Hop til indhold

Er i blevet taget af jeres partner i besøg hos GP’er

Featured Replies

Skrevet

I en anden tråd køre utroskab. 
der skal vi slet ikke hen. 
tråden handler ikke om rigtig og forkert  skal understreges  

men kunne være interesant at høre nogle historier om nogle der var blevet opdaget af sin kone kæreste eller mand. 
i at besøge GP’er. 
og hvilken udfald der kom ud af det blev opdaget. 
blev i skilt, accepterede han/hun det og forsatte besøgene   men lovede det ikke skete mere. 
fandt i en ordning, blev i mere lykkelige 

i bund og grund hvad kom der ud af i blev opdaget. 

Skrevet

Er det sensationspressen vi taler om?

Hvad skal der komme ud af spørgsmålet?

Skrevet
  • Author

Næ synes bare det kunne være interesant at høre fra nogle som måske havde oplevet det. hvad der kommer ud af det kommer vel an på hvordan man selv ser det. 

Skrevet
Funktionæren skrev, for 27 minutter siden:

spørgsmålet

Generel Debat :D

Redigeret af DetStærkeKøn

Skrevet
Larschristian skrev, 1 time siden:

men kunne være interesant at høre nogle historier om nogle der var blevet opdaget af sin kone kæreste eller mand. 
i at besøge GP’er. 

I den anden tråd om utroskab fortæller du, at du både selv har været utro og at en partner (måske ikke den samme?) også var utro mod dig.

Du kunne jo evt starte med at fortælle, om det var det noget, som den forsmåede part opdagede, eller om det var noget, som den utro part selv fortalte. Eller om den utro part i ærlighedens navn forinden havde oplyst den anden om, at man gerne ville prøve noget andet?

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 12 minutter siden:

Du kunne jo evt starte med at fortælle, om det var det noget, som den forsmåede part opdagede,

Nej i mit tilfælde fortalte jeg det selv og det var en jeg var gift med. 
Det var ikke nemt men fortryder ikke jeg gjorde det. 
det endte ægteskabet. 

det jeg selv var udenfor var en kæreste der ligepludselig slog op efter 4 år 

fandt så ud af af bagveje at hun var mig utro med en anden i flere måneder fuck det gjorde mere ondt fordi hun havde kørt et dobbelt liv med en anden i mens hun var sammen med mig. 
der gik et år før jeg var over det. 
Hun var så sammen med ham i 2 år efterfølgende. 

ps. Det var ikke med en GP. 

Redigeret af Larschristian

Skrevet
Larschristian skrev, for 16 minutter siden:

fandt så ud af af bagveje

Fordi nogen andre i omgangskredsen kendte til hendes utroskab, og så fortalte dig om det? Eller talte hendes nye filejs over sig til dig eller hvordan?

PS: Det er ikke for at køre på dig, men du efterlyser jo selv “nogle historier”. Kan ikke selv bidrage med en.

Skrevet

Erfaringer fra job:
Jeg ved 2 som er blevet opdaget.

Den ene havde fået lov, men hun ville ikke høre om det. Hun var så alligevel tilfældigt faldet over vores korrespondance. Og så kom det for tæt på og de gik hver til sit. Han var 1 gang efter hvor han netop fortalte mig det, i tilfælde af hun havde er ville komme til at genere mig. Så vidt jeg ved er han ved at få styr på sit liv igen. Og vender måske tilbage når, der ef helt ro på. 

Den anden kendte jeg fra tidligere/før jeg blev gp. Selvom vi kun havde kommunikeret pr mail. Var han vist blevet set på vej til eller fra mit sted og hun havde fundet mit telefon nummer og kimet mig ned. Sendte sms og lagde beskeder på telefonsvarer. Jeg er ikke stolt at de løgne der faktisk gjorde hun troede på han kun havde besøgt mig som ven og vi ikke havde haft sex. Men med alle hendes trusler, var jeg mest interreseret i selv at slippe ud af konflikten. 
De er stadig sammen og vi mødes stadig. Men er meget mere forsigtige. 

Privat har jeg kun uvidende været “elskerinden”. Jeg var en del yngre og han var mildt sagt en bad boy (rockerklub). Han havde været så uforsigtig at låne deres datter hans telefon. Uden at slette vores sms’er. Da konen pludselig stod i min dør, temmelig pumpet rocker tøs, var jeg sekunder fra at få tæsk. Hun stillede dog heldigvis samtidig med den løftede knyttede hånd et spørgsmål der gjorde jeg hurtigt fattede sammenhængen. Og blot blankt indrømmet hvad der var foregået, at jeg intet vidste om hende og at det var en sag mellem de to. 
Det tog helt pusten ud af hende og hun undskyldte sin opførsel og gik igen. 
Han kontaktede mig efter og ville stadig gerne være sammen med mig. Påstod han flere gange havde sagt til hende det var slut, at de ikke var nået at flytte fra hinanden og hun ikke havde forstået det var slut mellem dem. Jeg skulle dog ikke risikere mere med ham. Så ved ikke hvad der var op eller ned eller om de blev sammen. 

Så i de tilfælde jeg kender til har konen bestemt ikke været ok med det. Og den 3. Part gp / elskerinde er ligeså meget i problemer som manden. 

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden:

Fordi nogen andre i omgangskredsen kendte til hendes utroskab, og så fortalte dig om det? Eller talte hendes nye filejs over sig til dig eller hvordan?

PS: Det er ikke for at køre på dig, men du efterlyser jo selv “nogle historier”. Kan ikke selv bidrage med en.

For det første mødte jeg hende hånd i hånd i byen den efterfølgende weekend. 
Det var vildt. 
så begyndte jeg at forhøre mig hos hendes veninder og de fortalte det så. 

hun har haft så stor skam efter det tror jeg at hun ikke vil være venner på fb eller noget. 
selvom det er over 20 år siden. 
og jeg er kommet mig. 
skrev en besked bare for at høre om hun havde det godt men hun svarede mig aldrig. 
hun har så både været skilt og gift et par gange siden kan jeg se. 

Skrevet

Tænk hvor fedt det kunne være hvis man satte hinanden fri ?.Det er jo bare sex ? Det er ikke ligesom i stenalderen hvor en anden stamme kunne have befrugtet hele din landsby 
Hvor farligt kan det  være hvis en anden fyr knepper din hustru.? 

Skrevet

Jeg prøvede det en gang i saunaklubben i Vanløse.. Altså at manden blev opdaget.. Han var fundet via "Find my iPhone" og hun var klog så hun sagde bare hun skulle møde sin mand på stedet så vi måtte lukke hende ind og vente, imens jeg prøvede at få hendes meget fulde mand ud af døren, uden at blive opdaget.. Ved ikke hvad det ende med.. Efter noget tid lukkede vi hende ud igen da hun kunne fornemme at vi ikke bare afleverede hendes mand til hende..

Jeg har sjældent set så smuk en kvinde i mit liv.. Desværre er skønhed jo sjældent nok til at holde et ægteskab i gang..

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg tænker ikke den kunne reddes uanset:ph34r::lol:.. 

Nej men så kan det være hun er kølet lidt ned så han ikke fik lige så mange prygl som hvis hun havde fået fat i ham på det tidspunkt :lol:

Skrevet
  • Author
Max Speed skrev, for 10 timer siden:

Tænk hvor fedt det kunne være hvis man satte hinanden fri ?.Det er jo bare sex ? Det er ikke ligesom i stenalderen hvor en anden stamme kunne have befrugtet hele din landsby 
Hvor farligt kan det  være hvis en anden fyr knepper din hustru.? 

Ved godt nogle ikke mener det ikke betyder det store. Og nogle tænder på at se sin kone bliver kneppet af en anden. 
og fred med det :)

men jeg personligt fortrækker når jeg er i et forhold at hun kun er sammen med mig. 
kald mig kedelig det lever jeg med :D

Redigeret af Larschristian

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 17.8.2023 at 12:22:

Jeg har sjældent set så smuk en kvinde i mit liv.. Desværre er skønhed jo sjældent nok til at holde et ægteskab i gang..

Jeg hørte engang en utrolig frastødende sætning som har hængt ved lige siden, da den desværre har en gran af sandhed...

"Bag hver en smuk kvinde, står der en mand der er træt af at kneppe hende". 

Jeg har altid tænkt at hvis jeg nogensinde fandt en der var så objektiv lækker, så ville jeg da aldrig have brug for at være utro. Men som du skriver, så er skønhed ikke nok og jeg har da også betalt virkelig lækre piger for sex, som har været mega kedelige. Så det understøtter jo bare dit skriv. 

Skrevet
Larschristian skrev, den 16.8.2023 at 13:48:

i at besøge GP’er. 

Nej da!  99 % herinde er singler.. Vi afskyr utroskab :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.