysninger..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

Det har de fleste der har skrevet en anmeldelse jo egentlig gjort.. Altså delt info omkring pigerne.. Både vores seksuelle præferencer osv hvilket faktisk er følsomme personoplysninger..

You got me there :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 19.8.2023 at 11:45:

At du kan finde at det er personoplysninger er ikke det samme som at jeg ikke må dele dem hvis jeg har hjemmel for det.. 

Dog har jeg nu til skræk og advarsel skrevet en disclaimer i min annonce.. Så der er endegyldigt styr på lortet.. 

Man er som pige ganske velkommen til at skrive det samme da det måske kan have en præventiv betydning..

Du deler et telefonnummer knyttet til den information at den givne person køber sex. Det kan ikke blive mere personfølsomt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 19.8.2023 at 16:42:

Sagen er bare at den forretningsdrivende og forbrugeren er stillet helt forskelligt ifølge loven. De to ting kan ikke sammenlignes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
spritsaillateen skrev, for 3 timer siden:

Sagen er bare at den forretningsdrivende og forbrugeren er stillet helt forskelligt ifølge loven. De to ting kan ikke sammenlignes.

Jeg tror stadig ikke en forbruger har lov til inde på trustpilot eller andre steder at fortælle om sælgeres seksuelle orientering.. Men jeg kan da tage helt fejl.. GDPR reglerne er gældende for alle også den almene borger og for virksomheder.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden:

Jeg tror stadig ikke en forbruger har lov til inde på trustpilot eller andre steder at fortælle om sælgeres seksuelle orientering.. Men jeg kan da tage helt fejl.. GDPR reglerne er gældende for alle også den almene borger og for virksomheder.. 

Hvis det det den erhvervsdrivende sælger er sex, hvor ydelserne typisk er udpenslet i en annonce, kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle være tilladt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Luna_Daydream

Jeg tror det er vigtigt at du sætter meget tydelige grænser! 

En udeblivelse fra en aftale med mig = permanent blokering. Man får ikke muligheden for at lave aftaler igen, ever.

Skriver man og aflyser, så er det selvfølgelig noget andet, men det vil blive noteret. Aflyser man 2 gange i streg, så skal jeg virkelig på forklaringen og er nok kun tilbøjelig til det hvis jeg kender vedkommende. Aflyser man 3 gange i streg, uanset hvem man er = permanent blokering. Ærgerligt! Men man skal s** have respekt for andre menneskers tid!

Der kan altid ske "force majure" ting, som gør at enten kunden eller GP er nødt til at aflyse lidt i sidste øjeblik - men det bør høre til undtagelsen at det sker.

Hvis jeg nogensinde opdager at en kunde har stjålet fra mig, så vil det blive politianmeldt.

Som Jennifer skriver, så kan det være fornuftigt at få bekræftet en booking dagen før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Luna_Daydream skrev, den 15.9.2023 at 14:19:

En udeblivelse fra en aftale med mig = permanent blokering.

Ja det er derfor man booker og ikke kommer, det er fordi manden kan selv se man har et problem.

Jeg vil mene alle piger skulle gøre dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nóòb_from74 skrev, for 13 minutter siden:

Ja det er derfor man booker og ikke kommer, det er fordi manden kan selv se man har et problem

Hvad mener du helt præcist med det?

Nóòb_from74 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg vil mene alle piger skulle gøre dette.

Det gør de fleste piger også. Og det er en af grundene til, at de færreste laver aftaler med skjult nummer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Liv skrev, for 9 minutter siden:

Hvad mener du helt præcist med det?

Det er ikke nomalt at købe sex, Sex får man af konen/kærsten, single fyren skal arbejde med sig selv.

Nu snakker jeg for mig selv, jeg har da booket og ik kom.. står ved bussen og tænker, skal jeg forsætte eller gå hjem igen, nomalt gik jeg hjem, håbede på hun bloker mig så jeg ikke skrev til hende igen. ( det skete for 4år siden )

Det var en afhængighed som jeg skulle selv arbejde med.

Håber der var nok svar, kan skrive meget mere, men det gider jeg ikke. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

Sjovt du mener du skal bestemme hvad der er normalt..

Hvad vil du så sige, hvad er rigtig? hvis du bestemmer

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med forsøgsvis at kræve 200 kr i forudbetaling for en tids booking.

Og så love at alle der møder op til aftalen, de får 100 kr i rabat på den ydelse de køber.

Hvis det luger ud i dem der brænder aftaler af, og giver plads til tider til andre, som de ikke optager.

Tror jeg at det kan blive en god forretning.

Det er også blevet meget normalt at hoteller udebeder sig kreditkort oplysninger, som de først trækker fra når gæsterne tjekker ind.
Eller de trækker et gebyr ved udeblivelser, helt eller delvis betaling.

Restauranter er også plaget at den slags mennesker der booker bord, men ikke møder op.
Her er man også begyndt at betinge sig betaling ved udeblivelse eller forsinket aflysning.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nóòb_from74 skrev, for 5 timer siden:

Det er ikke nomalt at købe sex, Sex får man af konen/kærsten, single fyren skal arbejde med sig selv.

Det er din sandhed, der findes ikke kun een sandhed….

Hvad er årsagen til, at du deltager herinde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Liv skrev, for 16 timer siden:

Hvad er årsagen til, at du deltager herinde?

Det kan vi snakke om på en pb.. god mandag.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nóòb_from74 skrev, den 17.9.2023 at 13:04:

Hvad vil du så sige, hvad er rigtig? hvis du bestemmer

Rigtigt er alt hvad man kunne ønske sig der ikke skader andre mennesker^_^.. 

Med det gennemsnit af gæster jeg har, sammenlagt med gennemsnittet alle andre piger i Danmark har så tror jeg næsten at flere mænd køber sex end der er mænd der ikke køber sex.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Rigtigt er alt hvad man kunne ønske sig der ikke skader andre mennesker^_^.. 

Med det gennemsnit af gæster jeg har, sammenlagt med gennemsnittet alle andre piger i Danmark har så tror jeg næsten at flere mænd køber sex end der er mænd der ikke køber sex.. 

Alle køber sex, det er kun et spørgsmål om hvordan man betaler. Nogen betaler ved at lave mad til ham når han kommer hjem, nogen betaler ved at sørge for stabilitet i hverdagen, nogen betaler med gaver, nogen betaler med omsorg og kærlighed, og nogen betaler med kontanter.

Så du har absolut ret i at der er flere mænd der køber sex, end mænd der ikke køber sex.

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle <3

Selvom jeg ikke mere er aktiv, følger jeg jo med i ny og næ her på siden. Trådstarter har skrevet omkring mænds udeblivelser, når de har indgået en aftale, og ja, der er ufatteligt mange mænd, der bare er totalt ligeglade med de aftaler de indgår. Gad vide om de også behandler deres tandlæge, hospital, læge, mekaniker på samme måde. Sikkert nok. Skal vi ikke bare kalde dem for røvhuller af rang. De har ikke og ingen respekt for noget som helst. Derfor skal disse mænd blokeres og på en sort liste, så man kan undgå dem bedst og mest muligt. 

De danske piger som jeg var en del af, og som stadigvæk er en del af gamet, vi begyndte for godt 2 år siden at skrive de mænds ned, der ikke overholdt deres aftaler i et Excel regneark som bliver opdateret hver gang en ny synder har udeladt at komme, eller ikke har give afbud rettidigt. Lige nu er listen på 1177 mænd fik jeg oplyst den anden dag. Samlet ind på godt 2 år og kun hos dem. Selvfølgelig skiver de selvsamme mænd til mange kvinder, da de åbenbart ikke har noget andet at lave. 

Og lad mig slå fast med det samme. Vi var og er fløjtende ligeglade med datatilsynet, så de mænd der måtte føle sig berørt og føler sig trådt for nær., kan vi kun sige lev med det. 

1. Pigerne har indført på aftaler der bliver indgået dage før eller minimum 3-4 timer før at manden skal bekræfte om han kan komme eller ej 2 timer før mødet. Uanset hvad skal han bekræfte ellers bliver han Black listet. Det er ham, der har taget kontakten og skal følge op på aftalen. 

2. Til gengæld 2 timer før er de ligeglade med om cyklen er punkteret,  barns første sygedag, akut pludselig opstået arbejde, bilen er gået i stykker, forvredet ankel eller hvad mændene nu finder på af løgnehistorier. ( nogle gange kan bilen gå i stykker ) Nu behøves de ikke at lyve 2 timer før men blot skrive at de ikke kan komme alligevel. Det giver pigerne mulighed for måske at få en anden gæst eller måske få fat i ham de har afvist, fordi tiden var optaget. 

3. Man kan ende på listen på grund af udeblivelse fra en aftale, at ens fremtoning overfor kvinden ikke er god, at man forsøger at prutte om prisen, hvad de fleste mænd fra Mellemøsten og omegn prøver på, at de måske ikke har penge nok med, men nu er jeg her jo, så du siger nok ikke nej ( Jo, det gør de ) at man forsøger at tiltuske sig ting og gøre ting som ikke er aftalt på forhånd. Hvis man er møgbeskidt og ikke en gang et bad kan fjerne lugten eller de sorte negle. 

4. Det er under konceptet EN FOR ALLE OG ALLE FOR EN. Så siger en kvinde nej til manden, så følger de andre kvinder trop. 

5. De fleste mænd, når de bliver konfronteret med at de står på listen benægter selvfølgelig, og siger de aldrig har svigtet en aftale. Mænd er jo ufejlbarlige. Det ved vi alle der er i branchen eller har været. Ironi kan forekomme. Så får de præcis at vide på, hvilken dato de er udeblevet eller andet, og hvilken kvinde det drejer sig om. Så  stopper samtalen som regel. 

6. De mænd, der skriver en undskyldning får muligheden for at kunne komme igen og blive slettet af listen ved at betale 500 kr. up front inden et møde. Disse penge vil blive fratrukket det endelige møde, og de vil også blive nulstillet på listen. Dette gælder kun udeblivelser. Ikke for mænd der er ulækre, går over aftalte grænser mv. 5-10 mænd om måneden benytter sig af at blive fri for at stå på listen. Men omkring 50 nye kommer på hver måned. 

7. Når en ny kvinde starter som glædespige sammen med de andre, så er de første gange hun er på fyldt med beskeder fra de tåber, der står på listen og det er så dejligt befriende at kunne skrive nej tak eller bare lade være med at svare dem. 

8. Det her virker for dem, og sparer dem for en masse unødig spildtid med at skrive, vente og blive irriteret over endnu en mand, der udebliver. Bevares det sker stadigvæk, men så er det ofte nye mobilnumre, der derefter ender på listen i røven af de andre. 

Det her er også med til at give tid til de mænd, der altid kommer som planlagt, at de bliver sat i højsædet og kan få en tid næsten når de vil og det kan passe ind. Der er heldigvis 70-80 %  af gode mænd, og det skal man huske på i branchen. Det skal ikke være røvhullerne, der ødelægger tilliden og glæden ved at møde de dejlige mænd af alle slags der komme. Og tak for jer. 

Held og lykke derude, med at prøve at få luset ud i de useriøse. Ikke at det nogensinde kan lykkes, men med nogle værktøjer som dette, kan man gøre ens dagligdag lettere og mere glad. Men en frygtelig tanke, hvor mange der hver eneste dag bare er ligeglade med jer piger og jeres virke. 

Det  blev et langt skriv, men så fik jeg da brugt noget af min barselstid imens mit barn sover på at give min mening til kende:P

Hyg jer 

Knus Samantha 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...