McLovin 396 Skrevet 12. August, 2023 Er der nogen som har erfaringer med hende her, som I vil dele? Hun har poppet op på min radar siden sidste sommer, hvor hun i tide og utide har besøgt hoteller rundt omkring i hovedstadsområdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 84 Skrevet 12. August, 2023 Anbefalig herfra og en sød veltrænet pige som fortjener at blive behandle pænt og ordenligt 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 586 Skrevet 12. August, 2023 SirCumaLot skrev, for 14 minutter siden: Anbefalig herfra og en sød veltrænet pige som fortjener at blive behandle pænt og ordenligt Hende kunne jeg også finde på at besøge. Ud fra billederne ville jeg dog næppe kalde hende veltrænet. Nok mere lidt blød i det. Det må et besøg så afgøre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2588 Skrevet 12. August, 2023 Indsætter lige det fulde link for søgbarhedens skyld. https://annoncelight.dk/showad/381616 https://annoncelight.dk/profile/Sugar_mus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CY 55 Skrevet 12. August, 2023 SirCumaLot skrev, 1 time siden: Anbefalig herfra og en sød veltrænet pige som fortjener at blive behandle pænt og ordenligt Veltrænet? Hvordan det? Ser vi de samme billeder? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 273 Skrevet 13. August, 2023 CY skrev, for 22 timer siden: Veltrænet? Hvordan det? Ser vi de samme billeder? Ja tænkte jeg også, der er da ikke meget veltrænet over den krop der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 396 Skrevet 14. August, 2023 Altså jeg tog chancen nu hvor den eneste anbefalding var lidt tvivlsom ift. ordvalget. Overordnet set, så vinder hun klart mange point på at hun er frisk på ens forslag til et kinky setup eller kommer selv med frække idéer til hvad der kan ske, både før og under mødet. Hvis det blot havde været ganske almindelig vanilje sex hos mig eller på hendes hotelværelse, havde jeg fravalgt mødet. Ikke at hun ikke er pæn og ren, men det er heller ikke en model som har brugt mange timer i fitness og er ude af de flestes ligaer. Mere noget ala et engangsknald de fleste kan opstøve på diverse datingapps. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Theodor fælgen 37 Skrevet 14. August, 2023 Hende gad jeg godt besøge!!! Men hun ka åbenbart kun kontaktes via snap,og sådan noget moderne noget,har jeg ik…….øv øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Reh007 0 Skrevet 15. August, 2023 Hun svare ellers ikke på snap, har ellers prøvet at skrive til hende siden lørdags øv, har i også oplevet det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg