underdog40 6867 Skrevet 25. August, 2023 Jeg forstår udmærket godt hvorfor kortene holdes tæt på kroppen, hvis man ikke ønsker at nævne hvilke piger der gør det uden kondom, i sin anmeldelse. Se lige den stigmatisering der foregår herinde. Èn ting er at man selv bliver svinet til. En anden ting er at pigen med statsgaranti vil blive hængt ud for at være det ene og det andet. Hvem har dog lyst til at blive udsat for det? Når man tænker på hvad præmissen er for dette site, er jeg overrasket over hvor lidt rummeligt det egentligt er. Eroguide er gået hen og blevet så ulideligt politisk korrekt, at jeg fra gang til anden kaster lidt op i munden. Håb på det bedste men forvent det værste, når du roder dig ud i købesex. Måske pigen er fyldt til randen med sæd fra et helt regiment af polske faldskærmstropper. Måske hun har levet de sidste fem år i kloster. Hvem ved? Når alt er sagt, sætter jeg skam også pris på ærlighed. Bare ikke her. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 25. August, 2023 niskanen skrev, den 13.8.2023 at 14:12: Og af den grund holder jeg mig til de piger, der udelukkende tilbyder ydelser med kondom. Fornuftigt, men det betyder jo ikke, at man ikke kan have haft sex om morgenen hjemme i privaten 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg