Hop til indhold
Aalborgmanden87

Første gang med Isabella, Aalborg

Recommended Posts

Hej Alle.

Som overskriften lyder, så har jeg lige en lækker lille anmeldelse her. Har i flere måneder ventet på, at hun skulle komme tilbage til Aalborg og igår fik jeg en aftale i hus :razz:

Jeg har absolut ingen erfaring ifht hvordan man leger med en pik - andet end min egen :lol: Virkelig en skøn oplevelse, lækker pik, ikke for stor. Lækkert at prøve at sutte, slikke og nyde det :roll: Hun er en petit lille sag, på med gummi og så et lækkert blow, det kan hun finde ud af. Så ellers godt med glidecreme og så fik hun ellers den helt store tur, indtil jeg eksploderede af liderlighed :P 

Pigen - 10/10, sød, fræk og nem at snakke med! :wub:

Sexen 10/10, absolut ikke noget at sætte en finger på :razz:

Stedet 5/10, kendt hus i Vejgaard, er ikke så meget til stedet, men der var hvad der skulle være :D

https://annoncelight.dk/showad/328365

Hun er virkelig et besøg værd! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgmanden87 skrev, for 5 timer siden:

Hej Alle.

Som overskriften lyder, så har jeg lige en lækker lille anmeldelse her. Har i flere måneder ventet på, at hun skulle komme tilbage til Aalborg og igår fik jeg en aftale i hus :razz:

Jeg har absolut ingen erfaring ifht hvordan man leger med en pik - andet end min egen :lol: Virkelig en skøn oplevelse, lækker pik, ikke for stor. Lækkert at prøve at sutte, slikke og nyde det :roll: Hun er en petit lille sag, på med gummi og så et lækkert blow, det kan hun finde ud af. Så ellers godt med glidecreme og så fik hun ellers den helt store tur, indtil jeg eksploderede af liderlighed :P 

Pigen - 10/10, sød, fræk og nem at snakke med! :wub:

Sexen 10/10, absolut ikke noget at sætte en finger på :razz:

Stedet 5/10, kendt hus i Vejgaard, er ikke så meget til stedet, men der var hvad der skulle være :D

https://annoncelight.dk/showad/328365

Hun er virkelig et besøg værd! :wub:

Hvor langt var du der, og hvad kostede det? Hun ser godt ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgmanden87 skrev, den 17.8.2023 at 10:14:

Hej Alle.

Som overskriften lyder, så har jeg lige en lækker lille anmeldelse her. Har i flere måneder ventet på, at hun skulle komme tilbage til Aalborg og igår fik jeg en aftale i hus :razz:

Jeg har absolut ingen erfaring ifht hvordan man leger med en pik - andet end min egen :lol: Virkelig en skøn oplevelse, lækker pik, ikke for stor. Lækkert at prøve at sutte, slikke og nyde det :roll: Hun er en petit lille sag, på med gummi og så et lækkert blow, det kan hun finde ud af. Så ellers godt med glidecreme og så fik hun ellers den helt store tur, indtil jeg eksploderede af liderlighed :P 

Pigen - 10/10, sød, fræk og nem at snakke med! :wub:

Sexen 10/10, absolut ikke noget at sætte en finger på :razz:

Stedet 5/10, kendt hus i Vejgaard, er ikke så meget til stedet, men der var hvad der skulle være :D

https://annoncelight.dk/showad/328365

Hun er virkelig et besøg værd! :wub:

Hvor stor er hendes pik 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...