Hop til indhold

Kære mænd. Hvor langt kører i væk fra egen by?

Featured Replies

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har haft besøg af en fra samme boligområde :lol: Men også fra kbh, Nordjylland, etc, da mit primær arbejdssted ligger tæt på E45.

Men igen, den gensidige diskretion - også syntes jeg efterhånden alle skandinaviske udseende mænd, ligner nogle jeg godt kunne have haft knaldet :lol: Så har endnu ikke genkendt nogle “på gaden” 

Ej hellere @Mister12 der genkendte mig :lol:
(Men self ikke hilste - blot så ingen tror andet)

Har prøvet i Føtex en mand kiggede ret meget på mig, der tænkte jeg “mon jeg har knaldet ham eller har lort i hovedet” :P

Nah, han tænkte nok mere ”hende gad jeg satme godt at knalde…”

Og hvis det sker igen og du er i tvivl, så spørg: “Har vi knaldet?” … Det plejer ikke at virke særlig godt for mig i Føtex, og de ældre damer bliver som regel lidt sure på mig og skubber mig væk med deres rollator. 

• Svar 70
  • Visninger 7.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nah, han tænkte nok mere ”hende gad jeg satme godt at knalde…” Og hvis det sker igen og du er i tvivl, så spørg: “Har vi knaldet?” … Det plejer ikke at virke særlig godt for mig i Føtex, og de æl

• Har prøvet at køre 150 km hver vej, og så møde en gammel skoleveninde, hun var også taget til Århus, for ikke at møde nogle hun kendte   

• Det er først galt, hvis svigermor er telefondamen….. eller det der er værre  

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 34 minutter siden:

Det er så skønt at du også har lyst til at give din erfaring videre :smile: 1000 tak for det. 

Jamen selvfølgelig da, vi må jo støtte hinanden.

Jeg har også kunder jeg kender fra andre sammenhænge. En ved jeg endda hvem konen er. Men ville jo aldrig sige noget. Det er vores hemmlighed.

Får muligvis også snart endnu en sjov oplevelse. Ville ikke blive overrasket i hvert fald  Min udlejer, som jeg jævnligt snakker med, har længe været nysgerrig på hvad jeg bruger den ekstra lejlighed til, og jeg har bare slået spørgsmålet hen, men sidste gang tænke så lad gå da. Han var helt cool med det og nysgerrig på hvordan det så foregik  Altså praktisk set booking, hvad man kunne tjene på den slags osv. (ikke de ftække detaljer). Hvis han en dag står i døren, bliver han da bare serviceret som alle andre.

Skrevet

Forventer gensidig diskretion, så principielt ville samme nabolag ikke genere mig ift. glædespigen og ut. overhovedet.

Det handler mere om, at mine efterhånden meget sjældne besøg hos en gp, er en del af mit "hemmelige liv", så har ikke lyst til at liste ud af døren efter endt hyrdetime, og så vade lige ind i et familiemedlem.

Derfor kan jeg sagtens rejse 3 timer for at besøge en gp, især hvis vi har et særligt match, ( og alt hvad det indebærer).

Skrevet
Citat

Kører ikke væk for at undgå at møde en pige som jeg kender.

Kører helst lidt hjemmefra for ikke at blive genkendt når jeg parkerer og går ind og ud fra stedet.

Lige præcis. Det er lige mine ord.

ifht dem jeg besøger, så er jeg ligeglad med om det er en jeg har gået i skole, har arbejdet med eller om det er min lokale kiosk pige. Når man mødes i det samme univers, så tænker jeg at man helt naturligt er diskret omkring det både for egen deres skyld. 

Kan godt genkende det med at skulle ind og ud af huse i mit lokalområde. Det er aldrig særlig fedt, så køre gerne mindst 30-60 min væk hjemmefra.

Skrevet

Bor ved Køge så er nød til at søge ud for her sker der intet, meget lidt i alt fald.

Grænsen går ved 45 min i bil, herefter synes jeg det bliver for lang en tur for noget jeg ikke ved med sikkerhed er turen værd.

Skrevet

Helst og næsten altid samme by. Og er der ikke kommet noget frisk ind, så max 20 km :)

Skrevet

tja, har kun besøgt en pige og det er cirka 30min kørelse. både fordi det er så uvant stadig for mig, og nervøs for at blive "opdaget" af folk jeg kender. der er lidt familie i den by jeg besøger, men må jeg tage som det kommer. 
det er dog det værd for mig. ville ønske jeg havde prøvet det noget før. 
men vil helt sikkert foretrække lidt kørelse for det og ikke lige i nærområdet. 

Skrevet

synes det er et spændende spørgsmål

mit første gp besøg var jeg bange for de korte afstande . allerhelst skulle vi ikke være i samme by så jo længere væk jo bedre ( i køreafstand ) . særligt gik jeg efter områder , hvor jeg ikke kender nogen .

med tiden ville jeg besøge de bedste piger og så blev de acceptable 25 km afstand til 15 km så 5 km . nu om dage har jeg besøgt piger i samme opgang / boligareal som nogle venner eller bygningen ved siden af mit arbejde hehe

utroligt hvordan man ender med at udforske københavn i alle hjørner . og man opdager at bogstaveligt talt alle boligarealer har ( haft ) en gp boende

for at svare på dit spørgsmål , så tror jeg 30 km er min max afstand jeg gider køre . egentlig er jeg ligeglad da jeg har bil , men har bare sjældent tid til en times kørsel frem og en times kørsel tilbage .

Skrevet

Svaret på acceptabel transporttid afhænger nok af, hvor i landet man bor. Når man som mig bor i Storkøbenhavn, har man normalt rigtig mange interessante muligheder, man kan nå frem til inden for 30 minutter. Som regel også 20 minutter.

En enkelt gang foretog jeg et besøg i Jylland, fordi jeg alligevel var på de kanter og kunne få det hele til at gå op, men der er umiddelbart alt for meget, der lokker her i Storkøbenhavn til, at jeg ville prioritere en længere tur.

Jeg fravælger normalt de helt nære adresser eller andre steder, hvor jeg vurderer, at der er en ikke uvæsentlig risiko for at nogen i min omgangskreds observerer mig. Jeg har fuld tillid til, at det ikke er diskretionen mellem pigen og mig, som er problemet.

Skrevet
Pite skrev, for 1 time siden:

Har prøvet at køre 150 km hver vej, og så møde en gammel skoleveninde, hun var også taget til Århus, for ikke at møde nogle hun kendte ;)  

Var det i det mindste en du gad knalde dengang I gik i skole :lol:

Skrevet

Jeg besøger GPer alle steder jeg kommer, målrettet kører jeg gerne 1-2 timer for at besøge den rette. Længste er vel en tur til Vestfyn for at besøge en udvalgt (hun var turen værd). 
Venligst OT

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 2 timer siden:

Ja jeg er lidt nysgerrig omkring hvorvidt i har det med i jeres overvejelser, når i vælger en GF. Er i bange for at ramle ind i en GP i kender fra privatlivet og derfor kører 1-2 timer væk fra hjemmet? Eller har det intet at sige for jer?

Jeg sætter pris på jeres svar.

Knus Camilla

Jeg er rejst på den anden side af jorden for at få et besøg hos en domina. 

Har i mine yngre dage mødt GF fra mit bolig område og også mødt GF på mit job hvor jeg leverede vare.

Fik ekstra god service efterfølgende. 

Jeg er ikke selv bange for at en domina sender foto på nettet med mit ansigt. 

Jeg er som jeg er. Nogle ved det og andre finder måske ud af det en dag.

Men kikker de på de frække sider så er de nok også til det lidt sjove. Og hvad så.

Skrevet

Besøger ikke GP så tit men kører gerne 150+ km hvis jeg syntes det ser spændende ud, eller jeg ved hun er dygtig 

Skrevet

Jeg besøger både piger her i nabolaget og langvejs fra. Jeg krydser også gerne Storebælt for den rette oplevelse.

Skrevet

Det er væsentligt vigtigere for mig du har et diskret godt sted end hvor det er - længste tur kun for “ballade “ var nok fra Fyn til Ålborg - faktisk 2 gange med forskellige piger. 
ingen blinkende lamper så er vi på vej :-) 

Skrevet

Hjemmefra kører jeg max 1 time og helst max 30 min. Jeg har også besøgt et sted på landet 2 km fra landsbyen hvor jeg bor og der sørgede jeg for at bilen var gemt bag huset:D

I mit arbejde kommer jeg en del rundt i landet og har derfor besøgt piger både i Nordjylland og på Sjælland også men det var i forbindelse med overnatning eller transport i forbindelse med arbejdet. 
Jeg besøgte en kendt dansk GP i en Sjællandsk by og vi fandt ud af vi bor i samme postnummer i Jylland (mindre by) :) jeg har dog desværre stadigvæk tilgode at møde hende over køledisket i det lokale supermarked :)

Skrevet

CamillaHusmor hvor er det hyggeligt I GP`er også er nysgerrige på jeres kunder på den gode og spørgende måde:x

Personligt så har/besøger jeg også Thai GP i min egen by 20.000 indbyggere og ellers kører jeg mest i Københavnsområdet og besøger Thai GP i hele det område hvor jeg har mine byggepladser at styrer

Hvis jeg er hjemme og får lyst så kører jeg gerne 30 min for at besøge en jeg er rigtig glad for, ellers tager jeg en løbetur i min egen by og så ser jeg ind til et af Thai stederne får jeg et bad og en dejlig time:x

Tak for jer GP` er:x

PS ønsker stadig meget I GP har et link til jeres hjemmeside her på jeres Eroguide profil:x

Skrevet

Til Februar kører jeg fra København til Horsens for et møde det gør jeg kun for helt særlige GPer :wub: :D

Ellers bliver jeg oftest i Københavnsområdet det skyldes også at jeg ikke har bil men kan godt for den rette GP tage rundt på Sjælland men gør det ærligt talt sjældent. 

Jylland og Fyn ville nok oftest kun ske hvis jeg alligevel var der i et andet ærinde dog med den ene undtagelse nævnt øverst som kun er sket fordi hun er exceptionelt og særligt sød og dejlig  og fordi det er en overnatning. :)

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 4 timer siden:

Ja jeg er lidt nysgerrig omkring hvorvidt i har det med i jeres overvejelser, når i vælger en GF. Er i bange for at ramle ind i en GP i kender fra privatlivet og derfor kører 1-2 timer væk fra hjemmet? Eller har det intet at sige for jer?

Jeg sætter pris på jeres svar.

Knus Camilla

Mere konkret svar på dit spørgsmål jeg kører ikke væk fra nærområdet for ikke at møde nogen jeg kender andre steder fra da det rndnu ikke har været en ting jeg har oplevet og der er en diskretions forståelse mellem de fleste  kunder og GPer. 

Skrevet

Jeg har indtil videre kørt til Tønder og til Ålborg og til Bogense fra Vestjylland.

Jeg har også besøgt en i København, men da var jeg der i forvejen.

Egentlig ville jeg foretrække at bo på et bordel, men det synes kæresten ikke om.

Skrevet

Jeg plejer at kunne nøjes med at rejse 30-45 km. Det er nu ikke fordi jeg er bange for at blive genkendt men fordi det er der pigerne er. Jeg holder mig dog fra byer hvor jeg har familie, da jeg ikke ønsker at blande mine verdener sammen.

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 3 timer siden:

Har prøvet i Føtex en mand kiggede ret meget på mig, der tænkte jeg “mon jeg har knaldet ham eller har lort i hovedet” :P

Undskyld på forhånd men kan altså ikke lade være.:)

Jeg læste dette, som om du tænkte på, om du havde knaldet ham eller havde lort i hovedet. Måtte lige ind og tjekke, da jeg ikke lige mente at det var en af de ting du tilbyder.

Tænker nu nok også at du mener noget andet. Men er du så ikke lidt hård ved hankønnet. Kunne det ikke tænkes, at han har stået med en pakke kyllingebryster eller kyllingelår fra køleren. Så har han lige slået blikket op og har fanget dig - måske er han så blevet inspireret.:wub: Vi mænd kan jo ikke gøre for det.

@CamillaHusmor

Det bekymrer mig absolut ikke, om jeg skulle møde en GP jeg kender fra en anden sammenhæng. Forventer helt klart at der er diskretion begge veje.

Jeg er mere bekymret for at blive opdaget på vej ind og ud af butikken. Så jeg lægger stor vægt på at stedet er diskret.

Jeg kører normalt ca. 50 km for at besøge en pige - det passer med afstanden til nogle større byer hvor honningkrukkerne findes.

Er det tættere på, så bliver stedet lige tjekket en ekstra gang inden jeg laver en aftale. Jeg besøger en 15 km væk på et diskret sted uden problemer. En anden der bor 20 km borte besøger jeg kun i de mørke måneder - og kun efter mørkets frembrud. Flere af konens veninder arbejder i en butik lige på den anden side af gaden.

Skrevet
Storspilleren skrev, for 8 timer siden:

Undskyld på forhånd men kan altså ikke lade være.:)

Jeg læste dette, som om du tænkte på, om du havde knaldet ham eller havde lort i hovedet. Måtte lige ind og tjekke, da jeg ikke lige mente at det var en af de ting du tilbyder.

Tænker nu nok også at du mener noget andet. Men er du så ikke lidt hård ved hankønnet. Kunne det ikke tænkes, at han har stået med en pakke kyllingebryster eller kyllingelår fra køleren. Så har han lige slået blikket op og har fanget dig - måske er han så blevet inspireret.:wub: Vi mænd kan jo ikke gøre for det.

@CamillaHusmor

Jeg beklager, men jeg er altså ikke helt med? :wub:  
Manden kiggede - han tog ikke blot øjenene op fra kyllingefileterne, men kiggede decideret, flere steder i butikken. 
Derudover er udtrykket “lort i hovedet” noget jeg bruger, sådan lidt komisk hvis man har en dårlig hårdag, mascaren løber eller lign - for nej har ingen ydelser med lort involveret :lol:

Skrevet

Jeg bor i en provinsby hvor man ikke kan slå en prut, uden at det står tværet ud i lokalsprøjten. 

Jeg skider ikke i egen rede, vil end ikke have en bolleveninde fra samme by.

Der snakkes alt for meget i den flække.

Så jeg søger altid udenbys.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.