Aalborgmanden87 15 Skrevet 17. August, 2023 Hej Alle. Som overskriften lyder, så har jeg lige en lækker lille anmeldelse her. Har i flere måneder ventet på, at hun skulle komme tilbage til Aalborg og igår fik jeg en aftale i hus Jeg har absolut ingen erfaring ifht hvordan man leger med en pik - andet end min egen Virkelig en skøn oplevelse, lækker pik, ikke for stor. Lækkert at prøve at sutte, slikke og nyde det Hun er en petit lille sag, på med gummi og så et lækkert blow, det kan hun finde ud af. Så ellers godt med glidecreme og så fik hun ellers den helt store tur, indtil jeg eksploderede af liderlighed Pigen - 10/10, sød, fræk og nem at snakke med! Sexen 10/10, absolut ikke noget at sætte en finger på Stedet 5/10, kendt hus i Vejgaard, er ikke så meget til stedet, men der var hvad der skulle være https://annoncelight.dk/showad/328365 Hun er virkelig et besøg værd! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qwerasdf 1 Skrevet 17. August, 2023 Aalborgmanden87 skrev, for 5 timer siden: Hej Alle. Som overskriften lyder, så har jeg lige en lækker lille anmeldelse her. Har i flere måneder ventet på, at hun skulle komme tilbage til Aalborg og igår fik jeg en aftale i hus Jeg har absolut ingen erfaring ifht hvordan man leger med en pik - andet end min egen Virkelig en skøn oplevelse, lækker pik, ikke for stor. Lækkert at prøve at sutte, slikke og nyde det Hun er en petit lille sag, på med gummi og så et lækkert blow, det kan hun finde ud af. Så ellers godt med glidecreme og så fik hun ellers den helt store tur, indtil jeg eksploderede af liderlighed Pigen - 10/10, sød, fræk og nem at snakke med! Sexen 10/10, absolut ikke noget at sætte en finger på Stedet 5/10, kendt hus i Vejgaard, er ikke så meget til stedet, men der var hvad der skulle være https://annoncelight.dk/showad/328365 Hun er virkelig et besøg værd! Hvor langt var du der, og hvad kostede det? Hun ser godt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgmanden87 15 Skrevet 17. August, 2023 Qwerasdf skrev, for 28 minutter siden: Hvor langt var du der, og hvad kostede det? Hun ser godt ud 1000 kr for 30 min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 25. August, 2023 Aalborgmanden87 skrev, den 17.8.2023 at 10:14: Hej Alle. Som overskriften lyder, så har jeg lige en lækker lille anmeldelse her. Har i flere måneder ventet på, at hun skulle komme tilbage til Aalborg og igår fik jeg en aftale i hus Jeg har absolut ingen erfaring ifht hvordan man leger med en pik - andet end min egen Virkelig en skøn oplevelse, lækker pik, ikke for stor. Lækkert at prøve at sutte, slikke og nyde det Hun er en petit lille sag, på med gummi og så et lækkert blow, det kan hun finde ud af. Så ellers godt med glidecreme og så fik hun ellers den helt store tur, indtil jeg eksploderede af liderlighed Pigen - 10/10, sød, fræk og nem at snakke med! Sexen 10/10, absolut ikke noget at sætte en finger på Stedet 5/10, kendt hus i Vejgaard, er ikke så meget til stedet, men der var hvad der skulle være https://annoncelight.dk/showad/328365 Hun er virkelig et besøg værd! Hvor stor er hendes pik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg