MissMelanie 42 Skrevet 18. August, 2023 Jeg har nu efterhånden, oplevet super mange gange - altså faktisk flertallet af mine vagter at folk booker og så udebliver. jeg forstår ikke pointen i, at mænd booker og så derefter udebliver. i går var jeg så uheldig i Odense, at blive frarøvet de 1500kr jeg fik af en gut, uden overhovedet at ligge mærke til det gud hvor er jeg uheldig fortiden 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 18. August, 2023 (edited) Jeg er godt nok mand, men det går også over min fatteevne at man kan være så ligeglade med andre når man reserverer en tid og ikke mindst at stikker penge der ikke er ens egne i egne lommer. Der er i øvrigt en del tråde om emnet her på EG, så du er bestemt ikke alene. Lige sådan er det hos lægen, hospitalet, frisøren etc. Redigeret 18. August, 2023 af AB455 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 18. August, 2023 (edited) MissMelanie skrev, for 21 minutter siden: i går var jeg så uheldig i Odense, at blive frarøvet de 1500kr jeg fik af en gut, uden overhovedet at ligge mærke til det Jeg prøvede for ikke så længe siden at en gæst tog 500 kr i min taske.. Det bare så pisse irriterende.. Hvad angår no shows så sender jeg dig gerne nogle screenshots af min blokeringsliste.. Så kan du måske undgår de værste.. Jeg kan trøste dig med at med tiden så falder antallet voldsomt.. Jeg havde mange i starten men nu er det måske - hvis jeg er uheldig - en enkel afbrænding pr vagtuge.. Mine bookinger skal bekræfte dagen før og gør de ikke det så aflyser jeg deres tid og giver den videre.. Det kan måske også hjælpe dig lidt.. Redigeret 18. August, 2023 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMelanie 42 Skrevet 18. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Jeg prøvede for ikke så længe siden at en gæst tog 500 kr i min taske.. Det bare så pisse irriterende.. Hvad angår no shows så sender jeg dig gerne nogle screenshots af min blokeringsliste.. Så kan du måske undgår de værste.. Jeg kan trøste dig med at med tiden så falder antallet voldsomt.. Jeg havde mange i starten men nu er det måske - hvis jeg er uheldig - en enkel afbrænding pr vagtuge.. Det må du meget gerne smukke, altså sende screen af den liste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 18. August, 2023 MissMelanie skrev, for 6 minutter siden: Det må du meget gerne smukke, altså sende screen af den liste Har sendt en PB.. Det er dog en noget lang besked.. Det havde været nemmere hvis man bare kunne kopierer så du nemt kunne søg men det er ikke muligt.. Hammer irriterende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 449 Skrevet 18. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden: Jeg prøvede for ikke så længe siden at en gæst tog 500 kr i min taske.. Det bare så pisse irriterende.. Hvad angår no shows så sender jeg dig gerne nogle screenshots af min blokeringsliste.. Så kan du måske undgår de værste.. Jeg kan trøste dig med at med tiden så falder antallet voldsomt.. Jeg havde mange i starten men nu er det måske - hvis jeg er uheldig - en enkel afbrænding pr vagtuge.. Mine bookinger skal bekræfte dagen før og gør de ikke det så aflyser jeg deres tid og giver den videre.. Det kan måske også hjælpe dig lidt.. Må jeg også be om sådan er screenshots? Så er du en sveske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 18. August, 2023 CamillaHusmor skrev, for 12 minutter siden: Må jeg også be om sådan er screenshots? Så er du en sveske Den er sendt.. Igen så beklager jeg den ikke som sådan er søgbar.. Det havde været nemmere.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elcon71 261 Skrevet 18. August, 2023 MissMelanie skrev, 1 time siden: Jeg har nu efterhånden, oplevet super mange gange - altså faktisk flertallet af mine vagter at folk booker og så udebliver. jeg forstår ikke pointen i, at mænd booker og så derefter udebliver. i går var jeg så uheldig i Odense, at blive frarøvet de 1500kr jeg fik af en gut, uden overhovedet at ligge mærke til det gud hvor er jeg uheldig fortiden Det er ikke ok blot at udeblive. Jeg kan godt lide at have aftalen på plads nogle dage før, så jeg kan planlægge mit arbejde og privatliv rundt om aftalen. Det betyder så også, at jeg i ny og næ må aflyse. Desværre oplever jeg også bare at nogen (få) blive stikhammerende, selv om det er dagen før eller mere. Den anden vej rundt har jeg selv forståelse for, at pigen jeg har en aftale med kan blive syg eller privatlivet stikker en kæp i hjulet. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMelanie 42 Skrevet 18. August, 2023 elcon71 skrev, for 5 minutter siden: Det er ikke ok blot at udeblive. Jeg kan godt lide at have aftalen på plads nogle dage før, så jeg kan planlægge mit arbejde og privatliv rundt om aftalen. Det betyder så også, at jeg i ny og næ må aflyse. Desværre oplever jeg også bare at nogen (få) blive stikhammerende, selv om det er dagen før eller mere. Den anden vej rundt har jeg selv forståelse for, at pigen jeg har en aftale med kan blive syg eller privatlivet stikker en kæp i hjulet. Ja kunne godt forstille mig nogle piger bliver sure, men hellere en aflysning end en udeblivelse uden kontakt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 271 Skrevet 18. August, 2023 Forstår heller ikke de udebliver fra en aftale, det sølle gjort . Ikk nok med du mister den kunde, men du kan også miste flere, hvis andre har spurgt på den tid. Jeg spørger næsten altid om jeg må betale det halve inden jeg møder til aftalen. Jeg gør det kun ved "kendte" gået. Det giver kvinden lidt ro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 271 Skrevet 18. August, 2023 (edited) Forstår heller ikke de udebliver fra en aftale, det sølle gjort . Ikk nok med du mister den kunde, men du kan også miste flere, hvis andre har spurgt på den tid. Jeg spørger næsten altid om jeg må betale det halve inden jeg møder til aftalen. Jeg gør det kun ved "kendte" gp'er. Det giver kvinden lidt ro. Redigeret 18. August, 2023 af Prøver-igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy Flora 301 Skrevet 18. August, 2023 Jeg har også oplevet det mange gange, det er så irriterende, men der er ikke andet for end at blokerer vedkommende så får man efterhånden sorteret ud, ligesom Jennifer skriver Jeg startede med kun at booke via mail inden jeg fik tlf nr og nu er det over whatsapp eller sms, jeg booker ikke længere over mail da det klart var der de fleste udeblivelser og direkte falske aftaler kom fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 162 Skrevet 18. August, 2023 Jeg oplever det rigtig tit den anden vej, at pigerne ikke overholder aftaler, aflyser sent eller ændrer tid kort før aftale. Thaiklinikkerne har jeg derimod meget bedre erfaring med. Uanset hvem der ikke overholder aftaler, så er det for ringe. Jeg forventer jo ikke nogen forklaring på hvorfor der evt aflyses, men bare jeg får besked i ordentlig tid. Jeg tænker de seriøse piger har det på samme måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 162 Skrevet 18. August, 2023 Prøver-igen skrev, 1 time siden: Jeg spørger næsten altid om jeg må betale det halve inden jeg møder til aftalen. Det er jeg blevet kureret for at gøre; det kan man læse om andetsteds under anmeldelser. Vel heller ikke nødvendigt når man kender hinanden godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 18. August, 2023 Prøver-igen skrev, 1 time siden: Ikk nok med du mister den kunde, men du kan også miste flere, hvis andre har spurgt på den tid. Jeg mister blot min tillid til den person Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spritsaillateen 172 Skrevet 18. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Jeg prøvede for ikke så længe siden at en gæst tog 500 kr i min taske.. Det bare så pisse irriterende.. Hvad angår no shows så sender jeg dig gerne nogle screenshots af min blokeringsliste.. Så kan du måske undgår de værste.. Jeg kan trøste dig med at med tiden så falder antallet voldsomt.. Jeg havde mange i starten men nu er det måske - hvis jeg er uheldig - en enkel afbrænding pr vagtuge.. Mine bookinger skal bekræfte dagen før og gør de ikke det så aflyser jeg deres tid og giver den videre.. Det kan måske også hjælpe dig lidt.. Bemærk at det I har gang i her, med at dele telefonnumre på kunder, er en voldsom overtrædelse ift. GDPR-regler og kan medføre nogle ret voldsomme bøder.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 271 Skrevet 18. August, 2023 Mook skrev, 1 time siden: Jeg mister blot min tillid til den person Forstår jeg godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dark Sugarbabe 174 Skrevet 18. August, 2023 I have written about this before. I simply do not understand what the purpose of this no-show game is? It's so disrespectful. Off course it goes both ways. I find that some just don't show up without telling and others play the game all the way and write all the way up to the agreed time, after which they become silent. It seems like some men are actively trying to harass. I have only a few appointments every week, it is very annoying that my little fun-time is destroyed by people who deliberately want to harass or just don't respect other people. I spend time on planning to find time from normal work and other normal things, time on preparing the meetings and energy on looking forward to meeting someone. And when nobody shows up I spend a LOT of bad energy on the disappointment of being let down. Fortunately, I mainly have regular lovers now who like to visit me. But I also think it's exciting and fun to meet exciting new men. That's why it's even more unfortunate when people just don't show up and maybe take the time from one of my regular lovers and also giving me a very bad experience. And then I get very sad when that happens. I'm so sorry being let down. Thanks to all you nice gentlemen, you often make my day, so I still wan't to go on. And thanks to the girls showing me, that I’m not alone 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 18. August, 2023 spritsaillateen skrev, for 4 timer siden: Bemærk at det I har gang i her, med at dele telefonnumre på kunder, er en voldsom overtrædelse ift. GDPR-regler og kan medføre nogle ret voldsomme bøder.. Den debat har været oppe og kører før.. Med stor uenighed.. Men du kan da prøve at bevise at noget som helst er delt.. Og mobilnumre anses i lovens øjne ikke som personfølsomme oplysninger.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 269 Skrevet 18. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden: Den debat har været oppe og kører før.. Med stor uenighed.. Men du kan da prøve at bevise at noget som helst er delt.. Og mobilnumre anses i lovens øjne ikke som personfølsomme oplysninger.. Jo, det er de faktisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viking69 56 Skrevet 19. August, 2023 er det ikke bare konkurrenter/falske ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 19. August, 2023 Lillemorten skrev, for 12 timer siden: Jo, det er de faktisk Læser du selv hvad du smider i tråden.? Der står netop “almindelige personoplysninger som navn og telefonnummer”.. Nedenunder står der så omkring følsomme personoplysninger.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 269 Skrevet 19. August, 2023 (edited) JenniferRomantica skrev, for 34 minutter siden: Læser du selv hvad du smider i tråden.? Der står netop “almindelige personoplysninger som navn og telefonnummer”.. Nedenunder står der så omkring følsomme personoplysninger.. Der står jo både almindelige og person følsomme oplysninger i det klip jeg har lagt ind. Men det kan da være du har lidt ret, for i en afgørelse var det ok at dele de almindelige oplysninger ifm markedsføring. Ved ikke om udveksling som advarsel mod bestemte kunder hører under den kategori. Det er måske et definitionsspøegsmål... Redigeret 19. August, 2023 af Lillemorten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 19. August, 2023 Lillemorten skrev, for 33 minutter siden: Der står jo både almindelige og person følsomme oplysninger i det klip jeg har lagt ind. Men det kan da være du har lidt ret, for i en afgørelse var det ok at dele de almindelige oplysninger ifm markedsføring. Ved ikke om udveksling som advarsel mod bestemte kunder hører under den kategori. Det er måske et definitionsspøegsmål... At du kan finde at det er personoplysninger er ikke det samme som at jeg ikke må dele dem hvis jeg har hjemmel for det.. Dog har jeg nu til skræk og advarsel skrevet en disclaimer i min annonce.. Så der er endegyldigt styr på lortet.. Man er som pige ganske velkommen til at skrive det samme da det måske kan have en præventiv betydning.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 269 Skrevet 19. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: At du kan finde at det er personoplysninger er ikke det samme som at jeg ikke må dele dem hvis jeg har hjemmel for det.. Dog har jeg nu til skræk og advarsel skrevet en disclaimer i min annonce.. Så der er endegyldigt styr på lortet.. Man er som pige ganske velkommen til at skrive det samme da det måske kan have en præventiv betydning.. Det er jo netop det med valid hjemmel, men det er nok lidt en gråzone. Jeg kan såmænd sagtens forstå I gør det, og helt personligt er jeg flintrende ligeglad, så længe det ikke er mit nummer der ligger og fyger rundt mellem jer. Men jeg tænker at Datatilsynet er helt ligeglade med disclaimere på jeres annoncer, hvis de skulle finde jeres praksis i strid med reglerne. Telefonnumrene kan jo spores tilbage til de enkelte personer. Men vi læser helt sikkert nok reglerne forskelligt. Fair nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg